Eens! wereldplaat. Mogen ze wel eens vaker overdag gaan draaienquote:Op woensdag 10 maart 2010 23:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waarom wordt die nieuwe van Goldfrapp overdag nauwelijks gedraaid? Hoe aanstekelijk wil je een deuntje hebben???
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/zoeken?zoekop=artiest&opdracht=goldfrapp
Ik begreep 'm trouwens welquote:Op woensdag 10 maart 2010 23:13 schreef wolfrolf het volgende:
Oh Roel, ik weet achteraf niet of die post een paar pagina's terug van mij duidelijk genoeg was, maar die crash moest dus voorstellen dat mijn grap enorm slecht was
Megashit?quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:13 schreef -Hans- het volgende:
Heb de Megahit nu 5x gehoord, ofzo maar ik ben 'm al aardig zat.
Was duidelijk hoorquote:Op woensdag 10 maart 2010 23:13 schreef wolfrolf het volgende:
Oh Roel, ik weet achteraf niet of die post een paar pagina's terug van mij duidelijk genoeg was, maar die crash moest dus voorstellen dat mijn grap enorm slecht was
Jup! wat mij betreft wel hoor. Leuk plaatje om zo af en toe te horen, maar echt bijzonder is het allemaal niet. Maak de plaat die Roel net noemt maar Megahitquote:
Hans die niet 'riemen vast' schreeuwt bij een Megahit? Dan gaat er toch iets fout...quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:13 schreef -Hans- het volgende:
Heb de Megahit nu 5x gehoord, ofzo maar ik ben 'm al aardig zat.
Kane is sowieso al 2 keer genomineerdquote:Op donderdag 11 maart 2010 07:51 schreef Sirolf het volgende:
Ah, de nominaties voor de 3FM Awards worden vandaag bekend gemaakt.
Ik ben benieuwd in hoeveel onmogelijke categorieen die schreeuwlelijk Anouk weer wordt genomineerd.
Giel vertelde zelfs al dat ze in totaal 6 keer (!) zijn genomineerd!quote:Op donderdag 11 maart 2010 07:53 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Kane is sowieso al 2 keer genomineerd
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:56 schreef themauster het volgende:Mijn vriendin en ik zijn een uurtje geleden in de ondertrouw gegaan, vrijdag 25 juni 2010 is nu officieel onze trouwdag
Ah leuk, het jaarlijkse incestfeestjequote:Op donderdag 11 maart 2010 07:51 schreef Sirolf het volgende:
Ah, de nominaties voor de 3FM Awards worden vandaag bekend gemaakt.
Ik ben benieuwd in hoeveel onmogelijke categorieen die schreeuwlelijk Anouk weer wordt genomineerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |