Omdat we ons er toen met zn allen aan hebben staan vergapen en ik er aan dacht toen ik eens goed naar je UI keek. En ik vind het gewoon mooie / leuke foto's. Zijn volgens mij gewoon eendagskuikens die ze kopen en invriezen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee vertel anders even waarom je met die foto's aankomt hier?
Het is geen F&F Barf hoor.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:36 schreef tombolafan het volgende:
Zo, dat is wel een duidelijke uitnodiging!
quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:37 schreef Loveless85 het volgende:
Je bent wel opstandig vanavond Aamu
Nee, maar ik had het idee dat hij niet wilde posten... omdat hij dat niet deed (en wel in andere ESF-topics zat)...quote:
echt? heb je het koud?quote:
quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, maar ik had het idee dat hij niet wilde posten... omdat hij dat niet deed (en wel in andere ESF-topics zat)...
Het is meer dat ik me dan afvraag of hij hier wel op reageert
Ja, dat zei ikquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet, ik dacht dat iemand net zei dat hij in andere topics zat, dus ik nam aan dat hij misschien net weer online was
quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:42 schreef Goodbye het volgende:
Echt, ik denk dat jullie je te druk maken om niks.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:43 schreef JJH het volgende:
Ik ga heel mannelijk doen. Ik ga op de bank, met een biertje een een chippie voetbal kijken.
Nou het is toch primaquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:42 schreef Pisces29 het volgende:
En ik ben al een ster in topics openen, nu ook al in TT maken![]()
Het was alleen maar goed bedoelt![]()
quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou het is toch prima![]()
Er zegt toch niemand dat het niet kan of hij niet welkom is ofzo. En ik plaats te pas en onpas een "" dus dat gaat ook nergens over hoor
Oh, weer lekker op tijd blompjequote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:49 schreef Loveless85 het volgende:
Wat is er te eten
Ik ook!quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hoor hem altijd gillen, zodra ik dat snaveltje zie
Nietes!quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
En het streepje staat ook nog verkeerd in de TT
Broodjes kroketquote:
Wat je zegt ben je zelf!quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:02 schreef Dirkh het volgende:
Ik moet een hele dag aardig blijven van Greys, als ik dan hier ga posten dan maak ik die 24 uur niet vol. En jullie zijn... (dat mag ik dan weer niet zeggen)
Dus je komt nu elke dag rond 9 uur zodat je die 3 uurtjes wel vol kan maken?quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:02 schreef Dirkh het volgende:
Ik moet een hele dag aardig blijven van Greys, als ik dan hier ga posten dan maak ik die 24 uur niet vol. En jullie zijn... (dat mag ik dan weer niet zeggen)
quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik ben liefafwezig, al vanaf 24.00 uur gisteravond. Dus!
Mmmmm, daar zit ook wel weer iets in jaquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:06 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb liever dat je eerlijk bent dan geforceerd lief, eigenlijk. Maar dat mag ik vast niet zeggen van Greys
Het is één dag hoor.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dus je komt nu elke dag rond 9 uur zodat je die 3 uurtjes wel vol kan maken?
Ach, ik krijg er veel voor terug, wink winkquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:06 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb liever dat je eerlijk bent dan geforceerd lief, eigenlijk. Maar dat mag ik vast niet zeggen van Greys
quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:10 schreef Greys het volgende:
*tik tak, tik tak*
Deze meuk: Witlof met Italiaanse kruidenquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
Maareh wat heb je dan gegeten Dirk? Daar bleven we op steken zo rond zessen.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:09 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ach, ik krijg er veel voor terug, wink wink
quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:11 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Deze meuk: Witlof met Italiaanse kruiden
Niet naar binnen te krijgen.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:13 schreef Greys het volgende:
Oh Pisces, niets met oude buurmannen enzo morgenavond hoor!
Sterker nog, geen man te bekennen morgen denk ik
Heb je een vijzel?quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat had ik nou nooit gecombineerd, witlof en Italiaanse kruiden.
En stiekem ben ik nu best benieuwd
quote:
Stiekem ben je aan het teasen he!quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:13 schreef Greys het volgende:
Oh Pisces, niets met oude buurmannen enzo morgenavond hoor!
Sterker nog, geen man te bekennen morgen denk ik
Het is bij mij na een hap meteen de container in gegaan. En ik lust praktisch alles.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat had ik nou nooit gecombineerd, witlof en Italiaanse kruiden.
En stiekem ben ik nu best benieuwd
quote:
Die MeneerdeUIlquote:
Nee, niet eens!quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Stiekem ben je aan het teasen he!
quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:15 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Het is bij mij na een hap meteen de container in gegaan. En ik lust praktisch alles.
Daar ga je toch niet dood van? zo'n uiltje...quote:
Post 59, kijk eens naar de usernamequote:
Ja, daar had ik de kruiden in fijngestampt met olie, en dat maakt het allemaal iets te krachtig.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
NeeJe bedoelt zo'n potje met een "stamper" toch?
quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Daar ga je toch niet dood van? zo'n uiltje...
Dat ben ik, en ik doe zo mijn best!quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Post 59, kijk eens naar de username
vorige volgens mij jaquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, niet eens!
Maar ik zag ergens in het dichte vorige topic (of was het deze al?) een vraag langskomen over oude buurmannen. Dat wilde ik even ontkrachten
Beter je best doen. Waar is de uil met het vlaggetje, hmm?quote:
quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Post 59, kijk eens naar de username
post 60 is bij mij die uil hoor...quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Beter je best doen. Waar is de uil met het vlaggetje, hmm?
Nee, de combinatie klopt niet. En ik ben aan het klootviolen met het koken, wil niet lukken.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Was het de combi witlof-kruiden of flauw, raar? What, what?
En nee nou moet je niet liegen, laatst miepte je ook over zuurkool toch?![]()
In mijn instellingen wordt de OP niet meegerekend en heeft een topic dus 300 posts, i.p.v. 301. Vandaar.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
post 60 is bij mij die uil hoor...
Ik hou van uilen!quote:
quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik hou van uilen!
Die vliegen hier in de buurt rond
ah ok...quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
In mijn instellingen wordt de OP niet meegerekend en heeft een topic dus 300 posts, i.p.v. 301. Vandaar.
wat zeur je dan over die uil!quote:
quote:
Ik was er niet, dus dat lijkt me niet nodigquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:23 schreef Dirkh het volgende:
Vandaag nog wat leuks gebeurd in sc, of moet ik het terug gaan lezen.
ah!quote:
Bij de eerste vier woorden was het duidelijk.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik was er niet, dus dat lijkt me niet nodig![]()
Ik lees echt (bijna) nooit terug, vind ik te veel moeite![]()
Duidelijk dat je niet terug hoeft te lezen? Ja, je weet het nooit met jou natuurlijkquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Bij de eerste vier woorden was het duidelijk.
Ja, duidelijk dat het dan geen nut heeft terug te lezen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Duidelijk dat je niet terug hoeft te lezen? Ja, je weet het nooit met jou natuurlijk
Nog 3 uur, jeukt het al?quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, duidelijk dat het dan geen nut heeft terug te lezen.
Je praat raadsels!quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:32 schreef Pisces29 het volgende:
Is dit de eerste aflevering van het seizoen van het Blok?
quote:
tnxquote:
quote:
Oh joyquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:39 schreef JJH het volgende:
Het is rust en ik kwam ff kijken en ik zag dat Dirk er weer is.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:39 schreef JJH het volgende:
Het is rust en ik kwam ff kijken en ik zag dat Dirk er weer is.
quote:
Nee, ik heb niks terug gelezen. Ik wacht wel tot de dvd uit komt.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je al iets terug gelezen, want je bent ook een lady.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:42 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, ik heb niks terug gelezen. Ik wacht wel tot de dvd uit komt.
quote:
Je had vast wel iets kunnen verzinnen met iets als bruisballen of zo. Oh wacht, bruisknallers!quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee ik deed ook niet meeIk ken er niks van behalve de hyperrrrrrrrr verhalen
quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:49 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je had vast wel iets kunnen verzinnen met iets als bruisballen of zo. Oh wacht, bruisknallers!
Beetje laat, maar echt een winnaar! Bruisknallers! Dat is champagne én knallers! Dubbel pret!
quote:
Ik denk dat we de prijsvraag beter terug kunnen draaien. Het is dan jammer voor de prijswinnaars, maar het gaat uiteindelijk om het idee van het meedoen.quote:
quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:55 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik denk dat we de prijsvraag beter terug kunnen draaien. Het is dan jammer voor de prijswinnaars, maar het gaat uiteindelijk om het idee van het meedoen.
Geef ons de prijs maar, ik denk dat we de prijs dan samen wel kunnen gebruiken.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:58 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Maakt niet uit, onze relatie is nog niet zo ingezakt dat er kaas aan te pas komt.
Nou, weltrusten dan allenquote:Op woensdag 10 maart 2010 22:04 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga lekker in bed tv kijken.
Ciao Dirk, die laatste 2 uurtjes lukken wel toch, iedereen is de hort op
Noem dat maar iedereenquote:Op woensdag 10 maart 2010 22:04 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga lekker in bed tv kijken.
Ciao Dirk, die laatste 2 uurtjes lukken wel toch, iedereen is de hort op
Het bruisknallers idee moeten we dan maar verder uitwerken.quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Noem dat maar iedereen
Zijn grootste uitdaging is bahackkkkkkkkkkkkkkkkkkk![]()
Slaap lekker allemaal, stelletje vroegslapers!
Wat moet ik daar nog aan ontwerpen dan?quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:09 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Het bruisknallers idee moeten we dan maar verder uitwerken.
Als jij nou de knallers ontwerpt, dan zorg ik wel voor een flessie bruis
Precies, niks. Maar om de taakverdeling helder te krijgen en om te voorkomen dat ik met de knallers op de proppen moest komen, leek me het een goed plan om het even vast te leggen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat moet ik daar nog aan ontwerpen dan?
Soms heb je nog best heldere momenten he?quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:12 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Precies, niks. Maar om de taakverdeling helder te krijgen en om te voorkomen dat ik met de knallers op de proppen moest komen, leek me het een goed plan om het even vast te leggen.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Soms heb je nog best heldere momenten he?
Overigens, is de haat van Paddestoel iets gedaald in die tijd dat je hier niet postte?
Heeft het dan tenminste nog iets goeds voortgebracht?
MSNjasjeschick!quote:
Oh nou da's een hele opluchting dan, dat laatste.quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:18 schreef Dirkh het volgende:
[..]nee, de haat heeft niks met mijn postaantallen te maken. Meer met dames over het algemeen waar ik mee post.
Nee, ze is niet jaloers of zo. Ze vermoord alleen vrouwen waarmee ik praat en post. Maar wat ik begrepen heb, moord ze humaan.
Naja, humaan in wiens boekje dan hequote:Op woensdag 10 maart 2010 22:21 schreef Greys het volgende:
[..]
MSNjasjeschick!
[..]
Oh nou da's een hele opluchting dan, dat laatste.
I guess...
Oh... dus hij is nu verliefd of voor de rest van zijn leven gebonden aan blauwe pillen?quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:22 schreef Greys het volgende:
Ohja Dirk, je vroeg of je nog moest teruglezen...
TheVulture heeft je sneeuwbierzwembroek foto gezien
Nee ik ben net ziek geweest...quote:
Nou, ik heb er vorig jaar een paar opgegraven en bij de meeste zaten de knallers er gewoon nog op.quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:24 schreef senesta het volgende:
[..]
Naja, humaan in wiens boekje dan he
Mijn leven is sinds ik die foto heb gezien een groot orgasmequote:Op woensdag 10 maart 2010 22:24 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh... dus hij is nu verliefd of voor de rest van zijn leven gebonden aan blauwe pillen?
Oh ja hoor, nu moeten de homo's ook al een mensenziekte hebben zeker. Of had je een eigen ziekte?quote:
Dirkarreequote:Op woensdag 10 maart 2010 22:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh ja hoor, nu moeten de homo's ook al een mensenziekte hebben zeker. Of had je een eigen ziekte?
Ik hou het maar liever wat vaag, da's beter voor mijn nachtrustquote:Op woensdag 10 maart 2010 22:24 schreef senesta het volgende:
[..]
Naja, humaan in wiens boekje dan he
quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mijn leven is sinds ik die foto heb gezien een groot orgasme
Hola! Jij zonder dat ene knopje in de auto maar dan wél weer met aardbeiencocktails!quote:
Kom op, jij bent 6 koppen groter... En dat is op de meest complimenteuze manier bedoeld.quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hou het maar liever wat vaag, da's beter voor mijn nachtrust
Ik ben er ook bang voorquote:
Hoiquote:
Haha en een mooi kleurtjequote:Op woensdag 10 maart 2010 22:30 schreef Greys het volgende:
[..]!
[..]
Hola! Jij zonder dat ene knopje in de auto maar dan wél weer met aardbeiencocktails!
quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Greysie, wat leuk dat Muis heeft gebeld![]()
Ja, tóf he?quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Greysie, wat leuk dat Muis heeft gebeld![]()
Onderschat ze niet hoor, die kleintjes!quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Kom op, jij bent 6 koppen groter... En dat is op de meest complimenteuze manier bedoeld.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Onderschat ze niet hoor, die kleintjes!
Die zijn vaak heel wendbaar!
quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan hier vanwege privacy overwegingen niet op reageren.quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Lastig hé Dirkhquote:Op woensdag 10 maart 2010 22:38 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik kan hier vanwege privacy overwegingen niet op reageren.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:38 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik kan hier vanwege privacy overwegingen niet op reageren.
Wat versta je onder klein?quote:
Nee, dat valt onder veiligheidsoverwegingenquote:Op woensdag 10 maart 2010 22:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar kan hij wegens privacy overwegingen niet op reageren.
Categorie driequote:Op woensdag 10 maart 2010 22:43 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, dat valt onder veiligheidsoverwegingen
quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:46 schreef Greys het volgende:
Overigens, ho effe...
Ik denk dat ik er na die songtekst toch minstens 24 uur bij heb weten te ritselen!
privacy, veiligheid..zwijg maar gewoon dan ipv bladibladiblaaquote:
Songtekst?quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:46 schreef Greys het volgende:
Overigens, ho effe...
Ik denk dat ik er na die songtekst toch minstens 24 uur bij heb weten te ritselen!
Ja valt een beetje tegen hequote:Op woensdag 10 maart 2010 22:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
privacy, veiligheid..zwijg maar gewoon dan ipv bladibladiblaa
Ja, en intussen leest ze mee kuttekop. Ik lig iedere avond met haar in een donkere kamer.quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
privacy, veiligheid..zwijg maar gewoon dan ipv bladibladiblaa
Ja Dirk had wat lente nodig, vandaag.quote:
Werd de jeuk je te gortig?quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:50 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, en intussen leest ze mee kuttekop. Ik lig iedere avond met haar in een donkere kamer.
Kijken of jij dan nog vrij en blij alles vertelt.
Dirk zocht een bepaalde songtekst.quote:
Greys * wijst* hij doetutweer!quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:50 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, en intussen leest ze mee kuttekop. Ik lig iedere avond met haar in een donkere kamer.
Kijken of jij dan nog vrij en blij alles vertelt.
Mag ik het nog verkleinen, kuttekopje is dan wel weer liefachtig. Toch?quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Werd de jeuk je te gortig?
Kon je niet gewoon ff krabben?
*tiktak, tiktak*
Ik denk dat je er dan nét mee weg komt bij Ml-etje.quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Mag ik het nog verkleinen, kuttekopje is dan wel weer liefachtig. Toch?
Tuurlijk, als het licht is zijn ze allemaal lief.quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Greys * wijst* hij doetutweer!![]()
Enne mijn Mr is heel lief hoor
Dus bij de volgende Lush actie kan ik op je rekenen?quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:55 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Bruisballen? Die zijn zóóóó 9 maart 2010. Bruisknallers, dat is de shit.
Is té makkelijk zo...quote:
Hihihi ik bquote:Op woensdag 10 maart 2010 22:49 schreef Greys het volgende:
Ml-etje, ik vind jou echt niet klein hoor!
Of wil je graag klein zijn?
In dat geval ben je een ukkie
quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:49 schreef Greys het volgende:
quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:49 schreef Greys het volgende:
Hihi wat me uitkomtquote:Op woensdag 10 maart 2010 22:49 schreef Greys het volgende:
Tsja dat wil Dirkh niet zeggenquote:
Ja, ik ben zojuist de groenetheetampons aan het ontwerpen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus bij de volgende Lush actie kan ik op je rekenen?
Wat dacht je, ik doe het 3x?quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Is té makkelijk zo...
[..]
Hihihi ik b
[..]
[..]
[..]
Hihi wat me uitkomt
[..]
Tsja dat wil Dirkh niet zeggen
Ah. Nu snap ik het een klein beetje, geloof ik.quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Dirk zocht een bepaalde songtekst.
Over de lente.
Alleen uiteindelijk bleek de songtekst meer over een gefrustreerde midlife crisis hebbende kerel te gaan.
Even quotenquote:Op woensdag 10 maart 2010 22:57 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, ik ben zojuist de groenetheetampons aan het ontwerpen.
Ja, zeg daar eens wat van. Dan quote ik je wel, en dan lijkt het voor mijn gevoel dat ik ook eens wat te zeggen heb.quote:
quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat je er dan nét mee weg komt bij Ml-etje.
Kloothommeltje.
Hmm lag op mijn buik en laptop een stukje weg.quote:
quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:57 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, ik ben zojuist de groenetheetampons aan het ontwerpen.
Fijn dat jij ook wat te melden heb.quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:58 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, zeg daar eens wat van. Dan quote ik je wel, en dan lijkt het voor mijn gevoel dat ik ook eens wat te zeggen heb.
Noteert * nette jongen aanzetten tot onbetamelijk gedragquote:Op woensdag 10 maart 2010 22:58 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, zeg daar eens wat van. Dan quote ik je wel, en dan lijkt het voor mijn gevoel dat ik ook eens wat te zeggen heb.
Ik denk dat mrMI het een goed idee leek om eens te gaan toetsenbord duwen, maar dat blijkt toch niet zo'n succes. MI-etje zit nu met d'r giechel op het scherm en haar tepels bungelen over het toetsenbord. Ja, dan kan het zijn dat de post raar overkomt.quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:58 schreef Greys het volgende:
Kijk nou wat je doet Dirk!
Ml-etje gaat er alles vijf keer door quoten!
Ik ben een nette jongen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Noteert * nette jongen aanzetten tot onbetamelijk gedrag
quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hmm lag op mijn buik en laptop een stukje weg.
Heb m'n rugleuning maar omhoog gezet.
Ik moest toch een beetje lachen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:01 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik denk dat mrMI het een goed idee leek om eens te gaan toetsenbord duwen, maar dat blijkt toch niet zo'n succes. MI-etje zit nu met d'r giechel op het scherm en haar tepels bungelen over het toetsenbord. Ja, dan kan het zijn dat de post raar overkomt.
Maar he, wie zijn wij om te oordelen, als MI-etje dat prettig vindt.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:01 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik denk dat mrMI het een goed idee leek om eens te gaan toetsenbord duwen, maar dat blijkt toch niet zo'n succes. MI-etje zit nu met d'r giechel op het scherm en haar tepels bungelen over het toetsenbord. Ja, dan kan het zijn dat de post raar overkomt.
Maar he, wie zijn wij om te oordelen, als MI-etje dat prettig vindt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Niet als je een heel klein toetsenbordje hebt.quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
dat notitieblok hoeft niet vol en wat je hierboven beschrijft is mission impossible.
Nou, MI-etje wordt liggend op haar buik gemuuurduwd, maar dan zonder muur. Daardoor post ze raar. Dat is het zo'n beetje.quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Hemeltje lief, als je de aanloop naar deze gespreksonderwerpen niet hebt meegekregen is het lastig lezen
Zullen we een TR plaatsen?quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:07 schreef Ml-etje het volgende:
Lama Ingik haak ook af Dirkh kan zcih niets eens 24h gedragen
Nou volgens mij zitten Greys en Senes die er net nog waren nu in een hoekje te gniffelenquote:
Wel!quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:07 schreef Ml-etje het volgende:
Lama Ingik haak ook af Dirkh kan zcih niets eens 24h gedragen
Die zitten samen in bad, met kaaslush.quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nou volgens mij zitten Greys en Senes die er net nog waren nu in een hoekje te gniffelendus what's the use..
Pas je op met opstaan, voordat je het weet blijft je toetsenbord plakken en staat er morgen qwerty op je tepel.quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:12 schreef Ml-etje het volgende:
NIETUS DIRKH!
Ben slapenTruste allemaal!
LaptopmuurduwSlaap ze!quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:12 schreef Ml-etje het volgende:
NIETUS DIRKH!
Ben slapenTruste allemaal!
Mijn poes protesteert ook nog.quote:
Als ze klaagt moet je er wat instoppen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn poes protesteert ook nog.
Na het niesen komt er een klaaglijk geluid uit
Maar die rare uitslag was wel weg toch?quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn poes protesteert ook nog.
Na het niesen komt er een klaaglijk geluid uit
Ja, dahagquote:Op woensdag 10 maart 2010 23:13 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Okay, had je die post niet om 23:59:59 kunnen plaatsen?
Hoe alleraardigst! Kusjekroel!quote:Gezondheid dan maar.
Groene thee?quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Als ze klaagt moet je er wat instoppen.
Dirkh schiet steeds in de beveiligingsmode, die oude man word nog saaiquote:
Ja die vlekken trekken weer aardig weg.quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:15 schreef senesta het volgende:
[..]
Maar die rare uitslag was wel weg toch?
Boor is een hij, een hele stoere hijquote:Op woensdag 10 maart 2010 23:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Als ze klaagt moet je er wat instoppen.
Hoe weet jij dat er rare uitslag zat?quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:15 schreef senesta het volgende:
[..]
Maar die rare uitslag was wel weg toch?
En hij glimt ook weerquote:Op woensdag 10 maart 2010 23:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Boor is een hij, een hele stoere hij
quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Boor is een hij, een hele stoere hij
Hoooooooooooooooo, be careful what you wish for!quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:15 schreef senesta het volgende:
[..]
Dirkh schiet steeds in de beveiligingsmode, die oude man word nog saai
Kaaslushmeet?quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:16 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat er rare uitslag zat?
Ik check de SC topics dirkhquote:Op woensdag 10 maart 2010 23:16 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik heb d'r foto's laten zienquote:Op woensdag 10 maart 2010 23:16 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nah, niet mijn forumquote:Op woensdag 10 maart 2010 23:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoooooooooooooooo, be cafeful what you wish for!
Ja was nasty he? Gelukkig gaat het weer beterquote:Op woensdag 10 maart 2010 23:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb d'r foto's laten zien
Meiden onder elkaar he.
SHOquote:Op woensdag 10 maart 2010 23:19 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ha, als ik wist wat jouw forum was, dan had ik er misschien wel in gepost.
Een jeukende poes met blaartjes én snot!quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Niets zo vervelend als een jeukende poes met blaartjes
Ja, had je nooit moeten vertellenquote:
Ja ja ja, en dan als ik er wat van zeg, dan gaat het vast zeker helemaal niet om een jeukende poes met blaasjes.quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Niets zo vervelend als een jeukende poes met blaartjes
Oh bahquote:Op woensdag 10 maart 2010 23:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Een jeukende poes met blaartjes én snot!
Nog een kleine 40 minuutjesquote:Op woensdag 10 maart 2010 23:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja ja ja, en dan als ik er wat van zeg, dan gaat het vast zeker helemaal niet om een jeukende poes met blaasjes.
Daar moest ik maar eens gaan moddenquote:
Senesta is mama, dat weet ik. Maar modder... ik denk dat ik over 33 minuten weet wat je bedoelt.quote:
Zeg, hou je eens in. Handen op je toetsenbord en typen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:28 schreef Greys het volgende:
Nu is zijn jeuk helemaal niet meer te harden denk ik.
De vellen hangen er bij zometeen
*wapper*quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:29 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zeg, hou je eens in. Handen op je toetsenbord en typen.
quote:
een eng kliekjequote:Op woensdag 10 maart 2010 21:02 schreef Dirkh het volgende:
Goedemorgen!quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou, ik had allemaal rare opmerkingen verwacht, maar schijnbaar bevalt het aardig zijn Dirkh wel
quote:
Hihi.quote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 08:46 schreef Loveless85 het volgende:
Het is sowieso een beetje belachelijk om in een virtueel samenzijn rond te gaan met thee en koffie, niet?
En jij gaat het dan bij iedereen thuis bezorgen? Anders is het nog steeds nutteloos.quote:Op donderdag 11 maart 2010 08:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niet als ze roepen dat ze wel iets willen als je iets aan het zetten bent.
Chagerijntje
quote:Op donderdag 11 maart 2010 08:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En jij gaat het dan bij iedereen thuis bezorgen? Anders is het nog steeds nutteloos.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 08:58 schreef Dirkh het volgende:
Ik mot koffie! Zwart! Grote bak graag.
[loveless85 mode aan]quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:02 schreef Loveless85 het volgende:
Elkaar online eten en drinken aanbieden
quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:02 schreef Loveless85 het volgende:
Elkaar online eten en drinken aanbieden
quote:Op donderdag 11 maart 2010 08:58 schreef Loveless85 het volgende:
Heb je ook bier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |