Is dat niet die uit GTST?quote:
Misschien dat ik straks Tokyo Gore Police ga kijkenquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:59 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
helaas. ik vind dat soort films zo vies. stel zieke geesten.
zo hoor ik het graagquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:58 schreef mstr het volgende:
[..]
Sorry mevrouw dat ik niet precies genoeg was.
Ik ga zo lekker slapen. Ik mag niet meer in slaap vallen bij wiskunde, is me al 3 keer overkomen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:00 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Misschien dat ik straks Tokyo Gore Police ga kijken
maak fobo aanquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:57 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
die staat bij userfoto topic. knuppel.
Ik ga gewoon nooit naar wiskunde, kan ik er ook niet in slaap vallen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:01 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ga zo lekker slapen. Ik mag niet meer in slaap vallen bij wiskunde, is me al 3 keer overkomen.![]()
Ik speel patience op mijn mobiel tijdens wiskunde, of ik slaap.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:03 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik ga gewoon nooit naar wiskunde, kan ik er ook niet in slaap vallen.
Fokken tijdens lessen is ook geweldigquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:06 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik speel patience op mijn mobiel tijdens wiskunde, of ik slaap.
Well helloquote:
Heeeeee krullebol!quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:08 schreef Zeroku het volgende:
Suikertjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
.
Hoe is'tquote:
Geen internetquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:08 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Fokken tijdens lessen is ook geweldig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |