Dat wilde ik ook al vragenquote:
Laptop en wireless internetquote:
Mobiel, geen abonnement voor internet.quote:
Goed!quote:
Voordeel van hogeschool en technische opleiding. Ze kijken niet op van een laptopquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:17 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Mobiel, geen abonnement voor internet.
Ze zien me al aankomen met mijn laptop.
Rustig aan. Net even geleerd voor herkansingenquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Goed!
Zin in kamperen, heel gek...![]()
En met jou?
Hier wel, van vmbo tot vwo. allemaal bij elkaar. en die hel moet ik nog 2 jaar en 4 maanden doorstaan.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:18 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Voordeel van hogeschool en technische opleiding. Ze kijken niet op van een laptop
Zal volgend jaar wel anders zijn
Op deltionquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:18 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Voordeel van hogeschool en technische opleiding. Ze kijken niet op van een laptop
Zal volgend jaar wel anders zijn
quote:
Achteraf gezien vond ik de middelbare school wel tof, op mijn 4e jaar op het VWO na dan.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:21 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Hier wel, van vmbo tot vwo. allemaal bij elkaar. en die hel moet ik nog 2 jaar en 4 maanden doorstaan.
Maar ik ga niet naar ICT hehquote:
wat was er toen?quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:22 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Achteraf gezien vond ik de middelbare school wel tof, op mijn 4e jaar op het VWO na dan.
Meest depressieve periode uit mijn leven tot nu toequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |