abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79037971
Als het goed is heb je nu mail. Het envelopje is geel van kleur.
pi_79039834
@ satsuma, heb je berichtjes net goed doorgelezen..maar er moet toch wel iets te vinden zijn. Want je hebt niet voor niets je opleiding af kunnen ronden.

Ik weet verder niet wat voor type persoon je bent, verlegen, druk, actief, passeif etc, maar mischien kom je gewoon heel onzeker over..ik zou het niet weten.
Verder weet ik ook niet precies hoe je situatie is ofzo dus het is lastig in te schatten...mischien is het probleem juist dat de motivatie eraan schort, of mischien zoek je een baan in een sector waar je eigenlijk niet goed past..zij het kwa interesses ofzo.

En afwijzingen..tja..die krijg je altijd..een keer was ik op zoek naar een baan..nou..geloof ik heb op een miljoen advertenties gereageerd..en op een miljoen manieren..maar bij 8 van de 10 werd ik afgewezen..dus het eerste waar ze me wilden(lees helpdesk) aangenomen..en daarvan daan verder gezocht..en toen een andere baan gekregen waar ik interesse in had al was het alleen al dat ik gigantisch wegwilde waar ik was..dat alles beter was dan de baan die ik had.

En je moet je gewoon goed presenteren, interesse tonen, en jezelf verkopen!
pi_79040824
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 22:54 schreef francis998 het volgende:
@ satsuma, heb je berichtjes net goed doorgelezen..maar er moet toch wel iets te vinden zijn. Want je hebt niet voor niets je opleiding af kunnen ronden.
Die heb ik ook niet helemaal af. Ik heb geen masterscriptie geschreven, deels in verband met problemen met informatie ordenen, verder voor een groot deel door thuissituatie.
quote:
Ik weet verder niet wat voor type persoon je bent, verlegen, druk, actief, passeif etc, maar mischien kom je gewoon heel onzeker over..ik zou het niet weten.
De meeste mensen vinden mij in eerste instantie onaardig: een bitch, dat hoor ik vaak. Verder vindt de een me te onzeker overkomen en de ander te arrogant, dus dat is ook maar een kwestie van wie ik spreek geloof ik.
quote:
Verder weet ik ook niet precies hoe je situatie is ofzo dus het is lastig in te schatten...mischien is het probleem juist dat de motivatie eraan schort, of mischien zoek je een baan in een sector waar je eigenlijk niet goed past..zij het kwa interesses ofzo.
De dingen waar ik op reageer zijn ofwel wat ik eigenlijk zou willen, maar waar ik geen opleiding/ervaring in heb, dus dan weet ik dat de kans klein is dat ik op gesprek kan komen, ofwel dingen die ik niet echt heel boeiend vind maar die beter zijn dan wat ik heb. Of dingen waarvan ik denk dat ik er nuttige ervaring kan opdoen.

Verder heb ik wel een probleem met me voorstellen hoe werkzaamheden er nou precies uitzien. Ik kan me vaak geen voorstelling maken van een beroep. Dus daardoor weet ik soms ook niet goed wat ik moet zeggen, wat er van me verwacht wordt.
quote:
En je moet je gewoon goed presenteren, interesse tonen, en jezelf verkopen!
Dat is wel een probleem... Gebrek aan zeflvertrouwen, onafgemaakte opleiding, gebrek aan werkervaring, totaal geen commerciele instelling, slecht in mondelinge communicatie (kan beter schrijven - ik ben een beelddenker, beelden omzetten in woorden duurt gewoon even) en daarnaast echt bizar veel last van zenuwen.
pi_79041214
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 23:15 schreef Satsuma het volgende:

[..]

Die heb ik ook niet helemaal af. Ik heb geen masterscriptie geschreven, deels in verband met problemen met informatie ordenen, verder voor een groot deel door thuissituatie.
[..]

De meeste mensen vinden mij in eerste instantie onaardig: een bitch, dat hoor ik vaak. Verder vindt de een me te onzeker overkomen en de ander te arrogant, dus dat is ook maar een kwestie van wie ik spreek geloof ik.
[..]

De dingen waar ik op reageer zijn ofwel wat ik eigenlijk zou willen, maar waar ik geen opleiding/ervaring in heb, dus dan weet ik dat de kans klein is dat ik op gesprek kan komen, ofwel dingen die ik niet echt heel boeiend vind maar die beter zijn dan wat ik heb. Of dingen waarvan ik denk dat ik er nuttige ervaring kan opdoen.

Verder heb ik wel een probleem met me voorstellen hoe werkzaamheden er nou precies uitzien. Ik kan me vaak geen voorstelling maken van een beroep. Dus daardoor weet ik soms ook niet goed wat ik moet zeggen, wat er van me verwacht wordt.
[..]

Dat is wel een probleem... Gebrek aan zeflvertrouwen, onafgemaakte opleiding, gebrek aan werkervaring, totaal geen commerciele instelling, slecht in mondelinge communicatie (kan beter schrijven - ik ben een beelddenker, beelden omzetten in woorden duurt gewoon even) en daarnaast echt bizar veel last van zenuwen.
Hmm..op dat laatste kan ik denk ik wel nuttig reageren..van die dingen had ik dus ook veel last..maar daardoor een andere houding ingenomen..ik nam gewoon de baan de de meeste kans op werk bood..beviel het niet..hop...NEXT!.
En probeer gewoon veel sollicitaties te doen..des te meer des te meer ervaring.

En je moet er verzorgd uitzien, strak in pak ofzo hoeft niet..maar gewoon je eigen stijl..alleen dan wel netjes en verzorgd.
En jezelf verkopen..is gewoon je pluspunten vinden...waar ben je goed in..wat kan je..en gewoon een beetje opleuken.

En interesante vragen voor jezelf beantwoorden als voorbereiding op een gesprek:

Negatieve kanten van jezelf positief leren ombuigen, bijvoorbeeld ik ben gigantisch perfectionistisch, dat is negatief omdat ik dus gigantisch kritisch ben,maar dat is positief..omdat ik daardoor mezelf altijd probeer te verbeteren en het werk er alleen op vooruit gaat kwalitatief.

en postitieve dingen vinden.. en gewoon een goed vlot babbeltje over jezelf verzinnen..wat over je intereses kunnen praten enzo?

En hoezo vinden mensen jou in het begin meestal een bitch? Een specifieke eigenschap die daartoe leidt? als je die weet kan je er evt. op gaan letten..

En het meest interesante is jezelf aan jezelf te kunnen verkopen..als je jezelf kan overtuigen dan lukt het makkelijker om anderen te overtuigen..
Miss een idee om studie op te pakken?

tja..dat zijn maar een paar dingen..maar het belangerijkste is om jezelf te blijven!
pi_79054897
Ik begin een beetje overprikkeld en hyper te worden van wat er de laatste tijd allemaal gebeurt
Nu stapt Wouter Bos ook nog eens uit de politiek, niet dat ik dat zo heel erg vind want ik vind het een vreselijke lul, maar wat is er allemaal aan de hand!?
Dit gaat echt zo'n raar jaar worden heh.. ik wist het..

Zal ik dit jaar dan eindelijk eens de loterij winnen ofzo? 2010 het jaar van de vreemde rare onverwachte gebeurtenissen...
Er gaat nog veel komen, ik zeg het maar alvast.

Zal ik eens naar de Gamma gaan? "kan ik u helpen?" euh ja, ik zoek een overdrukventiel. "waarvoor?"
Voor mijn hoofd!!
Een handboek? Een HANDBOEK??? neuh.. sorry.. ik heb een hoofd.
pi_79055504
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:16 schreef Autidude het volgende:
Ik begin een beetje overprikkeld en hyper te worden van wat er de laatste tijd allemaal gebeurt
Nu stapt Wouter Bos ook nog eens uit de politiek, niet dat ik dat zo heel erg vind want ik vind het een vreselijke lul, maar wat is er allemaal aan de hand!?
Dit gaat echt zo'n raar jaar worden heh.. ik wist het..

Zal ik dit jaar dan eindelijk eens de loterij winnen ofzo? 2010 het jaar van de vreemde rare onverwachte gebeurtenissen...
Er gaat nog veel komen, ik zeg het maar alvast.

Zal ik eens naar de Gamma gaan? "kan ik u helpen?" euh ja, ik zoek een overdrukventiel. "waarvoor?"
Voor mijn hoofd!!
goedemorgen allemaal...

ach...auti die overprikkeling is super hinderlijk wat ik tegenwoordig soms doe bij een teveel aan prikkels..is ff de fiets pakken oordoppen op...muziek aan..en ff wegwezen.

Maar ja..ik snap het wel..geloof ze zeggen ook dat 2010 het jaar van veranderingen is..en tja...ik en autisten hebben het niet altijd makkelijk daarmee.

Ik had geen idee dat bos uit de politiek gaat..aan de ene kant beter maar aan de andere kant welke politicus gaat zijn plaats innemen..iig..mij maakt het niet veel uit...de politiek..zolang wilders maar niet aan de macht komt.
Iig...ik ga me ff aankleden en de fiets pakken om ff een boek te halen bij de bieb voor mijn ma...als ik ooit aankom bij de bieb..aangezien ik pas rond 4 uur vannacht kon slapen..en lag de gehele avond vanaf 11 uur al wakker in bed..en draaien..en om 10 uur weer wakker..en ben inmiddels gewend aan zo'n 11 a 12 uurtjes slaap...dus tja..nu ben ik wel aardig brak..
pi_79055919
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:16 schreef Autidude het volgende:
Wel herkenbaar
pi_79056560
Nog zo'n grap.. mooie vergelijking: VerAmerikaanisering (?fuck spelling )
Obama kwam dik een jaar geleden met CHANGE!!! YES WE CAN!!!! En nu gaat hier ook volledig het roer om Vooraanstaande politici die plotseling iets hebben van.. hey! ik heb een gezin en ik heb hier geen zin meer in
GE-WEL-DIG.. en dit is het begin heh.. !!!

En dan loopt dat vervelende binkie ook nog rond te miepen dat hij alleen maar mee wilt doen als hij MP blijft.. Ooh, veeg me op wat een circus! Die tent is totaal ingestort!

What's next!?
Ik wou nog meer dingen zeggen maar ik weet het niet eens meer!

oh jongens we gaan zoveel meemaken dit jaar! Ik zit op het puntje van mijn stoel!
"We moeten wat doen!" Nou, JP'tje.. concider it done!
pi_79056715
Balkenende kansen slinken nu met de dag, zeker nu Job Cohen het stokje van Bos overneemt.

Ik ga ervan uit dat hij na 9 juni vertrokken is.
pi_79057054
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:58 schreef EchtGaaf het volgende:
Balkenende kansen slinken nu met de dag, zeker nu Job Cohen het stokje van Bos overneemt.

Ik ga ervan uit dat hij na 9 juni vertrokken is.
Hij moet weg! Anders wordt ik boos! Haha, nee maar serieus.. het is niets, ik heb hem nooit gemogen.. ik vind het een nagemaakte en een slappeling en hij zit niet vuistdiep maar tot aan zijn elleboog bij de VN/NATO/USA etc.. Een walgelijke domme handpop. Job Cohen daarintegen zou ik wel als MP willen zien

En ik zie ook wel dat het gewoon over is voor hem, het is niet alleen hoop.. het is gewoon zo.
En hij maakt al helemaal de fout door te zeggen dat hij alleen maar MP wil zijn Wat een kutkind!

Ik ben blij dat de schop er goed in zit! En jij moet je ook niet druk lopen maken over een heel rechts kabinet en donkere periodes ofzo man... dat is A) niet goed voor jezelf en B) zo negatief zal het niet lopen voor minima, daar ben ik heilig van overtuigd.
Have a little faith

Ik zit denk ik te denken aan D66 of SP te stemmen... maar ik moet het nog maar ff zien en horen de komende tijd.
pi_79058253
Auti, goed dat je met "Think Different"was gekomen. Ik moet er vaak aan denken
pi_79059249
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 13:34 schreef EchtGaaf het volgende:
Auti, goed dat je met "Think Different"was gekomen. Ik moet er vaak aan denken
Ja toch!! Die is echt goed heh? Dat is een life-saver..
En ik heb hem gekregen van een mannetje die nog gekker op luidsprekers is dan jij bent en ze ook zelf heeft ontwikkeld Dat vind ik zo leuk ironisch, en die kerel is ook echt raar.. maar hem is het gelukt. Ik weet zeker dat hij ook een ASS heeft. Hij heeft ook veel software achtige spul ontwikkeld en naja, nog veel meer.. extreem multi talent, als ik meer weggeef dan kan je hem zo achterhalen..
Maar het mooie is dus, dat hij een extreem indrukwekkend CV heeft maar dat er bij opleidingen staat;
HAVO, met moeite.

Edit, en zo rebels als de pest.. dat ze met 6 agenten moeten komen en pepperspray Voor een onnodige verkeersboete

[ Bericht 11% gewijzigd door Autidude op 12-03-2010 14:04:05 ]
pi_79060178
Eigenlijk maakt het ook niet uit als zijn naam bekend wordt, hij is op internet wel duidelijk genoeg ook

Ik wil graag een stuk collum van hem hier plaatsen om te vragen hoe autistisch of herkenbaar dit is, het is uiteraard fictief maar dan de manier van schrijven en denken en taalgebruik etc..
quote:
Another day at the office

“Hoi”
“Hoi”

“Je weet dat we hier gewend zijn dat de eerste die gaat eten ook de tafels even dekt”
“Jawel”

“Zou je dan voortaan de tafel willen dekken als je hier als eerste zit?”
“Nee”

Hij stond achter me, ik zag hem niet, maar de stilte en een zich verdiepende ademhaling zijnerzijds verraadde veel.

“Maar zo werkt het hier wel”
“Dan moet ik dus de tafel dekken omdat jullie net zo lang blijven wachten tótdat ik de eerste ben die gaat eten? Lijkt me niet, dek je eigen tafel maar.”

Er kwamen ondertussen ook al anderen binnen. Onbewogen bleef ik met mijn rug naar hen toe zitten. Pakte wat melk. Liet het me goed smaken. Melk bevat veel belangrijke voedingstoffen, waaronder essentiële aminozuren. Ik drink veel melk.

“Da’s niet zo sociaal, meneer Savalle”
“Dat probeer ik je inderdaad ook net uit te leggen, maar het schijnt niet tot je door te dringen. Dus zorg voortaan dat je gewoon je eigen tafel dekt en val mij voortaan niet meer lastig als ik zit te eten, ik kom hier juist als eerste zodat nog een beetje rust heb tijdens het eten”

De anderen kregen nu ook in de gaten wat er aan de hand was. Niet vreemd. Ze hadden immers állemaal zitten wachten totdat ze niet meer als eerste de kantine hoeften te betreden.

“Zeker omdat je hier net bent komen werken, stel ik voor dat je alsnog even de tafels dekt!”

Onberoerd at ik mijn boterham met duo-penotti op, begon zelfs aan de volgende. Aardbeienjam. Nog steeds zat ik met mijn rug naar hun toe en instinctief had ik de positie van zeven aanwezigen al gevisualiseerd. Ik ben gewend de informatie die mijn zintuigen mij leveren te combineren tot een mentaal radarbeeld. De kleinste geluiden, de zwakste lichtschijnselen, bijna onwaarneembare temperatuur verschillen en fluctuaties in de luchtstromingen. Ik vergis me nooit. Dat kan ik me in mijn werk niet veroorloven. Een compiler straft fouten meedogenloos af.

“NU. Me-neer Sa-val-leeeee. NU”.

Het bleef even stil. Dit soort situaties zijn voor mij gesneden koek, ik ben zwaar getraind. Meer dan 17 jaar IT-ervaring, waaronder de nodige praktijkcursussen. Heb een curriculum vitae waar je met respect en eerbied over vertelt aan je kinderen en kleinkinderen. Ik besloot dan ook niet af te wachten. In een soepele beweging stond ik op, kwam een halve meter los van de grond en met een eenvoudige draaitrap verbrijzelde ik de kaak van Richard, technisch ontwerper, 35 jaar. Richard was kansloos, niemand kon hem aanrekenen dat hij knock-out ging. Ik had in deze trap de kracht gelegd die ook een met uitsterven bedreigde Zilverrug-gorilla, mannelijk, zonder problemen zou vloeren.

Op de achtergrond hoor ik de radio klinken. Tiësto, Just be. Heerlijk, ik liet het even op me inwerken. Na de break wordt het nummer waanzinnig mooi.

Nog voordat Richard met de doffe klap voorover op tafel viel, landde ik soepeltjes op één been om direct nog een keer te draaien. Vlak achter Richard stond namelijk Willem. Zonder enig probleem verbrijzelde ik zijn strottenhoofd. Mijn hiel liet weinig heel van de complexe kraakbeenstructuren in zijn keel. Toch enigzins onverwacht bleef Willem staan. Willem weegt 130kg, is 1.90 lang en programmeert in Java dus voor de zekerheid stompte ik hem behendig nog zes, zeven maal snel en zeer krachtig op zijn solar-plexus. Korte, direct stoten waartegen geen enkel verweer mogelijk is. Bullet-time stijl, mijn trademark. Zijn middenrif verkrampte en in combinatie met zijn verbrijzelde strottenhoofd zorgde ademnood ervoor dat Willem langzaam maar zeker door z’n knieën zakte om nooit meer op te staan. Ademnood is een zachte dood. Het zuurstoftekort dat ontstaat in de hersenen, zorgt voor prettige hallicunaties. Ik gunde het Willem wel, hij was een sympathiek collega en besloot geen verdere actie tegen hem te ondernemen. Ik ben misschien wel koelbloedig maar zeker niet harteloos.

Puur voor de show ging ik op het kolossale lijk van Willem staan en maakte selectief oogcontact met de anderen. De luchtresiduen die het gewicht van mijn getrainde lichaam uit de borstkas van Willem deden ontsnappen, veroorzaakte rochelende geluiden. Het deed me niets, kon ook niet, op dat soort momenten kan ik emotie uitschakelen. Ik concentreerde me op de rest van mijn inmiddels in blinde paniek vluchtende collega’s. De nauwe deuropening zorgde voor een chaotisch tafereel waarbij ze elkaar harentrekkend en krabbend voor probeerde te zijn om zo snel mogelijk de relatieve veiligheid van de hal te kunnen bereiken. Zo zijn mensen nou eenmaal. Egoïstisch. Er waren er echter nog drie binnen mijn bereik en het zou toch slordig zijn als ik ze allemaal zou laten ontsnappen. Mijn reputatie als begenadigd C++-er en datamodelleerder heb ik niet verkregen met slap optreden of prutswerk.

Ik evalueerde snel en accuraat de situatie. Carlo, Functioneel Ontwerper en teamleider, Tim, eveneens functioneel ontwerper maar geen team-leider (ze kunnen natuurlijk niet allemaal leider zijn) en Eduard, projectleider. Als enige van de drie is Eduard getrouwd en heeft drie kinderen. Is bovendien nog maar halverwege een veelbelovend carrièrepad. Een keuze was dus snel gemaakt. Ik zette af, sprong, maakte drie stappen waarvan twee tegen de zijmuur en één tegen het plafond en in mijn laatste draai naar de grond toe deed ik een krachtige kniestoot landen op de rug van Eduard. Soepel brak ik zijn ruggengraat. Een afgrijselijke, bijna dierlijke kreet klonk en het geluid van de versplinterende ruggenwervels was alles overheersend. Een storend geluid, maar wat moest ik anders? Bovendien, Dat muziekje van Tiësto draaien ze een andere keer ook nog wel.

De rust keerde weder.

De volgende dag zat ik weer als eerste in de kantine en was net bezig aan mijn tweede set boterhammen toen er twee mensen binnenkwamen. Keurig in pak en met respect benaderden ze me. Het waren Theo en Geertje. Hun achternamen kon ik niet verstaan, maar het waren de vervangers van respectievelijk Richard, tehnisch ontwerper, en Eduard, projectleider. Voor Willem is tot op heden nog geen vervanger ingehuurd.

“Eetsmakelijk geachte heer Savalle”
“Ja, dank je”

“Ja, sommige mensen overdrijven het soms wel wat, met al die regeltjes, onze excuses daarvoor”
“Geen probleem”

“Maar al met al is het toch netjes opgelost zo, het hoofdkantoor heeft besloten de reglementen wat aan te passen. We zijn ook blij dat u de zaak niet heeft laten escaleren. Er komt nu bovendien een kantinejuf die alles gaat regelen hier.”

Op de achtergrond hoor ik weer de muziek van Tiësto, Just be. Ik besloot mijn nieuwe collega’s verder te negeren zodat ik ongestoord nu wel het hele nummer kon uitluisteren.
GE-WEL-DIG!!! Dit is voor mij zo herkenbaar... En die man heeft mij écht geholpen
Hij is echt een motivator.
pi_79066624
pi_79071723
De kans dat ik nog langer mag blijven op mijn werk wordt groter. Als ze(mijn werk) besluiten dat er vast nog een persoon nodig is. En er 2 soorten functies naast elkaar worden gecreerd. Een aantal mensen waaronder ik in dagdienst en een aantal in 2 of 3 ploegendienst.
Dan ben ik zo goed als zeker aangenomen. Aangezien ik het naar mijn zin en leuke collega's heb. Zal ik dat aanbod zeker accepteren.
Dat er nog iemand bij moet. Dat is bijna zeker. Alleen de manier waarop is nog onduidelijk. Als het de bedoeling is dat er alleen all-rounders(mensen die alle werkzaamheden kunnen) dan wordt ik niet aangenomen. Omdat ik door mijn beperking niet alle werkzaamheden kan. Een deel van de functie is communicatie erg belangrijk. Laat daar nu net bij mij het zwakke punt zitten.
Als ze voor die manier kiezen heb ik waarschijnlijk na mei geen werk meer.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_79075178
Wat doe je precies als kwaliteitscontroleur?
Children of the night. What music they make.
pi_79075693
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 20:29 schreef DeHovenier het volgende:
Wat doe je precies als kwaliteitscontroleur?
De kwaliteit van koffie controleren
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_79075784
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 20:41 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

De kwaliteit van koffie controleren
In een lab met testjes en machientjes? Of moet je steeds zo proefen en weer uitspugen?
pi_79075806
mooi zo..tijn....kans op een verlenging van je baan..is altijd mooi..tenzij het stom werk is met stomme collega's..
pi_79076309
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 20:43 schreef Autidude het volgende:

[..]

In een lab met testjes en machientjes? Of moet je steeds zo proefen en weer uitspugen?
Dat eerste . Ik lust niet eens koffie
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 20:43 schreef francis998 het volgende:
mooi zo..tijn....kans op een verlenging van je baan..is altijd mooi..tenzij het stom werk is met stomme collega's..
Mijn collega's kunnen heel goed praten dus ze zijn niet stom
Nee de meeste collega's zijn wel aardig en het werk is leuk dus dat gaat wel goed komen
14 SHADES OF GREY
pi_79076834
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 20:53 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat eerste . Ik lust niet eens koffie
Dat is wel leuk en interessant werk Ik drink al koffie vanaf de fles, vanaf mijn 2e ofzo
Er zijn ook tijden geweest dat ik belachelijk extreem veel koffie dronk, en ook supersterk
Dan zat ik achter elkaar te gamen, toen zat ik ook een keer 18 uur lang non stop op 1 server te spelen

Of zo'n Nederlands text base achtig spelletje dat door studenten gemaakt was, een drugsdeal spelletje
Dopewars heette dat, en dat zat ik bijna nonstop te doen en toen stond ik ook extreem zwaar bovenaan met miljoenen en toen gingen die studenten mijn account verneuken Jaloers... toen was nog een beetje een relletje op een forum. Ik vond het wel een leuke tijd, denk er graag aan terug.. maar het was eigenlijk heel erg obsessief. Maarja, ik was er extreem goed in en dan vind ik het leuk.. ik sta graag bovenaan
En mijn nickname met Dopewars was ook Heijnsbroek Dat was toen in die tijd, dat hij in de politiek zat.
pi_79077172
koffie..lekker maar wel met veel meld..eigenlijk een soort van kinderkoffie..niet echt super sterkt.
Soms doe ik daar wel aan..maar vooral als ik extra energie nodig heb..maar nooit na 6 uur 's avonds.anders slaap ik pas heeel errug laat..
pi_79077466
Ik moet altijd heel erg plassen van koffie Maar voor mij is het net als Ritalin, voor ADHD. Ik kan er echt beter en rustiger door denken, maar het is niet goed en heeft ook nadelen. Dat is zo raar heh, dat het bij mij anders werkt. Maar dat komt door ADHD. Want Ritalin en Concerta e.d. is ook gewoon een soort speed en daarom kan je het ook makkelijk verkopen. Maar bij mij werkt het niet zo als bij normale mensen.
Ik word er juist "normaal" van Door die toevoeging van stofjes komen bepaalde hersenstofjes die bij mij op een lager niveau zitten tot een normaal niveau, of zoiets.
Het is zo raar.
pi_79077751
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 13:54 schreef Autidude het volgende:

[..]

Ja toch!! Die is echt goed heh? Dat is een life-saver..
En ik heb hem gekregen van een mannetje die nog gekker op luidsprekers is dan jij bent en ze ook zelf heeft ontwikkeld Dat vind ik zo leuk ironisch, en die kerel is ook echt raar.. maar hem is het gelukt. Ik weet zeker dat hij ook een ASS heeft. Hij heeft ook veel software achtige spul ontwikkeld en naja, nog veel meer.. extreem multi talent, als ik meer weggeef dan kan je hem zo achterhalen..
Maar het mooie is dus, dat hij een extreem indrukwekkend CV heeft maar dat er bij opleidingen staat;
HAVO, met moeite.

Edit, en zo rebels als de pest.. dat ze met 6 agenten moeten komen en pepperspray Voor een onnodige verkeersboete

Hij blijft mooi. Dat vind ik het mooie van de Amerikaanse cultuur Dit zou in Nederland nooit voorkomen. Nederlandse bedrijven zijn aartsconservatief wat dat betreft.

Tja, opleidingen zeggen bar weinig over iemands mogelijkheden. Ik ken mensen die op school amper konden mee komen maar succesvol zijn in het werk. En andersom.

Ik blijf zeggen dat school niks zegt over werk.
pi_79078166
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 13:05 schreef Autidude het volgende:

[..]

Hij moet weg! Anders wordt ik boos! Haha, nee maar serieus.. het is niets, ik heb hem nooit gemogen.. ik vind het een nagemaakte en een slappeling en hij zit niet vuistdiep maar tot aan zijn elleboog bij de VN/NATO/USA etc.. Een walgelijke domme handpop.
Ik ben het met je eens dat hij veel te US gezind is....Veel te slaafs achter de Amerikanen aangelopen.... Daar heb ik me meer dan eens aan gestoord.
quote:
Job Cohen daarintegen zou ik wel als MP willen zien
En anders ik wel. Ik hoop het
quote:
En ik zie ook wel dat het gewoon over is voor hem, het is niet alleen hoop.. het is gewoon zo.
En hij maakt al helemaal de fout door te zeggen dat hij alleen maar MP wil zijn Wat een kutkind!
Het is wel erg hooghartig om alleen maar voor het MP schap te gaan. Hij wil dus niet terug. Tsja. We zullen zien wie het gaat worden.
quote:
Ik ben blij dat de schop er goed in zit! En jij moet je ook niet druk lopen maken over een heel rechts kabinet en donkere periodes ofzo man... dat is A) niet goed voor jezelf en B) zo negatief zal het niet lopen voor minima, daar ben ik heilig van overtuigd.
Have a little faith
Dank. Ik hoop dat je gelijk zult krijgen. Het is inderdaad niet goed, want onrust is stress. De grootste vijand vind ik Rutte van de VVD. Zij hebben geen oog voor de zwakken. Ik hoop dat VVD klein blijft.
quote:
Ik zit denk ik te denken aan D66 of SP te stemmen... maar ik moet het nog maar ff zien en horen de komende tijd.
Hmmm, de PvdA zal waarschijnlijk met Cohen veel kiezers bij die partijen wegsnoepen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')