En dan dat gezicht van die luiquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:30 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Breaky breaky, Cannonball Trucker hiero.
Mja, ik ben echt geen slak ofzo. Ik rijd wel door. Maar als je het dan presteert om op mijn lip te gaan hangen kan je het krijgen ook. Ik ga echt wel aan de kant als je fatsoenlijk komt aantuffen. Maar om met 100 harder naar me toe te rijden en dan in de ankers en achter mij te slingeren en seinen alsof je Schumacher bent met je middelvinger.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Leuk inderdaad; dat doe ik dan ook altijd. Of met 115 gaan inhalen waar je 120 mag
Ik ook.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:30 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ging er hier maar een telefoon over. Ik zit nu kansloos te bouncen op de beats van Radio2.
Gaat ie het leger in dan?quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee.hij kleedde zich wel sexy.
wat?quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ook.![]()
BREATH IN LAUGH, BREATHE OUT!
Wat is sexy? Kladblok pakt*quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee.hij kleedde zich wel sexy.
Ik kan niets anders ontvangen hier.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ook.![]()
BREATH IN LAUGH, BREATHE OUT!
Behalve dat remmen doe ik precies hetzelfde.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mja, ik ben echt geen slak ofzo. Ik rijd wel door. Maar als je het dan presteert om op mijn lip te gaan hangen kan je het krijgen ook. Ik ga echt wel aan de kant als je fatsoenlijk komt aantuffen. Maar om met 100 harder naar me toe te rijden en dan in de ankers en achter mij te slingeren en seinen alsof je Schumacher bent met je middelvinger.![]()
In mijn eigen auto zet ik 'm dan een versnelling terug, dat ding remt zo afschuwelijk hard op de bak, die wint het van remmen denk ik. Meestal houden ze daarna wel afstand. Horken.
Radio 2 en Arrow Classic is het enigste wat ik luister mocht ik radio luisteren. Van Sky krijg je een herseninfarct en van 538 krijg ik epilepsie.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:34 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik kan niets anders ontvangen hier.
Ja godsamme, dan moet ik op mn laptop voor plaatjes en dan kom ik weer op Josh Hartnett, Allure_ vond hem ook altijd goed gekleed.quote:
Cultuur barbaar. Het is Breathe in life.quote:
Heb ik ooit ook gehad. Maar toen bleek het een pauper eersteklas te zijn, die mij probeerde te rammen. En schijtlaars dat ik toen was ben ik maar langs het politiebureau gereden.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Behalve dat remmen doe ik precies hetzelfde.
Wat ook leuk is is om even je rem aan te tikken. Dat je lichten wel aangaan maar je niet afremt. Maar dat doe ik alleen als het echt te gek wordt. Als overduidelijk is dat ik niet aan de kant kan gaan en mensen toch blijven kleven en knipperen enzo.
Vannacht heb ik de arrow classic app. gedownload.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Radio 2 en Arrow Classic is het enigste wat ik luister mocht ik radio luisteren. Van Sky krijg je een herseninfarct en van 538 krijg ik epilepsie.
Moet ze maar duidelijk zingen!quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Cultuur barbaar. Het is Breathe in life.
Ik ook. Spijtig alleen dat dat de enige 2 zenders zijn die goed te ontvangen zijn.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Van Sky krijg je een herseninfarct en van 538 krijg ik epilepsie.
3FM mag er wel op wat mij betreft. Maar gigakooi van Faraday hier.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Radio 2 en Arrow Classic is het enigste wat ik luister mocht ik radio luisteren. Van Sky krijg je een herseninfarct en van 538 krijg ik epilepsie.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Vannacht heb ik de arrow classic app. gedownload.
Bij mij ging iemand daarna voor mij boven op zijn rem staan. Met zijn vrouw en kind erbijquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:36 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Heb ik ooit ook gehad. Maar toen bleek het een pauper eersteklas te zijn, die mij probeerde te rammen. En schijtlaars dat ik toen was ben ik maar langs het politiebureau gereden.
Doe je best!quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:38 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga douchen en mijn kamer opruimen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |