Je luistert gewoon niet goed.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Moet ze maar duidelijk zingen!
Naja, hij reed 50 op een 80km weg. Dus ik zo even subtiel toeteren van, schiet de neuk eens op. En bij het stoplicht ging ik rechtdoor en hij links. En na wat heftige gebaren van zijn kant kon ik mij niet inhouden en stak ik mijn middelvinger op.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Bij mij ging iemand daarna voor mij boven op zijn rem staan. Met zijn vrouw en kind erbij![]()
Gelukkig remde mijn auto sneller dan die van hem en kon hem dus gemakkelijk ontwijken![]()
Daarna stopte hij direct op de vluchtstrookIk reed door naar de eerste pomp om even wat drinken te halen. Twee minuten later kwam hij ook aanrijden en stopte even verderop. Die twee hadden knallende ruzie
![]()
Wat lief.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:41 schreef Adelante het volgende:
Centraal en nummering aangepast.
Whehequote:Op donderdag 11 maart 2010 11:40 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Naja, hij reed 50 op een 80km weg. Dus ik zo even subtiel toeteren van, schiet de neuk eens op. En bij het stoplicht ging ik rechtdoor en hij links. En na wat heftige gebaren van zijn kant kon ik mij niet inhouden en stak ik mijn middelvinger op.
quote:
Klevers zijn ook bloedjeirritant.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Whehe
Ik weet niet wat die vent dwars zat, maar uit het niets begon hij te kleven. Na drie, vier keer een beetje afgeremd te hebben en weer wat gas geven enzo was ik het zat en stak mijn middelvinger op. Toen ging hij helemaal door het lint![]()
En zijn vrouw steeds zo van "doe nou rustig Henk"![]()
Ik ook niet. Mijn kamer was altijd netjes.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik hoef mijn kamer nooit op te ruimen want ik maak er geen bende van.
Ik ook niet, het is alleen mn gordijnen opentrekken en mn bed opmaken.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik hoef mijn kamer nooit op te ruimen want ik maak er geen bende van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, zeker.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:43 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Klevers zijn ook bloedjeirritant.
Zo bennen we!quote:
Slavendrijver.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ook niet. Mijn kamer was altijd netjes.
Wat?quote:
....quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ook niet, het is alleen mn gordijnen opentrekken en mn bed opmaken.
Danny en Jenny, de nieuwe soap van de TROSquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:41 schreef WillFerrell het volgende:
Wat is dat met Danny de Munk tegenwoordig. Lijkt wel de nieuwe Joling.
Ik hoop altijd maar dat zulke mensen vroeg of laat zo'n ernstig ongeval krijgen (tegen een boom of zo) waarbij ze er zo belabberd van af komen dat ze gebruik mogen maken van de invalideparkeerplaatsen of beter helemaal geen auto meer kunnen besturen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:44 schreef L0t.. het volgende:
Sommige mensen zouden echt nooit de weg op mogen
Zat een keer met mn vriend in de auto, waren met normale snelheid aan het inhalen op de snelweg, komt er zo'n auto achter ons helemaal drukken, groot licht en allesUiteindelijk gingen we naar rechts, ik naar m'n voorhoofd wijzen toen ze voorbij kwamen. Waren 2 van die petjesmarokkanen. Kwamen ze weer voor ons rijden, keihard remmen voor onze neus
Elke keer als we er voorbij wilden gaan gingen ze mee, was een beetje als in dit filmpje, echt doodeng
![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)twagens_inhalen.html
Uiteindelijk gingen ze er ineens keihard vandoor
Dat soort verdient een enkeltje thuisland van oma en opa. Helemaal gehad met dat soort mensen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:44 schreef L0t.. het volgende:
Zat een keer met mn vriend in de auto, waren met normale snelheid aan het inhalen op de snelweg, komt er zo'n auto achter ons helemaal drukken, groot licht en allesUiteindelijk gingen we naar rechts, ik naar m'n voorhoofd wijzen toen ze voorbij kwamen. Waren 2 van die petjesmarokkanen. Kwamen ze weer voor ons rijden, keihard remmen voor onze neus
Elke keer als we er voorbij wilden gaan gingen ze mee, was een beetje als in dit filmpje, echt doodeng
![]()
Kloptquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:47 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat soort verdient een enkeltje thuisland van oma en opa. Helemaal gehad met dat soort mensen.
Dat heb ik ook wel eens gehad. Twee van die makkoraantjes uit België voegden ineens vlak voor me in, dus ik toeteren enzo. Konden ze niet tegen, stelletje kleutersquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:44 schreef L0t.. het volgende:
![]()
Dat hoop ik ook regelmatig.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik hoop altijd maar dat zulke mensen vroeg of laat zo'n ernstig ongeval krijgen (tegen een boom of zo) waarbij ze er zo belabberd van af komen dat ze gebruik mogen maken van de invalideparkeerplaatsen of beter helemaal geen auto meer kunnen besturen.
Posten.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:49 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Klopt. Ik wist ook echt niet wat ik moest doen toen, ik was zo kwaad, maarja met zulke gasten ga je ook geen ruzie zoeken ofzo.. En de politie bellen heeft ook weinig zin. Weet wel nog steeds het kenteken
Ach, net alsof wij normale stervelingen iets kunnen met een kentekenquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Blijkt de auto gekocht te zijn door een oud stel.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:53 schreef piettiet het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Swa, connecties mang...quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ach, net alsof wij normale stervelingen iets kunnen met een kenteken
Of van die mensen die je niet laten invoegen/ritsen. Gaan ze heel dicht op de ander rijden zodat je er niet tussen kan.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens gehad. Twee van die makkoraantjes uit België voegden ineens vlak voor me in, dus ik toeteren enzo. Konden ze niet tegen, stelletje kleuters
quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:55 schreef Devvie het volgende:
Ik had kheeenkerveel last van mn rug vannacht![]()
tot 4uur wakkergelegen en liggen draaien
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:55 schreef Devvie het volgende:
Ik had kheeenkerveel last van mn rug vannacht![]()
tot 4uur wakkergelegen en liggen draaien
Wie wel? De politie doet er ook verrekte weinig mee. Tenzij ze er geld uit kunnen slepen, dan wel.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ach, net alsof wij normale stervelingen iets kunnen met een kenteken
Dat doe ik alleen bij mensen die rechts inhalen en er voor mij weer tussen willen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Of van die mensen die je niet laten invoegen/ritsen. Gaan ze heel dicht op de ander rijden zodat je er niet tussen kan.Maar ja, ik prop hem er toch wel tussen. Stelletje teringhonden.
Dat ook ja.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wie wel? De politie doet er ook verrekte weinig mee. Tenzij ze er geld uit kunnen slepen, dan wel.
halen? Voornamelijk na de zomervakantie heb ik altijd het idee alsof velen hem gratis bij de vliegreis kregen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:57 schreef L0t.. het volgende:
Ziek eigenlijk, welke mensen allemaal een rijbijwijs halen
Ja, dan doe ik dat ook ja.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat doe ik alleen bij mensen die rechts inhalen en er voor mij weer tussen willen.
Wacht maar op je beurt net als de rest.
Zijn ook vaak van knarmongolen die zien dat er een file naast de oprit is die op loopsnelheid gaat, dan racen ze die oprit af naar het eind om 'm erin te stampen. met andere worden het verkeer nog trager maken.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Of van die mensen die je niet laten invoegen/ritsen. Gaan ze heel dicht op de ander rijden zodat je er niet tussen kan.Maar ja, ik prop hem er toch wel tussen. Stelletje teringhonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |