Kinderen ja, maar babies ook?quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:23 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
woon op mezelf kan het veroorloven en vind kinderen wel leuk
Dat dus. Verschil is dan sowieso groter.quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:26 schreef Chinless het volgende:
hij is jonger he, niet zij.
Dus of 6 jaar dan nog 6 jaar is...
ja das waarquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:30 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Kinderen ja, maar babies ook?
Midden in de nacht op staan om de kleine te voeden enzo?
9 maanden gezeik aanhoren dat jij dat haar hebt aangedaan enzo?
Dat ze lelijk is met die toeter?
Niet meer kunnen gaan en staan waar je maar wilt?
dilemma dilemmaquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:28 schreef RM-rf het volgende:
Zolang de mening van je vrienden (die naar ik aanneem in dezelfde leeftijdscategorie zitten) belangrijker is, is de kans groot dat hun mening ook de juiste is...
Het zal namelijk mogelijk een invloed maken op je gedrag, als je opeens een relatie krijgt met iemand die veel ouder is..
(6 jaar is misschien niet zo 'heel' veel, maar wel een duidelijke 'generatiebreuk'... qua ervaring en de tijd warin ze opgroeide is ze wel nét een generatie ouder)
voor een 27-jarige vrouw zal het misschien nog wel te overbruggen zijn een relatie met een 21-jarige te hebben, maar gelijk ook deel te gaan uitmaken van een 'vriendenclubje' van 21-jarigen is volgens mij een veel grotere stap en dus zal die relatie al snel 'buiten' je huidige sociale kring staan en mogelijk jou ook wat verder uit die vriendenkring drukken (de typische cluché-uitspraak: "nu hij die vriendin heeft, ziet hij zn vrienden niet meer staan." kan best makkelijk waar worden, zelfs als je denkt dat 'noohooit' zomaar toe te staan)
Leg eens uit? Ik snap er echt niets van dat er verschil wordt gemaakt tussen mannen en vrouwen. Leeftijdsverschil is leeftijdsverschil.quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:30 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat dus. Verschil is dan sowieso groter.
je hebt gelijk, heb haar gebeld voor een etentje vrijdagquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:41 schreef Netsplitter het volgende:
Aan die vrienden zou ik schijt hebben.
Jij wil een relatie met haar, hun niet met haar.
Als zij haar niet "accepteren" zouden het voor mij geen vrienden meer zijn.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:45 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
je hebt gelijk, heb haar gebeld voor een etentje vrijdag
Wow knap van je. Hopelijk is bij jou bekend dat een dame "volwassener" zou zijn dan de man.quote:Op donderdag 11 maart 2010 08:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb er een wiskundige formule op losgelaten en het antwoord op je vraag is: ja, nog steeds 6 jaar.
Ik vind dat onzin. Sommige vrouwen zijn volwassener dan sommige mannen. Dat geldt net zo goed andersom. Ergo: het maakt niets uit.quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:56 schreef Chinless het volgende:
[..]
Wow knap van je. Hopelijk is bij jou bekend dat een dame "volwassener" zou zijn dan de man.
M.a.w. kan het fysiek wel 6 jaar zijn, maar is het psychisch ook zo?
dan gewoon niet doen, imho... jezus als je er al zo moeilijk over doet (en het 'eerst moet bespreken met je vrienden'quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:39 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
dilemma dilemma
ik zal er toch nog een goed gesprek moeten voeren, met me grote liefde en me vrienden dit gaat inderdaad nog knap lastig worden.
niet zeuren, ik ga der gewoon voorquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:17 schreef RM-rf het volgende:
[..]
dan gewoon niet doen, imho... jezus als je er al zo moeilijk over doet (en het 'eerst moet bespreken met je vrienden'), denk ik gewoon echt niet dat het ooit wat kan worden.
QFT.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:52 schreef boefke20 het volgende:
Als het goed voelt, gewoon ervoor gaan. Wat is 6 jaar verschil nu???
Helemaal niks.
Garanties op slagen van een relatie krijg je nooit, ook niet als de leeftijd dicht bij elkaar ligt.
Dus ik zou zeggen: Ga ervoor
quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:17 schreef babipangang het volgende:
ach 6 jaar is niks, kan makkelijk. Wel wat vreemder is dat zij 6 jaar ouder is, omgekeerd is het toch wat normaler. Maarja, op een oude fiets moet je het leren hé
Joh.. Bullshit! Alles is relatief, feit dat een dame 6 jaar ouder dan TS uberhaupt met hem wil gaan eten e.d. bewijst dit al. Tussen twee mensen van 25 zou dus ook 'psychisch' 6 jaar tussen kunnen zitten. En nee dan is het niet altijd de man die jonger is.quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:56 schreef Chinless het volgende:
[..]
Wow knap van je. Hopelijk is bij jou bekend dat een dame "volwassener" zou zijn dan de man.
M.a.w. kan het fysiek wel 6 jaar zijn, maar is het psychisch ook zo?
dan zou je problemen kunnen krijgen, het hoeft dus niet!quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:44 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Zo lang je zelf in de dezelfde levensfase zit: geen probleem. Maar verlangt bijvoorbeeld de een aan huisje-boompje-beestje en zit de ander in een 'studentiekoze-fase' of hoe je het ook wilt noemen (graag en vaak op stap gaan, niet te veel verantwoordelijkheden etc.) dan krijg je natuurlijk problemen.
Ik doe net alsof ik niet nieuwsgierig ben: Hoe jong ben je?quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:01 schreef just me het volgende:
[..]
dan zou je problemen kunnen krijgen, het hoeft dus niet!
Sprak zij uit ervaring..
Mijn vriend en ik hebben ook een ruim verschil in leeftijd maar daar hebben wij geen problemen mee. Ik ben 14 jaar ouder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |