dus ik moet hem echt kopenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:04 schreef RudyCarell het volgende:
En nog een keer... BC2 Rules!
Fer, als we maar lang genoeg spammen dat de 100 cols ruled gaat JP vanzelf mee..quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:31 schreef jpjedi het volgende:
[..]
dus ik moet hem echt kopen
moet nog 3 spellen uit het plastic halen en mijn ps3 is al geen 2 maanden aan geweest. ;') maar als ik je er hier over zie posten dan kriebelt het wel weer!
Ik vind m ook tofquote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:31 schreef jpjedi het volgende:
[..]
dus ik moet hem echt kopen
moet nog 3 spellen uit het plastic halen en mijn ps3 is al geen 2 maanden aan geweest. ;') maar als ik je er hier over zie posten dan kriebelt het wel weer!
Ik zeg de Kogaquote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:27 schreef FJD het volgende:
Weer 80km er bij gefietst. Dat brengt het totaal van 2010 al op ongeveer 400 kmMeteen even mezelf op laten meten maar daar kwamen geen enorm schokkende resultaten uit. Wel de Jan Janssen Sonic & de Koga Team replica int echie gezien en offertes gekregen op beide fietsjes. Moeilijk, moeilijk, moeilijk!
Mensen die wachtwoorden op Usenet posts mikken zouden ze echt af moeten maken![]()
Oh ja; 100 cols tocht rules
Of toch de Kuota?quote:
ach de Zeeuw kreeg een onnodige op isakson dat zijn er 2quote:Op zondag 14 maart 2010 17:27 schreef FJD het volgende:
Goede goal van Urby
Schandalige tackel van AlderwereldKrijgt ie geel voor
Niet gezien, doelde er meer op dat het rood had kunnen en misschien ook wel moeten zijn. Bahia kwam vanmiddag ook goed weg wat dat betreft. Tis dat die gozer van Heracles opsprong anders had hij de komende maanden wieltjes nodig gehadquote:Op zondag 14 maart 2010 17:38 schreef Sickert het volgende:
ach de Zeeuw kreeg een onnodige op isakson dat zijn er 2
Sickertquote:Op zondag 14 maart 2010 18:00 schreef Sickert het volgende:
[..]
Diamond kom er maar in![]()
Ajax
Niet geheel goed maar wel beter
JODUUUH
Ik rijd op Continental GP4000S banden, echt in tijden niet op lek geredenquote:
Maxxis had ik ooit op mijn motor.. dat was toen bagger maar dat zegt niets over hun wielerbanden.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:04 schreef ursel het volgende:
Ik heb echte maxxis detenators er op zitten..
de rode dan
[ afbeelding ]
Je klinkt nu echt als een vrouw hequote:Op zondag 14 maart 2010 20:21 schreef ursel het volgende:
Ik vond die half gekleurde bandjes wel geil, vandaar..
Gaaf!quote:Op zondag 14 maart 2010 22:06 schreef jpjedi het volgende:
Vanavond 9pm eastern time de eerste aflevering van The Pacific.
morgen overdag via usenet binnensleuren en morgenavond kijken
je kunt nu bellen en regelen dat hij klaar staat voor jequote:Op zondag 14 maart 2010 22:13 schreef FJD het volgende:
[..]
Gaaf!Morgen ook direct even aanzetten. Benieuwd of die hetzelfde niveau als BoB gaat halen.
Direct even gebeld en hij wordt nu uit t magazijn gehaald voor me. 20 Japannertjes voor jou!quote:Op maandag 15 maart 2010 07:29 schreef jpjedi het volgende:
[..]
je kunt nu bellen en regelen dat hij klaar staat voor je
goeie beschrijving van hoe feyenoord normaal gesproken altijd speeltquote:Op zondag 14 maart 2010 17:00 schreef FJD het volgende:
Het is dat er voldoende bier was maar wat een jammerlijke wedstrijd van FeyenoordGelijkspel is uiteindelijk wel terecht. Wel een laffe honden bij Heracles zeg
De hele wedstrijd geen fatsoenlijke aanval op willen zetten. Eng he, de Randstad
Ze kwamen voornamelijk om te verdedigen, continue alle drie de linies tussen de rand v/d 16 en de middenlijn. Goal was wel sterk maar gelukkig kwam Feyenoord nog terug naar 1-1
Verdiend, er had meer in gezeten maar Feyenoord speelde ook compleet ongeïnspireerd.
Toch bedank hoor Bart![]()
Hoi Diamondquote:Op maandag 15 maart 2010 08:47 schreef Incolumis het volgende:
[..]
goeie beschrijving van hoe feyenoord normaal gesproken altijd speelt
Misschien over bad company andersquote:Op maandag 15 maart 2010 11:10 schreef FJD het volgende:
T gaat over Heracles en meteen t topic dood, misschien moeten we het over voetbal hebben dat helpt meestal wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |