Dat is inderdaad ondertussen niet meer leuk.quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee, nog erger: dat volkomen kut gezeik.
Al aardig kapot gedraaid. Tijd voor de nieuwe single die ook fantastisch is.quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
Goedmakertje van de ochtendLittle Lion Man
Helemaal waar, maar was toch een lichtje aan de donkere horizonquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Al aardig kapot gedraaid. Tijd voor de nieuwe single die ook fantastisch is.
Eensquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Helemaal waar, maar was toch een lichtje aan de donkere horizon
Vsnaf volgende week word ik gewoon na 10:00 uur wakkerquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Eens![]()
Maar echt mensen, luister gewoon niet maar naar de ochtendshow als dat zoveel irritatie opwekt. Ik schakel tegenwoordig echt pas in om 10:00.
Ik zet hem ook pas na 10 uur op 3. Tussen 9 en 10 staat hij op Radio2, gouden uren. Draaien wat wisselend qua muziek, maar er wordt in ieder geval muziek gedraaid!quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Eens![]()
Maar echt mensen, luister gewoon niet maar naar de ochtendshow als dat zoveel irritatie opwekt. Ik schakel tegenwoordig echt pas in om 10:00.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:28 schreef Againzender het volgende:
Over klassiekers gesproken mensen!
Haha kijk dat is natuurlijk helemaal prima! morgen nog even en dan zit het er opquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vsnaf volgende week word ik gewoon na 10:00 uur wakker.
't gaat bij mij ook echt om de muziek en daarom maar regiofm. Af en toe even radio 1, maar eigenlijk vooral 's avonds.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik zet hem ook pas na 10 uur op 3. Tussen 9 en 10 staat hij op Radio2, gouden uren. Draaien wat wisselend qua muziek, maar er wordt in ieder geval muziek gedraaid!
Ben blij dat 't voorbij is hierquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha kijk dat is natuurlijk helemaal prima! morgen nog even en dan zit het er op. Zeker wel een hele opluchting? Zit jij volgende week trouwens in London?
Zaterdag is AFC Wimbledon v Eastbourne Boro, 15:00quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ben blij dat 't voorbij is hier. Nu moeten ze het toch echt allemaal zelf doen.
Ben idd van woensdag tot en met zondag in Londen. Jaarlijks uitstapje met vrienden/collega's. Afgelopen jaren Parijs, Stockholm en Edinburgh gedaan. London lijkt me een mooi vervolg
.
Hadden idd al voor voetbal zitten kijken. Bij grote clubs betaal je echt belachelijke bedragenquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:35 schreef borisz het volgende:
[..]
Zaterdag is AFC Wimbledon v Eastbourne Boro, 15:00.
Of de League II kraker Dag & Red v Rotherham, 15:00
Engels voetbal in de lage divisies
Ik kijk iedere keer weer naar the old firm, maar het voetballen is nooit om aan te zienquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hadden idd al voor voetbal zitten kijken. Bij grote clubs betaal je echt belachelijke bedragen. Dik 50 pond bij Chelsea etc...
.
Vorig jaar Hearts vs Rangers in Glasgow gezien. Dat was wel gaaf. 50.000 man bij elke thuiswedstrijd. Helaas geen hoogstaand voetbal daar
.
Denk dat we nu voor die laatste optie gaanquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:43 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik kijk iedere keer weer naar the old firm, maar het voetballen is nooit om aan te zien. Ik ben een paar jaar geleden op stamford bridge geweest tijdens een rondleiding. Dat was leuk
.
Maar het PLvoetbal is erg duur te worden.WIl je naar het voetballen toe moet je een klein clubje uitkiezen, of in de pub te gaan zitten
.
Meer vrije tijd dusquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ben blij dat 't voorbij is hier. Nu moeten ze het toch echt allemaal zelf doen.
Ben idd van woensdag tot en met zondag in Londen. Jaarlijks uitstapje met vrienden/collega's. Afgelopen jaren Parijs, Stockholm en Edinburgh gedaan. London lijkt me een mooi vervolg
.
Ook six nations komend weekendquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Denk dat we nu voor die laatste optie gaan. Ook gezellig
.
Yup, 13 graden en geen regen in London volgende weekquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Meer vrije tijd dusmaar een prettig vooruitzicht een aantal dagen London
. Als het weer ook een beetje wil meewerken dan is dat ook mooi meegenomen, maar volgens mij is de verwachting wel aardig.
Heerlijk! hoop dat die temperatuur ook snel deze kant opkomtquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup, 13 graden en geen regen in London volgende week. Hebben bij elke trip nog geluk gehad met het weer
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |