abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79014375
pi_79014410
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 13:46 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Oh, Jen werd thuis geent, dan werd er wel gevraagd of de hond even weg kon, ze waren bang dat ie ging waken. Mijn hond en waken

Maar goed, hond even op de gang is anders dan uren opsluiten.
Dat is op zich een goede zaak
pi_79014568
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 13:41 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ze is er dus nog geweest...

Wellicht handen als de mensen die het beestje echt een huis willen bieden (ondanks dat ymme vrij raar bezig is) haar even PM'en ofzo? Ik zie haar niet hier nog reageren en wellicht valt het topic zo in het slot

Ach over een paar uur schrijft ze in OUD dat het ook zó gezellig was en ze weer weggaat, the usual...
Na een week is alles weer goed hoor!
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_79014616
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 14:07 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ach over een paar uur schrijft ze in OUD dat het ook zó gezellig was en ze weer weggaat, the usual...
Na een week is alles weer goed hoor!
Oh ik maak me niet druk om háár, maar meer om dat beest.

Wie weet bindt ze het wel echt aan een boom of wat als ze het hier niet direct kwijt kan
  † In Memoriam † donderdag 11 maart 2010 @ 14:09:25 #205
43556 miss_dynastie
pi_79014647
Z.s.m. contact leggen met de fokker. Ook voor je andere dieren.
pi_79014666
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 14:08 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Oh ik maak me niet druk om háár, maar meer om dat beest.
Precies!
  donderdag 11 maart 2010 @ 14:11:51 #207
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_79014763
Ik zou dus echt die hond niet overwegen te nemen omdat Ymme nooit ergens betrouwbare info over geeft.
God weet wat ie allemaal heeft of hoe hij zich gedraagt, en dan zit straks mooi een ander er mee opgezadeld.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_79014819
Ze heeft er toch wel papieren en een paspoortje bij mag ik hopen. Zeker als het een rashond betreft?
pi_79014823
zat net op haar site te kijken en moest lachen, kijk die achternaam.....
kind wil een beest
pi_79014855
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 14:04 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik weet wel dat Ymme niet al te snugger is, maar die valse voorwendselen die haar worden aangewreven vind ik best ver gaan.

Bij sommigen van jullie kan ze kennelijk helemaal niets meer goed doen. Ik hoop dat de plaat voor haar kop zo dik is dat de gemenige reacties haar niet al te hard raken.
Weet niet zeker of het de postgeschiedenis van die TS helemaal het probleem is.

Zelf heb ik me bijv.vorig jaar op FOK! bijna een blaasgruiskater in mijn maag laten splitsen.
Werd een gezonde kat aangeboden, moest weg want ging niet samen met andere katten. Contact met die mensen gehad, ze wilden hem vanuit Groningen brengen naar het zuiden van NL. Gaandeweg het topic kwam naar voren dat de kat overal poepte en pieste en vervolgens belden ze af en lieten niks meer horen.
Maar een week later kwamen ze op FOK! weer met een vaag verhaal de boel omdraaien. Toen heb ik er toch wel heel erg voor bedankt.

Ik vind het maar niets dat er dieren op FOK! worden aangeboden. Als je een probleem hebt met je huisdier dan los je het maar op. Zelf bied ik het ook niet meer aan. Als ik een dier wil helpen ga ik naar het asiel.
  Moderator donderdag 11 maart 2010 @ 14:14:19 #211
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_79014891
Ik vind het wel klaar hier eigenlijk
Als mensen echt interesse in het hondje hebben (en ik hoop echt dat het beestje een nieuw gouden mandje vind) dan moeten ze Ymme maar even via PM benaderen
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')