Post 59, kijk eens naar de usernamequote:
Ja, daar had ik de kruiden in fijngestampt met olie, en dat maakt het allemaal iets te krachtig.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
NeeJe bedoelt zo'n potje met een "stamper" toch?
quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Daar ga je toch niet dood van? zo'n uiltje...
Dat ben ik, en ik doe zo mijn best!quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Post 59, kijk eens naar de username
vorige volgens mij jaquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, niet eens!
Maar ik zag ergens in het dichte vorige topic (of was het deze al?) een vraag langskomen over oude buurmannen. Dat wilde ik even ontkrachten
Beter je best doen. Waar is de uil met het vlaggetje, hmm?quote:
quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Post 59, kijk eens naar de username
post 60 is bij mij die uil hoor...quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Beter je best doen. Waar is de uil met het vlaggetje, hmm?
Nee, de combinatie klopt niet. En ik ben aan het klootviolen met het koken, wil niet lukken.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Was het de combi witlof-kruiden of flauw, raar? What, what?
En nee nou moet je niet liegen, laatst miepte je ook over zuurkool toch?![]()
In mijn instellingen wordt de OP niet meegerekend en heeft een topic dus 300 posts, i.p.v. 301. Vandaar.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
post 60 is bij mij die uil hoor...
Ik hou van uilen!quote:
quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik hou van uilen!
Die vliegen hier in de buurt rond
ah ok...quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
In mijn instellingen wordt de OP niet meegerekend en heeft een topic dus 300 posts, i.p.v. 301. Vandaar.
wat zeur je dan over die uil!quote:
quote:
Ik was er niet, dus dat lijkt me niet nodigquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:23 schreef Dirkh het volgende:
Vandaag nog wat leuks gebeurd in sc, of moet ik het terug gaan lezen.
ah!quote:
Bij de eerste vier woorden was het duidelijk.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik was er niet, dus dat lijkt me niet nodig![]()
Ik lees echt (bijna) nooit terug, vind ik te veel moeite![]()
Duidelijk dat je niet terug hoeft te lezen? Ja, je weet het nooit met jou natuurlijkquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Bij de eerste vier woorden was het duidelijk.
Ja, duidelijk dat het dan geen nut heeft terug te lezen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Duidelijk dat je niet terug hoeft te lezen? Ja, je weet het nooit met jou natuurlijk
Nog 3 uur, jeukt het al?quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, duidelijk dat het dan geen nut heeft terug te lezen.
Je praat raadsels!quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:32 schreef Pisces29 het volgende:
Is dit de eerste aflevering van het seizoen van het Blok?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |