nee, dat is een paar jaar geleden weggenomen; ik werd modquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:03 schreef o.us het volgende:
[..]
Maar heb jij toevallig geen gevoel voor humor voor me?
quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:04 schreef murp het volgende:
[..]
nee, dat is een paar jaar geleden weggenomen; ik werd mod
[..]
[..]
Maar wat voor houding moet ik mezelf aannemen? Ik neem aan dat ik niet stijf moet gaan staan voor de microfoon.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:09 schreef Knuffelzacht het volgende:
slechte zelfbedachte grappen, deel 15
grappen die je niet moet doen
als een white trash hollander, maar dan met mocro kleurtje en dat gewoon keihard ontekken!quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:10 schreef o.us het volgende:
[..]
Maar wat voor houding moet ik mezelf aannemen? Ik neem aan dat ik niet stijf moet gaan staan voor de microfoon.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:10 schreef o.us het volgende:
[..]
Maar wat voor houding moet ik mezelf aannemen? Ik neem aan dat ik niet stijf moet gaan staan voor de microfoon.
prettige wedstrijd dan. Waar haal je gevoel voor humor vandaan?quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:53 schreef o.us het volgende:
Ik doe dus met een plaatselijk niet te noemen cabaretfestival mee en ik heb daarvoor heel veel gevoel voor humor nodig.
Maar ik neem alles serieus, dat is het probleem.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:15 schreef FUFR het volgende:
[..]
prettige wedstrijd dan. Waar haal je gevoel voor humor vandaan?
Humor zit in je. Of niet en dan open je een topic
sorry, psychologische vraagstukken doe ik overdag.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:16 schreef o.us het volgende:
[..]
Maar ik neem alles serieus, dat is het probleem.
Er moet iets zijn die mijn houding moet kunnen doen veranderen.
Ja, ik zit in Amerika, sorry.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:20 schreef FUFR het volgende:
[..]
sorry, psychologische vraagstukken doe ik overdag.
's avonds doe ik daar niet aan.
Nee je zit in Rotterdam. Met een gitaarspelende zwervert.quote:
Is mijn grap toch ook niet goed gelukt.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:28 schreef FUFR het volgende:
[..]
Nee je zit in Rotterdam. Met een gitaarspelende zwervert.
zoals ik al zei, je hebt het of je hebt het niet.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:29 schreef o.us het volgende:
[..]
Is mijn grap toch ook niet goed gelukt.
oma's moppenboek gevonden?quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:32 schreef Shockiee het volgende:
Er was eens een koning.
Die wou dat zijn ezel ging lachen dus hing een affiche op.
Een jongen zag dat en ging er meteen naar toe, fluisterde wat in de oor van de ezel en de ezel moest enorm lachen.
Nou iedereen was blij, zelfs de koning.
Het ging opgegeven moment vervelen, dus hing die opnieuw een affiche met wie het dier kon laten huilen kreeg geld.
Dus de jongen van eert gaat er weer heen, doet wat met de ezel en de ezel begint ... JAWEl te huilen.
de koning vraagt zich af.. hee? hoe kan dat.. dus vraagt m ernaar en de jongen antwoord als volgt.
Toen ik zei dat ik een grotere lul had begon het beest te lachen...
Konings: " en hoe liet je hem huilen? "
Jongen: " Heel simpel, ik deed me broek omlaag en .... ":D:D:D:D:D
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
das knap, die ligt bij haar in het grafquote:
necrofilie!quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:41 schreef FUFR het volgende:
[..]
das knap, die ligt bij haar in het graf
beetje kouwe tante ook? Dan was ze het!quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:44 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
necrofilie!
Ze bewoog niet zo heel passievol meer.. Beetje stijfjes zelfs
En toch blijf ik haar geil vinden..quote:
issie dood?quote:
dat zal ze waarderen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:01 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
En toch blijf ik haar geil vinden..
Binnenkort ga ik er weer langs, ga ik haar skullfucken
misschien moeten wij meedoen met een niet nader te noemen cabaretfestivalquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:21 schreef Oldenzaal het volgende:
Daarna leg ik altijd een rode anjer op haar graf..
Hoe ironisch
We zouden inderdaad echt goed zijn!quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:22 schreef FUFR het volgende:
[..]
misschien moeten wij meedoen met een niet nader te noemen cabaretfestival
Bracht laatst bloemen naar m'n omaquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:01 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
En toch blijf ik haar geil vinden..
Binnenkort ga ik er weer langs, ga ik haar skullfucken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |