Oh die ga ik zeker nemen! Maar slik nu al voor terugval knie iburfen, dus zit al in de flowquote:Op zondag 28 maart 2010 13:25 schreef mijsje het volgende:
lief hoor Poezebeesten wat goed dat je al vooruit durft te denken! stel dat het met je eigen man niet lukt, dan toch samen een kindje... (mijn man wil dat soort dingen niet denken, hij wil van hemzelf, en anders niet... nu is dat bij ons natuurlijk ook niet ter sprake... eerst maar eens kijken wat de IVF doet...)
Cisco, fijn dat je wat pijnmedicatie kreeg. neem het maarik duim voor je morgen meid!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
Helaas voor de vakantie moeten we nog 10 daagjes wachtenquote:Op maandag 29 maart 2010 14:12 schreef Jose81 het volgende:
Cisco... fijn dat het achter de rug is en dat er geen problemen zijn met de eileiders!!! Super! Er is inderdaad een verhoogde kans op een zwangerschap... hopelijk wordt die kans goed benut! Fijne vakantie!![]()
Ja, erg he, die HSG... ik denk er ook niet graag aan terug![]()
ik heb het destijds net zo ervaren als jij, ik vond het inspuiten ook een hel...
Het spreiden van baarmoedermond etc deedt bij mij weer amper pijn dus ik had ook echt zoiets van, is dit alles?? Nou daarna kwam de echte pijn.. Damn! Maar de gyn, radioloog mevrouw en mijn man heel trots op mequote:Op maandag 29 maart 2010 17:51 schreef prinseszondererwt het volgende:
Cisco, dat heb je ook weer gehad! Dapper ding, je hebt het maar mooi gedaan. En ja, het is kut.
Twentemeisje, niet iedereen voelt hetzelfde hoor. Van het inspuiten voelde ik dan weer niks...
Meiden, wat zijn we eigenlijk stoer hier met zijn allen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |