Ik las dit en ik dacht, hee iemand is het met me eensquote:Op woensdag 10 maart 2010 23:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het ziet er sowieso behoorlijk onnatuurlijk uit.
Jawel, maar ben deze week vrij (docententraining) en ik kan werken wanneer ik wil. En nu gaat mijn MacBook dichtttttttttttt.......quote:
Fijn dat je het met jezelf eens bent.quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik las dit en ik dacht, hee iemand is het met me eensmaar toen was het m'n eigen post.
Wat studeer je?!quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:14 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Jawel, maar ben deze week vrij (docententraining) en ik kan werken wanneer ik wil. En nu gaat mijn MacBook dichtttttttttttt.......
WWW met onze vingers en dan punt in de lucht en dan Anita zo je niet bestaande tieten op en neer schudden met je handen. NL weet ik niet meerquote:
EEN WENTELTEEFJE?quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:15 schreef Maisnon het volgende:
Jullie raden nooit wat ik eet en het rijmt op lentelbeefje
Ik was het met je eens...quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik las dit en ik dacht, hee iemand is het met me eensmaar toen was het m'n eigen post.
Ik geef je?quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:15 schreef Maisnon het volgende:
Jullie raden nooit wat ik eet en het rijmt op lentelbeefje
Nee. Had uiteindelijk toch geen zin en vriendin kon niet mee.quote:
PM PM dudu dududuquote:Op woensdag 10 maart 2010 23:19 schreef Fascination het volgende:
Maisnon.!
Ik heb trouwens een verrassing voor je, Maisnon.
Aww.quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:19 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nee. Had uiteindelijk toch geen zin en vriendin kon niet mee.
Nu ga ik in bed liggen. Doeiiiiiii.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |