Ik vind mezelf (30) al oudquote:Op donderdag 11 maart 2010 18:32 schreef just me het volgende:
Ik ben 57
auch komt wel als erg oud over hè
snikquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:11 schreef cherrycoke het volgende:
ok ik ben zelf en 21 en vind iemand leuk waarmee ik om ga en zij ziet mij ook wel zitten alleen ik zit met een bobbel
zij is 27 en ik ben nog maar een broekje van 21
me vrienden zeggen allemaal nee moet je niet doen, er zit een te groot leeftijdsverschil tussen.![]()
dus wat vinden jullie ik vind zelf dat ik dat allemaal zelf moet weten, maar me vrienden vinden het een te groot leeftijd verschil, en ik ken me vrienden al bijna 10 jaar dus neem ik dit serieus in overweging.
zal ik doen in dit topicquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:28 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Joh.. Bullshit! Alles is relatief, feit dat een dame 6 jaar ouder dan TS uberhaupt met hem wil gaan eten e.d. bewijst dit al. Tussen twee mensen van 25 zou dus ook 'psychisch' 6 jaar tussen kunnen zitten. En nee dan is het niet altijd de man die jonger is.
Vrouwen lijken misschien ouder dan wel niet eerder volwassener omdat ze vanaf de 1e ongesteldheid kindjes kunnen krijgen, en mannen rondom die zelfde leeftijd kunnen nog niet de omgeving creëren waarin kinderen op zouden moeten groeien. (wat over het algemeen als 'verreist' wordt gezien) Vrouwen net zo min, maar die hebben wel al de mogelijkheid zich te geven aan een man die die omgeving heeft. In het prehistorisch tijdperk was dit nogal voor de hand liggend gezien vrouwen toentertijd niet op mammoeten jaagden e.d. Tegenwoordig werken een man en vrouw samen aan die omgeving, toch? M.a.w.: Stellig beweren dat vrouwen psychisch eerder volwassen zijn dan mannen is ongeëmancipeerd want dan ga je uit van prehistorische principes. Begrijp je?
OT:
Laat je even weten hoe je date was vrijdag?
Loop even op de zaken vooruit hey!quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:30 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Kinderen ja, maar babies ook?
Midden in de nacht op staan om de kleine te voeden enzo?
9 maanden gezeik aanhoren dat jij dat haar hebt aangedaan enzo?
Dat ze lelijk is met die toeter?
Niet meer kunnen gaan en staan waar je maar wilt?
En soms gebeuren dingen zonder dat je op zoek bentquote:Op donderdag 11 maart 2010 18:44 schreef Disavowed het volgende:
[..]
Ik vind mezelf (30) al oud.
Maar het ging me om de beeldvorming. Over 16 en 30 wordt anders gedacht dan 43 en 57. Hoewel ikzelf een verschil van max. 12 jaar wel vind kunnen. Maar ik sta dan ook anders in het leven dan veel leeftijdsgenoten.
Dat vetgedrukte lijkt me bij welke relatie dan ook het allerbelangrijkst. Of er nu wel of geen verschil in leeftijd is.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:23 schreef just me het volgende:
[..]
En soms gebeuren dingen zonder dat je op zoek bentVoor hem was zelf kinderen krijgen in het begin een issue en hebben we even afstand van elkaar genomen en nu mag hij genieten van mijn 2 volwassen kinderen waarover hij geen vader hoeft te spelen! Maar naarmate je ouder wordt vervagen leeftijden zolang je ook maar een aantal dezelfde interesses deelt!
Je denkt in onmogelijkheden ipv mogelijkhedenquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:30 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Kinderen ja, maar babies ook?
Midden in de nacht op staan om de kleine te voeden enzo?
9 maanden gezeik aanhoren dat jij dat haar hebt aangedaan enzo?
Dat ze lelijk is met die toeter?
Niet meer kunnen gaan en staan waar je maar wilt?
* just me is niet nieuwsgierig hoorquote:
was het zekerquote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:35 schreef just me het volgende:
Ik was er niet bij dus weet ik niet wat de rest is
Maar top dat het een gezellige avond was!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |