dus ik moet hem echt kopenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:04 schreef RudyCarell het volgende:
En nog een keer... BC2 Rules!
Fer, als we maar lang genoeg spammen dat de 100 cols ruled gaat JP vanzelf mee..quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:31 schreef jpjedi het volgende:
[..]
dus ik moet hem echt kopen
moet nog 3 spellen uit het plastic halen en mijn ps3 is al geen 2 maanden aan geweest. ;') maar als ik je er hier over zie posten dan kriebelt het wel weer!
Ik vind m ook tofquote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:31 schreef jpjedi het volgende:
[..]
dus ik moet hem echt kopen
moet nog 3 spellen uit het plastic halen en mijn ps3 is al geen 2 maanden aan geweest. ;') maar als ik je er hier over zie posten dan kriebelt het wel weer!
Ik zeg de Kogaquote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:27 schreef FJD het volgende:
Weer 80km er bij gefietst. Dat brengt het totaal van 2010 al op ongeveer 400 kmMeteen even mezelf op laten meten maar daar kwamen geen enorm schokkende resultaten uit. Wel de Jan Janssen Sonic & de Koga Team replica int echie gezien en offertes gekregen op beide fietsjes. Moeilijk, moeilijk, moeilijk!
Mensen die wachtwoorden op Usenet posts mikken zouden ze echt af moeten maken![]()
Oh ja; 100 cols tocht rules
Of toch de Kuota?quote:
ach de Zeeuw kreeg een onnodige op isakson dat zijn er 2quote:Op zondag 14 maart 2010 17:27 schreef FJD het volgende:
Goede goal van Urby
Schandalige tackel van AlderwereldKrijgt ie geel voor
Niet gezien, doelde er meer op dat het rood had kunnen en misschien ook wel moeten zijn. Bahia kwam vanmiddag ook goed weg wat dat betreft. Tis dat die gozer van Heracles opsprong anders had hij de komende maanden wieltjes nodig gehadquote:Op zondag 14 maart 2010 17:38 schreef Sickert het volgende:
ach de Zeeuw kreeg een onnodige op isakson dat zijn er 2
Sickertquote:Op zondag 14 maart 2010 18:00 schreef Sickert het volgende:
[..]
Diamond kom er maar in![]()
Ajax
Niet geheel goed maar wel beter
JODUUUH
Ik rijd op Continental GP4000S banden, echt in tijden niet op lek geredenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |