abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79097519
Dit waren nou leuke dingen geweest die Olav uit had kunnen zoeken en morgen in de voorbeschouwing had kunnen laten zien als ie op locatie geweest was.

En inderdaad, als het buiten dat stuk valt dan gelden die regels niet, zover was ik ook, maar op de onboard leek het toch echt duidelijk binnen dat vlak te vallen imo.

De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_79097577
quote:
Button: er was iets mis met de auto

Regerend wereldkampioen Jenson Button kende vandaag geen goede kwalificatie. Er was volgens hem iets mis met de auto en hij eindigde slechts als achtste.

Volgens Button verliep de kwalificatie tot en met zijn laatste run naar wens. Daarna was er in de ogen van de McLaren-coureur iets mis met de auto en kon hij niet in de buurt komen van teamgenoot Lewis Hamilton, die vandaag vier tienden sneller was.

“Elke run ging het weer wat beter en voelde ik mij meer op m’n gemak in de auto”, aldus Button tegenover de BBC. “Daarna blokkeerden mijn voorwielen telkens terwijl dat ’s ochtends helemaal niet het geval was.”

“In de laatste run was er iets mis met de auto. Iets voelde verkeerd aan dus we gaan nu de auto onder de loep nemen om te kijken wat er aan de hand is. Ik verbaasde mij over de achtste tijd omdat ik in de laatste ronde zo zat te ploeteren.”
Begint ie nu al met smoesjes te verzinnen
vosss is de naam,
pi_79097619
Sorry, maar wat een duf circuit zeg .

Volgend jaar maar weer lekker naar Melbourne voor wat betreft de openingsrace.
"Ignorance is the night of the mind, but a night without moon and star."
pi_79097709
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 15:10 schreef vosss het volgende:
Lol whut?
Je hebt maar één accu lijkt me, en maar één oliepomp bijvoorbeeld. Beide zul je proberen zo laag mogelijk in het chassis te plaatsen en binnen een aerdynamisch kader. Dus niet in het midden bovenop de motor. De een zal koeling vragen en de ander niet, dus heb je aan de ene kant wel louvres en aan de andere kant niet lijkt me.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_79097732
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 15:21 schreef vosss het volgende:
Begint ie nu al met smoesjes te verzinnen
Ik denk ook niet dat als er niks mis is met de auto hij binnen 2 tienden van Hamilton blijft.
pi_79097766
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 15:26 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Je hebt maar één accu lijkt me, en maar één oliepomp bijvoorbeeld. Beide zul je proberen zo laag mogelijk in het chassis te plaatsen en binnen een aerdynamisch kader. Dus niet in het midden bovenop de motor. De een zal koeling vragen en de ander niet, dus heb je aan de ene kant wel louvres en aan de andere kant niet lijkt me.
Ik snap wat je bedoeld hoor, het stond er alleen een beetje raar.
Van sommige onderdelen heb je er maar 1 dus je legt 1 aan de linkerkant en 1 aan de rechterkant.
Hoe kan dat als je er maar 1 hebt
vosss is de naam,
pi_79097792
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 15:27 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik denk ook niet dat als er niks mis is met de auto hij binnen 2 tienden van Hamilton blijft.
Dat denk ik ook niet. Lewis is gewoon de betere van de 2.
Voor nu krijgt Button nog het voordeel van de twijfel, maar ik voorspel alvast dat er bijna elke kwalificatie wel iets mis gaat zijn met Button zn auto
vosss is de naam,
pi_79098215
Ik ben niet zo onder de indruk van Hamilton, ik vind het een choker en hij lijkt me niet een coureur die zijn auto beter maakt. Maar qua pure snelheid is hij natuurlijk wel heel goed, en Button niet zo.
  zondag 14 maart 2010 @ 05:59:06 #201
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_79118335
Voor de iPhone gebruikers:

Formula1.com levert realtime informatie van de Formule 1
quote:
Formula1.com heeft een officiële applicatie uitgebracht, waarmee je realtime gegevens van het circuit ontvangt. Dit is mogelijk doordat er een rechtstreekse koppeling met de computersystemen ter plaatse is gemaakt. Je ziet bijvoorbeeld rondetijden, aantal rondes en countdowns, snelheden die de coureurs halen en geschreven commentaar.
Dit zijn gegevens die je tijdens een race in beeld krijgt, maar daarnaast kun je ook informatie over het circuit opvragen, zoals lucht- en circuittemperatuur, luchtvochtigheid, luchtdruk en regen, windsnelheid en windrichting.

Dat klinkt allemaal wel heel gedetailleerd, maar gelukkig zit er voor de niet zo fanatieke Formule 1-kijker ook nog genoeg informatie in. Je kunt de agenda van het seizoen en de huidige standen in de kampioenschappen bekijken, of een tabel met alle races en de behaalde resultaten. Dat alles wordt gratis aangeboden in de applicatie.

Bron
Installeren op de iPhone (gratis)
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_79118786
quote:
Ecclestone plans 20-race 2011 schedule

Formula 1 supremo Bernie Ecclestone says next year's Indian Grand Prix will not be instead of another event - meaning the 2011 calendar will expand to 20 races.

The event in New Delhi is already pencilled in, and Ecclestone has made it clear that all the current venues will also keep their slots.

When asked in Bahrain if there was going to be 20 races, he said: "Why, do you want more? It's a round number and easy to remember."

Ecclestone also said that he was still keeping an eye on an opportunity to get Formula 1 back into the United States - on the back of comments from Mario Andretti that the natural place for it would be Indianapolis.

Asked for his opinion on whether or not Indianapolis was the best place for it, Ecclestone said: "Yeah, it is. It's only the fact that it's all the wrong crowd and the wrong people and they didn't really... nothing worked there really, we'd have to have a big change round. But we'd like to get back there."
pi_79119156
quote:
Op zondag 14 maart 2010 05:59 schreef nils7 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Bron
Voor alle anderen

http://www.formula1.com/mobile_services/live_timing.html
pi_79119323
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Bron
Gelijk even downloaden
pi_79120198
Ik ben voor Sutil vandaag. Alleen al het feit dat hij als enige in de top 10 start op de hardere band, vind ik leuk om te zien. Sutil heeft wel vaker een afwijkende keuze/strategie gemaakt en geheel niet onverdienstelijk in mijn herinnering !

Het is alleen wel zo, dat je met zo'n zware wagen en de harde band, minder grip hebt dan op de zachte, dus hopelijk houdt hij hem wel op de baan, maar ik durf de gok wel aan dat Sutil vandaag mee gaat/kan strijden om het hoogste podium plekje !
pi_79120261
Cool. Ik ben ook voor Sutil.
Ik las overigens net dat hij eigenlijk verbaasd was dat hij de enige was op de harde compound.

Het hoogste podiumplekje weet ik niet, maar ik denk dat een goed resultaat er zeker in kan zitten mocht alles goed gaan
vosss is de naam,
  zondag 14 maart 2010 @ 11:21:52 #207
34586 kepler
No bounce, no play
pi_79120460
quote:

[..]