Heb je die reclame van Digitenne nooit gezien? Daar wordt ook gezegd dat hij er op tv veel beter uit ziet dan in het echt.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:03 schreef Kabolter het volgende:
Hij komt op tv met opzet minder verzorgd over dan in het echt, heb ik het idee.
Je wil zeggen dat het nu wel inhoud zou hebben?quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:07 schreef deepart het volgende:
Ja nu hoef ik dat programma niet meer te zien
Nee maar die snor is fascinerendquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:07 schreef NoShitSherlock het volgende:
[..]
Je wil zeggen dat het nu wel inhoud zou hebben?
Het gaat heel FOK! over hé.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:58 schreef 9611Niels het volgende:
Maar nu de grote vraag.. was WillFerrell je buschauffeur?
Dat is waar. En aangezien ik nu ook van stomDove-vrouwen houd en daar de voordelen van in zie, kan je wel eens gelijk hebben.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:05 schreef NoShitSherlock het volgende:
[..]
Heb je die reclame van Digitenne nooit gezien? Daar wordt ook gezegd dat hij er op tv veel beter uit ziet dan in het echt.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:58 schreef 9611Niels het volgende:
Maar nu de grote vraag.. was WillFerrell je buschauffeur?
Johan derksen zijn hoofd is eerder breed beeld gevoelig. Op normaal beeld valt het wel mee.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:55 schreef mtx1680 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ohja Johan Derksen heeft echt een lelijke plofkopIk kan die gast niet uitstaan.
Johan Derksen is een baas.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:55 schreef mtx1680 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ohja Johan Derksen heeft echt een lelijke plofkopIk kan die gast niet uitstaan.
Hij beft altijd voor de uitzending z'n vrouw ff, waarbij de hoge frequentie kutscheten zijn hoofd achterlaat in een oerwoud van flamoesharen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:57 schreef Remsjo het volgende:
- Jullie dachten dat die dikke volle wenkbrauwen echt waren? Ook die zijn nep. Of ja nep, hij haalt dat haar ergens anders vandaan. Laat ik het zo zeggen
Volgens mij wordt hij eerder elke dag ondersteboven in een emmer lijm getakeld waarna hij met zijn hoofd door een doos, met zijn van de vorige dag afgeschoren schaamhaar, gehaald wordt. Dit word vervolgens nog een beetje bijgeknipt, en blijft een aantal dagen zitten. Net zolang totdat het tabak van die sigaren van hem zodanig in die snor blijft plakken dat er geen andere mogelijkheid meer is dan de voorgaande procedure te herhalen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:43 schreef Zapato het volgende:
[..]
Hij beft altijd voor de uitzending z'n vrouw ff, waarbij de hoge frequentie kutscheten zijn hoofd achterlaat in een oerwoud van flamoesharen.
Nou het is in ieder geval een kutacteur maar of hij nou snel van het toneel is weet ik niet.quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:14 schreef stevenmac26 het volgende:
Was maar Remsjo een acteur en verdween hij eens van het toneel
Inderdaad, maar de mods blijven dit gedrocht maar beschermen en iedereen blijft zich maar irriterenquote:Op donderdag 11 maart 2010 00:21 schreef luckass het volgende:
Je vraagt ook om ik2.jpg met deze kankertopics he.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Inderdaad, maar de mods blijven dit gedrocht maar beschermen en iedereen blijft zich maar irriteren
Als jij hem heb wil ik hem wel posten.quote:
Ik ook welquote:Op donderdag 11 maart 2010 00:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als jij hem heb wil ik hem wel posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |