abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79046933
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 04:54 schreef ErictheSwift het volgende:

[..]

De argumentatie van de drie PVV-erts was er eentje waar de gemiddelde GL-ert een stijve tampeloeres van krijgt
Wát?
quote:
en dan begin jij te janken over "geen feitenkennis" .
Ja. En terecht.
pi_79047152
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 19:05 schreef Harlon het volgende:

[..]

Blijf die groep vooral wegzetten als domme, simpele zielen. Gaat zeker helpen. Al kan je je dan wel ontzettend goed voelen. Helpt altijd, als je ziet dat zo iemand aan de macht is. Ik moet ook niets van 't pvv volk hebben, maar ik vind het niet nodig om denigrerende opmerkingen in hun richting te slingeren. Ik verlaag me liever niet tot dat niveau.
Ik houd me slechts bij de feiten.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_79087245
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 08:30 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
Wát?
leuk voor je dat je zo in een deuk ligt omdat het labeltje PVV eraan vasthangt, maar het was argumentatie die zo uit de mond van de GL-fractie had kunnen rollen. Als je het dus tegenspreekt ben je dus blijkbaar voor geheimhouding van verdere overleg over het ACTA-verdrag. Niet bepaald GroenLinks-ig hoor .
quote:
Ja. En terecht.
Zie boven; kritiek op geheimhouding van verdere overleg over het ACTA-verdrag en uiteindelijk daartegen stemmen is dus in jouw boekje gelijk aan "geen feitenkennis" . Riiiiight .....
pi_79087288
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 19:33 schreef Igen het volgende:

[..]

Het geval Noorwegen bewijst hoogstens dat je met genoeg fossiele brandstoffen, en door de meeste EU-regelgeving te implementeren zonder invloed op de totstandkoming te hebben gehad, inderdaad ook een hoog BBP per hoofd kan bereiken. Maar is in dat geval de soevereiniteit niet een wassen neus?
[..]

Dat klopt wellicht, men spreekt ja ook wel van het Fort Europa. Maar de realiteit is dus dat als je eruit stapt en echt van je soevereiniteit gebruik maakt, dat je dan een outcast wordt, een klein Nederlandje ingeklemd tussen andere machtsblokken die de dienst uit maken. Dan kan je pragmatisch gezien maar beter met een van die machtsblokken meedoen, dan heb je tenminste vrije handel met 26 landen in plaats van 0.
Bestaat nationale soevereiniteit nog wel?
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_79087406
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 08:16 schreef du_ke het volgende:
Zelfs dan was dit gewoon een ultiem stomme actie van die PVV' ers. En het laat ook goed zien op welk niveau ze hun stemmers vertegenwoordigen.
Nee, ultiem stom was het geweest als ze vóór geheimhouding hadden blijven stemmen of hun stem niet tijdig, als in, niet voor het officieel beëindigen van de stemronde gewijzigd hadden. Nu is het alleen goed voor een paar minuten lachen.

Zou wat zijn hee, als je niets maar dan ook niets meer mag verbeteren of wijzigen. Midden in een tentamen opeens de blaadjes voor je neus weggegritst zien worden door de docent/surveillant, omdat je Newton's Zwaartekrachtsformule ipv de wet van Coulomb gebruikt voor het berekenen van de kracht ts 2 elektrisch geladen deeltjes.
pi_79097161
Kijken of Kroes nu nog steeds zo populair is

media&technologie
13 maart 2010
Vincent Dekker
Kroes: Geen absolute openheid over Acta

De Europese Commissie moet niet ingaan op de eis van het Europees Parlement om alle stukken over het geheime en omstreden Acta-handelsakkoord openbaar te maken.
http://www.trouw.nl/nieuw(...)nheid_over_Acta.html
pi_79097608
Ik vind het foutje eerlijk gezegd nog wel meevallen. Het is een blunder, ja.
pi_79152987
quote:
Bedankt voor de link.

(beetje laat, sorry)
pi_79155469
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 13:23 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Niemand heet als hoger doel dat de wereld beter wordt toch? China niet, rusland niet, de VS niet. En als wij onszelf willen beschermen zullen we eerst een machtsblok moeten vormen. Ik vind het een aparte redenatie, we zitten buiten de EU om in zoveel dwarsverbanden om gezamelijk sterker te worden.
Weet jij een nog hoger doel dan?
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_79155670
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 22:45 schreef Iblis het volgende:

[..]

Dit zegt een PVV’er zelf over:
[..]

Als ik dan naar de stemming kijk, dan heeft die Stassen hier toch tegen gestemd, ik snap de beweegreden niet helemaal.
Iedereen uit Nederland heeft voor gestemd van de aanwezigen?

edit: Ik zie het al:
quote:
The symbol "**" means that this voting option has been listed in the "correction of votes" section of the minutes and therefore it is either added at a later stage than the moment the vote was taken, or changed the initial voting option
Jeetje.

[ Bericht 15% gewijzigd door Picchia op 15-03-2010 00:43:05 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')