Preciesquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:44 schreef mstr het volgende:
[..]
Geen zorgen, alles werd geregeld, alles was nog onschuldig.
Euh ja. 3 jaar terug wel in ieder geval. Maar ik heb dan daar geen moeite mee. Alleen kan ik weer niet zo goed met kinderen of quantum mechanica omgaan.quote:
Ja ik zou wel moeten want van deze word ik waarschijnlijk gewoon afgekickt als het zo doorgaat.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:49 schreef Zeroku het volgende:
Dennis, lees ik nou serieus dat je weer een andere opleiding gaat volgen?
quote:
Hoezo eraf gekickt?quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:50 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ja ik zou wel moeten want van deze word ik waarschijnlijk gewoon afgekickt als het zo doorgaat.![]()
![]()
Maar ik vind het ook allemaal kut, dat HBO.
Pasop je zweeft wegquote:
Kvind HBO ook maar kut ja.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:50 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ja ik zou wel moeten want van deze word ik waarschijnlijk gewoon afgekickt als het zo doorgaat.![]()
![]()
Maar ik vind het ook allemaal kut, dat HBO.
Dat staat er allemaal al in hoor.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:50 schreef TwyLight het volgende:
Waarom staat er geen blond, 16 of breezer in de TT?
quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:50 schreef Daniane het volgende:
ah bah ik durf t liedje niet eens te luisteren.
Omdat liefdequote:Op woensdag 10 maart 2010 21:50 schreef TwyLight het volgende:
Waarom staat er geen blond, 16 of breezer in de TT?
.........quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:51 schreef mstr het volgende:
[..]
Oh...
I just wanted you to comfort me
When I called you late last night you see
I was fallin' into love
Yes, I was crashin' into love
Oh of all the words you sang to me
About life, the truth and being free, yeah
You sang to me, oh how you sang to me
Liefde is... suikertaartjequote:
Jij hebt zeker wel onaantastbaar doorzettingsvermogen bij opleidingen die kut blijken te zijn.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:51 schreef Heroinjunk het volgende:
Doorzettingsvermogen is ver te zoeken hier.Denk je nou echt dat het op het MBO beter is?
Nee hoor, maar iedere opleiding kan in het begin kut zijn. Ik vind sommige gedeeltes van mijn opleiding ook schijtachterlijk, maar ik moet het wel halen. Op iedere opleiding zal je áltijd wel iets vinden wat je kut vindt.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:52 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Jij hebt zeker wel onaantastbaar doorzettingsvermogen bij opleidingen die kut blijken te zijn.
Ah. Misschien eens betere voorlichting gaan zoeken. Want het gaat je zo wel aardig wat centen kosten.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:51 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Als ik de studiepuntenkankerzooi niet haal.
Wel als je wat meer praktischer bezig wilt zijn en gewoon een beroep wilt lerenquote:
ik wil t eigenlijk een beetje via n vriendin te weten proberen te komen.. zijs met n vriend van m bezig enzooooooquote:
Waarom zou je moeilijk doen, met de kans dat mensen perongeluk iets verdraaien?quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:56 schreef Daniane het volgende:
[..]
ik wil t eigenlijk een beetje via n vriendin te weten proberen te komen.. zijs met n vriend van m bezig enzoooooo
weetjewel.
Voorlichting voor een opleiding heeft al 2x niet geholpen. Allerlei mooie en minder mooie verhaaltjes maar je komt er pas achter hoe het is als je je aangemeld hebt en bezig bent. Eerder niet.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ah. Misschien eens betere voorlichting gaan zoeken. Want het gaat je zo wel aardig wat centen kosten.
Alsof je op het HBO geen beroep leert.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:55 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Wel als je wat meer praktischer bezig wilt zijn en gewoon een beroep wilt leren
Meeloopdagen willen soms ook wel eens helpen. Ik kan me echt niet voorstellen dat je twee keer iets kiest terwijl je goed voorgelicht bent en dan uiteindelijk afhaakt.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:56 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Voorlichting voor een opleiding heeft al 2x niet geholpen. Allerlei mooie en minder mooie verhaaltjes maar je komt er pas achter hoe het is als je je aangemeld hebt en bezig bent. Eerder niet.
Duur grapje wordt dat dan.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:56 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Voorlichting voor een opleiding heeft al 2x niet geholpen. Allerlei mooie en minder mooie verhaaltjes maar je komt er pas achter hoe het is als je je aangemeld hebt en bezig bent. Eerder niet.
omdat ik deze keer n antwoord wil.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:56 schreef mstr het volgende:
[..]
Waarom zou je moeilijk doen, met de kans dat mensen perongeluk iets verdraaien?
Ik leer iig niet specifiek voor een beroep hoorquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:57 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Alsof je op het HBO geen beroep leert.Het heet niet voor niets "beroepsonderwijs."
Meeloopdagen heb ik ook gehad natuurlijk. Achteraf zijn het eerste indrukken die niet kloppen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:57 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Meeloopdagen willen soms ook wel eens helpen. Ik kan me echt niet voorstellen dat je twee keer iets kiest terwijl je goed voorgelicht bent en dan uiteindelijk afhaakt.
Ik wel. Maar goed, je weet ongeveer wat je kan gaan uitoefenen toch?quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:58 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik leer iig niet specifiek voor een beroep hoor.
quote:
Boeit me niet.quote:
Dat doet ie vast niet.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:59 schreef Daniane het volgende:
[..].... klopt.....
maar dat durf ik helemaal niet. bang dat ie ophangt ofzo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |