quote:
Op donderdag 11 maart 2010 14:04 schreef Lienekien het volgende:[..]
Ik weet wel dat Ymme niet al te snugger is, maar die valse voorwendselen die haar worden aangewreven vind ik best ver gaan.
Bij sommigen van jullie kan ze kennelijk helemaal niets meer goed doen. Ik hoop dat de plaat voor haar kop zo dik is dat de gemenige reacties haar niet al te hard raken.
Weet niet zeker of het de postgeschiedenis van die TS helemaal het probleem is.
Zelf heb ik me bijv.vorig jaar op FOK! bijna een blaasgruiskater in mijn maag laten splitsen.
Werd een gezonde kat aangeboden, moest weg want ging niet samen met andere katten. Contact met die mensen gehad, ze wilden hem vanuit Groningen brengen naar het zuiden van NL. Gaandeweg het topic kwam naar voren dat de kat overal poepte en pieste en vervolgens belden ze af en lieten niks meer horen.
Maar een week later kwamen ze op FOK! weer met een vaag verhaal de boel omdraaien. Toen heb ik er toch wel heel erg voor bedankt.
Ik vind het maar niets dat er dieren op FOK! worden aangeboden. Als je een probleem hebt met je huisdier dan los je het maar op. Zelf bied ik het ook niet meer aan. Als ik een dier wil helpen ga ik naar het asiel.