Heeft ie jeuk dan?quote:Op donderdag 11 maart 2010 07:50 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Accountancy. Zo en nu eens de auto krabben.
Toen ik gisteravond naar buiten keek zag ik de bui ook al hangen aangezien m'n ramen enigszins wit begonnen te worden maar gek genoeg hoefde ik niet te krabben.quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:01 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Hij heeft het niet zo op temperatuurtjes onder 0.
Ja die heb ik ook, maar dan moet ik ook nog even wachten. En als mijn ruitenwissers vast zitten heb ik er alsnog niets aan.quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Toen ik gisteravond naar buiten keek zag ik de bui ook al hangen aangezien m'n ramen enigszins wit begonnen te worden maar gek genoeg hoefde ik niet te krabben.
Nu krab ik sowieso niet, heb gewoon zo'n spuitbus. Lui.
quote:Donderdag
Bruine bonensoep / soep van de dag
Porc rack -pepersaus-gebakken aardappelen-rauwkost
Pizza
quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb vandaag niets te doen en de lucht is grijs en en.
Dank je!quote:
en deze voor jouquote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:04 schreef Chai het volgende:
Meisje pleegt zelfmoord vanwege uiterlijk
Als je zo knap bent.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:05 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
mja, de keus is dan snel gemaakt indd.
Kijk naar d'r knieën.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:05 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
mja, de keus is dan snel gemaakt indd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:04 schreef Chai het volgende:
Meisje pleegt zelfmoord vanwege uiterlijk
zeker, gelukkig regent het niet, maar is het grijs.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:12 schreef BobbyB het volgende:
Dat is wel erg triest weer.
Matig.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:13 schreef wise het volgende:
[..]
zeker, gelukkig regent het niet, maar is het grijs.
TR en mailtje gestuurd naar de MODS.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:23 schreef Kakunasme het volgende:
hallo goedemorgen met kakunasme alles goed met mij wel hoor met mij alles goed gaat en ks en romanes en petrus zijn weg door yvonne niet leuk van haar nee ik vind niet leuk ook nu deze ik hoop lang kan genieten hier samen grapjes haha leuk haha erg gezeliig leuk om te horen en leuk om te zien jullie weer helemaal geweldig alles goed komt tot snel ik heb zin in weekend en bijna heb weekend morgen al dan kunnen we fenesten in het weekend en bier drinken op feest haha leuk zin in haha groetjes en groetjes van kakunasme
b7?quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:24 schreef wise het volgende:
[..]
TR en mailtje gestuurd naar de MODS.
have fun, shit post, remove and b7
Goed bezig.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:24 schreef wise het volgende:
[..]
TR en mailtje gestuurd naar de MODS.
have fun, shit post, remove and b7
Omdat jij wel binnen zit en hij niet?quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:25 schreef Broekpaling het volgende:
Er hangt een vent in een bakkie naast me het raam te wassen.
Ik voel me fucking awkward nu.
ja b7 als in b"e:
Laats bij ons ook.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:13 schreef Broekpaling het volgende:
Mensen die je bellen met de vraag waarom de website niet werkt.![]()
BP: Heeft u al geprobeerd de pagina te herladen met control + F5? Ik heb namelijk leren F5en op fok!, jij dom untermensch persoon.
Inferieur persoon: Oh, het werkt nu weer. Bedankt!
quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:22 schreef jitzzzze het volgende:
Whehe, The Bloodhound Gang met The Bad Touch![]()
![]()
![]()
![]()
Bwehe.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Laats bij ons ook.
"Ja, onze website doet het niet!" (wij hosten ook, dus zou natuurlijk kunnen)
Ik kijken. "Nee hoor, bij ons doet ie het gewoon"
"Ja, maar ik kan het bestand niet opslaan"
Ik: "Ja, hoe bedoel je?"
"Nou, als ik de PDF wel opslaan geeft ie de melding dat het bestand niet opgeslagen kan worden."
Ik: "Dus de website zelf doet het wel?"
Zij: "Nee, want die geeft die foutmelding."
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Uiteindelijk bleek ze dus gewoon het bestand ergens te willen downloaden waar ze geen rechten heeft.
Afschieten dat soort mensen of in ieder geval niet meer achter een computer zetten.
Ik zit hier een beetje dom te fok!ken en die flip buiten zit het raam te wassen, het is gewoon een beetje awkward ja.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Omdat jij wel binnen zit en hij niet?
Die gitarist die tijdens een concert op een verhoging klom om vervolgens over de zanger te pissenquote:
Heb jij manboobs?quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:30 schreef Broekpaling het volgende:
Zal ik m'n tieten laten zien? Kenkert hij zo dat bakkie uit omdat hij heulemaol z'n concentratie kwijt is.
en ik al die tijd denken dat je een gozer wasquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:30 schreef Broekpaling het volgende:
Zal ik m'n tieten laten zien? Kenkert hij zo dat bakkie uit omdat hij heulemaol z'n concentratie kwijt is.
Dat dusquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:31 schreef wise het volgende:
[..]
en ik al die tijd denken dat je een gozer was![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Whehe. Wat dat betreft ben ik blij dat ik geen directe buren heb want ik hou wel van een lekker diepe bas die door het hele huis trilt.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:24 schreef jitzzzze het volgende:
Alles trilt, lang leve de subwooferDat zullen mijn bejaarde buren leuk vinden
quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:31 schreef wise het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik ook, maar ik heb nog nooit iemand horen klagen. Terwijl ik zeker weet dat al mijn boven- en normale buren mee kunnen genietenquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Whehe. Wat dat betreft ben ik blij dat ik geen directe buren heb want ik hou wel van een lekker diepe bas die door het hele huis trilt.
Ze hebben ook een keertje in de bassist z'd hoed gekotst en 'm weer opgedaan.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die gitarist die tijdens een concert op een verhoging klom om vervolgens over de zanger te pissen![]()
Dat denken jullie allemaal.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:31 schreef wise het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
reageer eens op mijquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ze hebben ook een keertje in de bassist z'd hoed gekotst en 'm weer opgedaan.!
quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:37 schreef wise het volgende:
[..]
reageer eens op mij
[ afbeelding ]
edit: nvm![]()
Wat een laffe klapjes.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:37 schreef wise het volgende:
[..]
reageer eens op mij
[ afbeelding ]
edit: nvm![]()
Voor een vrouw weet jij altijd wel weer met een smeriger verhaal te komen. Verdachtquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ze hebben ook een keertje in de bassist z'd hoed gekotst en 'm weer opgedaan.!
PICS!!!quote:
Ik heb ze. Kopen?quote:
Beter.quote:
IIINNNNN...SLLOOOOWWWW..MOOOOOOTTTIOOOOOOOOONNNNNNquote:
Jamaar The Bloodhound Gang....komop zeg.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Voor een vrouw weet jij altijd wel weer met een smeriger verhaal te komen. Verdacht
tis dan gewoon een smerige userquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Voor een vrouw weet jij altijd wel weer met een smeriger verhaal te komen. Verdacht
staat onder de douche, ze komt zo.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:50 schreef Broekpaling het volgende:
Waar is wdtju?
Die heeft zich gister toch verhangen door mij?quote:
Gelukkig hebben we de beelden nog.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die heeft zich gister toch verhangen door mij?
Staan die bij Madame Tussauds?quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de beelden nog.
Jij bent gewoon een soort manwijfquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jamaar The Bloodhound Gang....komop zeg.
Dat staat vast.quote:
Dat mens moet nog een paar jaar rijpen, daarna een zak over die knar en dan moet het al heel wat worden.quote:
quote:
te hard op noten gebeten?quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:06 schreef Broekpaling het volgende:
Mijn kaak doet zeer.
En dan in het al het zaad van Disney producers en managers roeren zeker? Nee dank je.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat mens moet nog een paar jaar rijpen, daarna een zak over die knar en dan moet het al heel wat worden.
Jij bent een robot?quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee, hij doet gewoon zeer bij het scharnier.
Neen, smerig viswijf. Met je gore verhalenquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Gewricht/scharnier. Het komt op hetzelfde neer.
Je moeder.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Neen, smerig viswijf. Met je gore verhalen
Het is toch niet interessant. Over het leger.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:21 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ah, we gaan verder op het post hier je laatste sms niveau?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |