abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79664006
Poezebeest, wat fijn dat jullie wat rust hebben gevonden.

Cisco, heel veel succes morgen. Zet hem op!
pi_79667689
lief hoor Poezebeest en wat goed dat je al vooruit durft te denken! stel dat het met je eigen man niet lukt, dan toch samen een kindje... (mijn man wil dat soort dingen niet denken, hij wil van hemzelf, en anders niet... nu is dat bij ons natuurlijk ook niet ter sprake... eerst maar eens kijken wat de IVF doet...)

Cisco, fijn dat je wat pijnmedicatie kreeg. neem het maar ik duim voor je morgen meid!
pi_79669905
quote:
Op zondag 28 maart 2010 13:25 schreef mijsje het volgende:
lief hoor Poezebeest en wat goed dat je al vooruit durft te denken! stel dat het met je eigen man niet lukt, dan toch samen een kindje... (mijn man wil dat soort dingen niet denken, hij wil van hemzelf, en anders niet... nu is dat bij ons natuurlijk ook niet ter sprake... eerst maar eens kijken wat de IVF doet...)

Cisco, fijn dat je wat pijnmedicatie kreeg. neem het maar ik duim voor je morgen meid!
Oh die ga ik zeker nemen! Maar slik nu al voor terugval knie iburfen, dus zit al in de flow
Maar bedankt
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
  zondag 28 maart 2010 @ 17:26:41 #229
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_79674849
Poezebeest

Cisco: succes morgen, hopelijk valt het mee!

Hier heeft de menstruatie doorgezet, geen twijfel mogelijk. Ik vind het stom . Nu zal er ook wel snel een HSG volgen (en daar ben ik stiekem best zenuwachtig over, al heb ik waarschijnlijk wel voor hetere vuren gestaan qua pijn, toch vind ik het griezelig). Gelukkig dit weekend even kunnen ontspannen met mijn lief tijdens een weekendje Den Haag. Even lekker alleen maar aandacht voor elkaar en voor winkelen .
pi_79675043
Twentemeisje, het is ook stom. Die HSG overleef je echt wel weer, het is niet iets waar je na de ingreep nog dagen last van hebt ofzo. Het is op het moment even naar, maar dat gevoel trekt vrij snel weer weg hoor.
pi_79677456
Sja... die HSG... sterkte ermee dames! Het is niet leuk, maar je weet daarna iig wel weer wat meer! Succes!
pi_79696635
De dag van de HSG is aangebroken.. Nog niet ergens last van qua zenuwen of angst, komt straks misschien. Moet me om 12.45 uur melden en om 13 uur vind het plaats. Erna weten we hopenlijk meer, want je krijgt geloof ik meteen een kleine uitleg/diagnose!
pi_79697708
Sterkte vandaag, Cisco!

Fijn om te lezen dat het rust geeft dat jullie op wachtlijst staan voor KID, Poezebeest. Blijf goed voor jezelf zorgen.

Twentemeisje, balen dat het niet is gelukt deze maand. Het zou zo fijn zijn geweest dat verdere onderzoeken en behandelingen dan niet nodig zouden zijn.
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
pi_79697786
Veel succes Ciscostar
Ik heb alleszins direct een kleine uitleg gekregen na de HSG, dus hopelijk doen ze dat bij jullie ook.
pi_79698225
Succes straks Cisco
pi_79698601
Succes Cisco.
  maandag 29 maart 2010 @ 11:04:42 #237
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_79699501
Cisco, veel succes vandaag!! Hopelijk valt het onderzoek je mee en krijg je een mooie uitslag!!
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_79705442
Nou het is achter de rug... rest van de dag maar vrij genomen. Goede nieuws mijn eileiders zijn goed open. Slechte nieuws is, we weten nog niet wat de oorzaak is. Seks aankomende maand gewoon doen, want vaak schrikt je lichaam ervan en verhoogde kans om nu dus zwanger te worden. Dus wij gaan lekker van elkaar genieten in onze vakantie.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 29 maart 2010 @ 14:12:57 #239
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_79705694
Cisco... fijn dat het achter de rug is en dat er geen problemen zijn met de eileiders!!! Super! Er is inderdaad een verhoogde kans op een zwangerschap... hopelijk wordt die kans goed benut! Fijne vakantie!

Ja, erg he, die HSG... ik denk er ook niet graag aan terug ik heb het destijds net zo ervaren als jij, ik vond het inspuiten ook een hel...
pi_79706749
Cisco, wat fijn dat er geen probleem bij je eileiders blijkt te zijn, maar wat vervelend dat je nu nog niet weet wat er wel is, en dat het zo enorm pijnlijk was

Maar ach, als je lichaam er idd van geschrokken is en daardoor verhoogd vruchtbaar is, dan vooral optimaal gebruik van maken tijdens de vakantie
pi_79706984
quote:
Op maandag 29 maart 2010 14:12 schreef Jose81 het volgende:
Cisco... fijn dat het achter de rug is en dat er geen problemen zijn met de eileiders!!! Super! Er is inderdaad een verhoogde kans op een zwangerschap... hopelijk wordt die kans goed benut! Fijne vakantie!

Ja, erg he, die HSG... ik denk er ook niet graag aan terug ik heb het destijds net zo ervaren als jij, ik vond het inspuiten ook een hel...
Helaas voor de vakantie moeten we nog 10 daagjes wachten En een tropisch eiland, relax sfeertje, vakantie gevoel en een verhoogde kans op.. dat moet toch wel betekenen dat we met 3 terug komen
  maandag 29 maart 2010 @ 14:57:38 #242
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_79707308
Ja, lijkt mij een goed plan!!
  maandag 29 maart 2010 @ 15:23:28 #243
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_79708283
cisco

Vakantiekiendjes zijn okay
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  maandag 29 maart 2010 @ 15:33:59 #244
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_79708721
Gelukkig is het achter de rug Cisco! Ik krijg nu wel helemaal de bibbers

Jij komt gewoon terug met een inwonertje in je buik Cisco!
pi_79714358
Cisco, dat heb je ook weer gehad! Dapper ding, je hebt het maar mooi gedaan. En ja, het is kut.
Twentemeisje, niet iedereen voelt hetzelfde hoor. Van het inspuiten voelde ik dan weer niks...
Meiden, wat zijn we eigenlijk stoer hier met zijn allen.
pi_79716014
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:51 schreef prinseszondererwt het volgende:
Cisco, dat heb je ook weer gehad! Dapper ding, je hebt het maar mooi gedaan. En ja, het is kut.
Twentemeisje, niet iedereen voelt hetzelfde hoor. Van het inspuiten voelde ik dan weer niks...
Meiden, wat zijn we eigenlijk stoer hier met zijn allen.
Het spreiden van baarmoedermond etc deedt bij mij weer amper pijn dus ik had ook echt zoiets van, is dit alles?? Nou daarna kwam de echte pijn.. Damn! Maar de gyn, radioloog mevrouw en mijn man heel trots op me
twentemeisje het is even pijnlijk maar erna trekt het ergste weg
pi_79716934
Cisco voor open eileiders!!! maar voor nog steeds onzekerheid over wat er is...
echt balen dat je zoveel pijn had bij het inspuiten. dat was bij mij vervelend en pijnlijk, maar niet zo erg als bij jou... bij mij was het spreiden van de bmm veel erger, en zo hebben we inderdaad weer allemaal onze eigen persoonlijke ervaringen... ik vind het inderdaad ook stoer van ons!

TM, het komt vast goed hoor! Iedereen voelt weer andere dingen bij z'n hsg, zolang je je maar instelt op dat het pijn kan doen, valt het minder tegen dan wanneer je er nog niks over gehoord had...
pi_79736619
@Cisco: fijn dat het achter de rug is en je eileiders open zijn.
Nu maar hopen dat je onnodig pijn geleden hebt en je zwanger terugkomt van vakantie.
pi_79737804
@mijsje voor het spreiden van de bmm gebruikten ze bij mij geen cupje en tangetje etc om het open te houden. Ze hadden bij mij een slangetje met een ballonetje die pompte ze op en dat hield de boel open en eraan zat al spuit met vloeistof. Dit voelde aan dat ballonetje als een heftige menstruatiekramp (vervelend maar niet heel er pijnlijk)
  dinsdag 30 maart 2010 @ 13:05:35 #250
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_79742938
cisco wat een goed nieuws dat je eileiders open zijn, ik hoop dat je zwanger terugkomt van vakantie. Ik zal voor je duimen
Be happy with the little things in life
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')