Zoals jullie wellicht weten ben ik een echte busfuzz(Dit zijn mensen die dagelijks noodgedwongen met de bus moeten) ik ben zowat elke dag te vinden in deze rijdende milkshake-shaker(daar lijken de meeste bussen althans wel op. Godsamme. Vooral als je achterin op de verhoogde stoelen zit) naast alle smatjes en chika's die me willen(maar ze kunnen me niet krijgen, hihi) Zo ook vandaag zat ik als een echte gentleman leanback-stijl te chillen met de spits voor me neus in de bus. Plots stopt de bus bij een bushalte(waarom moeten ze dan altijd vol in de ankers? Alsof ik nog niet misselijk genoeg word van al dat gehobbel) Eenmaal tot stilstand zag ik een heel bekend gezicht de bus in gewandeld komen. Ik kon maar niet op z,n naam komen maar ik herkende hem van tv. Enkele minuten later na mijn hersenen flink wat overwerk te laten hebben gedaan wist ik opeens weer wie ik bedoelde bij het bekende gezicht wat enkele stoelen voor mij in de bus zat. Jawel dames en heren. Het was
Johan Derksen Jaaa idd, de man van de bromsnor. De enige echte
Tot mijn verbazing is Johan helemaal niet de Johan die we van tv kijken.
- De snor is nep. Het is gewoon een opplaksnor van de feestwinkel
- Hij draagt een pruik tijdens de tv uitzendingen
- Jullie dachten dat die dikke volle wenkbrauwen echt waren? Ook die zijn nep. Of ja nep, hij haalt dat haar ergens anders vandaan. Laat ik het zo zeggen
- Hij is helemaal niet zo kritisch als je zou doen geloven. Integendeel, ik zit op dit moment met 3 gekneusde ribben van het lachen in t ziekenhuis
Kortom. Johan Derksen is de nieuwe Marc-Marie
Klacht: Johan Derksen is een acteur