HEY GASTON!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met zonder snorquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:24 schreef WillFerrell het volgende:
KUUUUUUUUUUUUUUUD. Ik heb een TTfail gemaakt.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:24 schreef jitzzzze het volgende:
Wat krijg je als een neger kruist met een octopusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het is toch niet interessant. Over het leger.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:24 schreef jitzzzze het volgende:
Wat krijg je als een neger kruist met een octopusMijn mondhoeken trokken maar ietsiepietse omhoog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Like I give a fuckquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mijn mondhoeken trokken maar ietsiepietse omhoog.
Leuk inderdaad; dat doe ik dan ook altijd. Of met 115 gaan inhalen waar je 120 magquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:28 schreef Broekpaling het volgende:
Er zat gister een vent gigantisch op m'n bumper met z'n auto, en het was een polderweg waar je af en toe een stukje asfalt extra aan de zijkant hebt om tegenliggers te passeren.
Ik heb zo'n beetje voor iedere tegenligger gewacht, al hadden we nog 2 van de uitkepingen kunnen passeren, die vent zat een partij te koken achter mij niet normaal meer.![]()
![]()
En dan heeeeeel ruuuusssstiggg optrekken.
Er ging net een server plat hier. Dus ik kreeg een automatische melding en stuurde die door naar de mensen die er over gaan.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:27 schreef WillFerrell het volgende:
Boh ik zit hier nu kansloos niets te doen, omdat ik als enige op de telefoon moet letten. De rest is allemaal foetsie.
Breaky breaky, Cannonball Trucker hiero.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Leuk inderdaad; dat doe ik dan ook altijd. Of met 115 gaan inhalen waar je 120 mag
Heerlijk inderdaad om die frusti's nog meer te frustreren.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:28 schreef Broekpaling het volgende:
Er zat gister een vent gigantisch op m'n bumper met z'n auto, en het was een polderweg waar je af en toe een stukje asfalt extra aan de zijkant hebt om tegenliggers te passeren.
Ik heb zo'n beetje voor iedere tegenligger gewacht, al hadden we nog 2 van de uitkepingen kunnen passeren, die vent zat een partij te koken achter mij niet normaal meer.![]()
![]()
En dan heeeeeel ruuuusssstiggg optrekken.
Ging er hier maar een telefoon over. Ik zit nu kansloos te bouncen op de beats van Radio2.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Er ging net een server plat hier. Dus ik kreeg een automatische melding en stuurde die door naar de mensen die er over gaan.
Nu rennen er mensen al bellend een beetje panisch over de gang heen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |