och, die ben ik zaterdag wel voorbijquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:36 schreef Bravebart het volgende:
Oh, dr staat weer een ik-post-in-4-SC's-tegelijk slet tussen ons Fjets
Wattes? Wie?quote:Op donderdag 11 maart 2010 @ 11:36 schreef Bravebart het volgende:
Oh, dr staat weer een ik-post-in-4-SC's-tegelijk slet tussen ons Fjets
Meui!quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
och, die ben ik zaterdag wel voorbij
Ik heb trek in spareribsquote:
quote:jullie zijn lid van n hyves waar je word opgeroepe om te kome demonstrere.
als je niet kom, meld je dan ajb af is wel 3x gezegd/gevraagd.
en toch blijve jullie lid
waarom kommie dan niet gvd??!!??
hoe wil je nou ooit n statement make tege die pleuris burgemeester??
leefbaar Rotterdam en d66 ware dr en weet ik hoeveel media en jullie wille n dance poarade maar make geen statement.
goed bezig!!
zeker Nederlanders?
grote muile en klage maar geen actie onderneme
blijf petities tekene en lid worde van n hyve enz...dan kom t wel goed met NL
degene die wel gekome zijn...
respect voor jullie!!
jullie wille teminste verandering
jullie late je teminste wel hore zodat er eindelijk is iets zou kenne verandere.
maar alsje daar met 4-500 man sta maakie natuurlijk nog geen duidelijk statement.
beetje jammer.
maar nogmaals, degene die gekome zijn en/of hebbe geholpe jullie zijn teminste wel verstandigf en hebbe niet alleen n grote muil op i-net
RESPECT!!
Ik in Grieks, maar ik proef nog steeds de rode ui van gisterquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik heb trek in spareribs
Ik kan het niet lezen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:42 schreef Bravebart het volgende:
Prachtig trouwens, ik was lid geworden van die hyves die wilde gaan demontreren omdat de Dance Parade niet door gaat. Is die demonstratie blijkbaar geweest en kwamen er maar 400 mensen terwijl er 1600 lid van die hyves zijnKrijgen we zo'n PB:
[..]
quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik in Grieks, maar ik proef nog steeds de rode ui van gister
Deze wel?quote:
Maar goed dat ik met mn fake hyves ben aangemeld, anders moest ik vrezen voor mn levenquote:ik krijg gelijk berrichies binne van mense die niet konde maar konde er 1200 niet?
waarom zijn er dan wel 1200 lid?
want tis niet voor nix 3x gevraagd om je af te melde alsje niet kome ging...
joeri en ik probere abou wakker te make maar op deze manier luk dat natuurlijk niet...we wilde wete hoeveel mense kome ginge en hebbe abou en de media verteld dat er DIK 1000 man kwame en dan sta je daar met 400-500 man...
abou lach ons 4kant uit!!
en daarom dat boze berrichie.
tis gewoon weer typisch NL.
iedereen klaag en doe maar niemand die actie onderneem...
dan word dr actie ondernome en ken je MAKKELIJK zorge datje vandaag vrij ben en dan nog sta je daar met n relatief kleine groep...
1600 man waarvan dr 1100 niet zijn.
sorry maar vin t n schande!!
zover t geklaag...
mense die dr ware nogmaals SUPER!!
thnx!!!!
Grieksquote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Deze wel?
[..]
Maar goed dat ik met mn fake hyves ben aangemeld, anders moest ik vrezen voor mn leven
ik wel meequote:Op donderdag 11 maart 2010 11:45 schreef Jotcha het volgende:
School
En er is niemand die mee wil een broodje halen
Ja preciesquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
anders komen ze je opzoeken
Nijnquote:
als er een of andere volkswagen golf voor je huis stopt.....quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja preciesDaar zijn het de types wel naar denk ik
quote:
BAMquote:De OK-stickers van de Smaakpolitie voor Noord-Brabant
Bergen op Zoom:
- Grieks Specialiteiten Restaurant Delphi Grote Markt 25 Tel: 0164-258387
Mja, dan is het liggen geblazenquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
als er een of andere volkswagen golf voor je huis stopt.....
quote:
lekker dichtbij ook welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |