quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:59 schreef FJD het volgende:
Oh ja en roepen dat je niet mee wilt doen om aan iets om het vervolgens toch te doen is voor laffe honden. Ja ik wilde je niet voor die auto duwen maar ik deed het toch
GHBquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:47 schreef jpjedi het volgende:
[..]
heb je gezopen? Of is je account gehacked?
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 06:41 schreef Viro het volgende:
[..]
Het is trust me lieve schat
wil niet graag meedoen met het spelling nazi gedrag, maar ik kan het niet laten.
Bonussenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:53 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Oops, had ik die reactie gisteren geplaatst
Ik wil liever thrusten dan trusten![]()
Gaat een zware dag worden![]()
Maar de dag is wel goed begonnenTen tijde van economische crisis toch nog een bonus gekregen
Meer dan een 13de maand
Of je moet geen standaard salaris hebben en je het van bonussen moet hebben. Maar iedereen die normaal zijn werk doet moet gewoon betaald krijgen. Winstdeling daarentegen dat is voor iedereen binnen het bedrijf.quote:
allemaal vieze profiteurs over de rug van het personeel! Boevenbendes die managers!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:50 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Of je moet geen standaard salaris hebben en je het van bonussen moet hebben. Maar iedereen die normaal zijn werk doet moet gewoon betaald krijgen. Winstdeling daarentegen dat is voor iedereen binnen het bedrijf.
Vind bonussen sowieso niet eerlijk, wie zegt dat nellie van de boekhouding niet veel hadrer heeft gewerkt, maar nee das geen manager, dus die dot het maar met het normale salaris...
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:14 schreef jpjedi het volgende:
[..]
allemaal vieze profiteurs over de rug van het personeel! Boevenbendes die managers!
kaal ben ik al!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:55 schreef FJD het volgende:
en dan verdienen die ratten veel geld over de rug van hulpeloze Nederlanders en in plaats van hier belasting te betalen over hun foute geld, vluchten ze net over de grens naar Belgie. Ik zeg; kaalplukken!
Heb ook een bonus gekregen omdat ik een groot aandeel in een project heb gehad, dus ik vergelijk me wel met nellie van de boekhouding hoorquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:50 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Of je moet geen standaard salaris hebben en je het van bonussen moet hebben. Maar iedereen die normaal zijn werk doet moet gewoon betaald krijgen. Winstdeling daarentegen dat is voor iedereen binnen het bedrijf.
Vind bonussen sowieso niet eerlijk, wie zegt dat nellie van de boekhouding niet veel hadrer heeft gewerkt, maar nee das geen manager, dus die dot het maar met het normale salaris...
Ik werk denk ik op de verkeerde plek als ik dat zo hoorquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:41 schreef jpjedi het volgende:
Alle personeelsleden hebben hier bonus boven hun goede salaris. En we betalen de pensioenen ook nog 100%.
Alleen ik krijg minder bonus vanwege te hoge overhead..
Veranderen van baan kan goede dingen met je salaris doenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:45 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ik werk denk ik op de verkeerde plek als ik dat zo hoor
Maar ik als "linkse" zou dat natuurlijk nooit doen!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:02 schreef staticdata het volgende:
[..]
Veranderen van baan kan goede dingen met je salaris doen
Die reclame ken ik niet... en koffie drinken doe ik niet...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:31 schreef Major-Balls het volgende:
Als je maar kan Fok!~en koffie drinken tijdens het werk, dan is alles goed![]()
Op een stoel natuurlijk, zodat die reclame van 30 minuten bewegen per dag ook nog nut heeft![]()
Die reclame ook.. omg..
Je kan van baan veranderen en nog steeds linkse gedachtes er op nahoudenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:12 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Maar ik als "linkse" zou dat natuurlijk nooit doen!
Preciesquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:08 schreef staticdata het volgende:
[..]
Je kan van baan veranderen en nog steeds linkse gedachtes er op nahouden
Daar hou ik wel vanquote:
opgelost! Slotjequote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:24 schreef Sickert het volgende:
Jij wilt suggereren dat Frank haar heeft meegenomen tijdens het verhuizen!
Klopt ja. Het is nog dichterbij Kev zijn ouderlijk huis. Mijn moeder kent die moeder ook wel omdat haar kinderen op dezelfde basisschool zaten als mijn zusjes. Hopelijk wordt ze snel gevonden.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:47 schreef jpjedi het volgende:
@Frank: dat vermiste meisje uit Dort woont toch vlakbij waar jij woonde? Ik herken die lelijke witte kubushuizen..
niet de schuld in mijn schoenen schuivenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Klopt ja. Het is nog dichterbij Kev zijn ouderlijk huis. Mijn moeder kent die moeder ook wel omdat haar kinderen op dezelfde basisschool zaten als mijn zusjes. Hopelijk wordt ze snel gevonden.
Toch mooi om te zien hoe ze ut geld weer wakker schudden en terug pompen in de economie..quote:
Previews (ook handson) waren erg lovend dus ik ga m'n OV Chipkaart eens zoekenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |