oooow die vind ik zooo mooi he!quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Had ik al gezegd dat ik blij ben met m'n nieuwe aanwinsten van afgelopen week?
[ afbeelding ]
OPI DS Extravagance
Jep, met felle kleurtjes heb ik dat ook niet zo, maar juist met dit soort zachte kleurtjes gaat het mis.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:01 schreef Stormqueen het volgende:
Maar ik kies altijd van die hele felle kleuren uit, daar ga je minder snel mee de mist in dan met zachte kleuren denk ik
Dan heb ik vorige maand (quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:08 schreef MissJ het volgende:
[..]
oooow die vind ik zooo mooi he!![]()
Maar is steeds n/a op TD![]()
Die DS lakjes van OPI, ik hou van ze! Heb er al een paar
alvast gefeliciteeeeerd! en je hebt echt zulke vreselijke mooie nagelsquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:17 schreef Loqi het volgende:
Zo, ipv grijze huid maar grijze nagels met een oude vertrouwde.
Let's do it in 3D van China glaze, een van de weinige lakjes die ik heb die al half leeg is![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toch een beetje lente want zon + holo =![]()
Tevens mijn verjaardagsmani, want ik ben morgen jarig![]()
Ik krijg altijd zin om ehm... dingen in ehm.. 3D te doen van die naam![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:57 schreef Stormqueen het volgende:Ohhhh wat issie mooi! ik wil um knuffelen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Daph, welke kleur is dat? die van h&m?![]()
Ik heb 'm ook meteen besteldquote:Op woensdag 10 maart 2010 19:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die heb ik net besteldwat een bedrag
ja ik dacht, ga die unit es wat vaker gebruikenquote:
Lichtblauwquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:16 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
alvast gefeliciteeeeerd! en je hebt echt zulke vreselijke mooie nagels![]()
[..]
Ohhhh wat issie mooi! ik wil um knuffelen!![]()
![]()
![]()
Daph, welke kleur is dat? die van h&m?
Ja ik heb er ook eentje met melkschuimert...héérlijk! en ochja, 86,- voor 250 cupjes...is gewoon de normale prijs eigenlijk. (0,34 ct per cupje)quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja ik dacht, ga die unit es wat vaker gebruiken
Ik heb wel het allersimpelste kwartjesmodel. Ons mam heeft die Citiz met die melkschuimert... ik ben niet zo van cappucino maar dat is toch wel extreem lekker!
quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:16 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
alvast gefeliciteeeeerd! en je hebt echt zulke vreselijke mooie nagels![]()
[..]
Ohhhh wat issie mooi! ik wil um knuffelen!![]()
![]()
![]()
Daph, welke kleur is dat? die van h&m?
True, maar dit is de enige collectie waar ik echt verliefd op benquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:27 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
De sweet collection 2010 van Orly, Ik houd van pastel kleurtjes
Wel jammer dat bijna elk denkbaar nagellak merk nu zo'n pastel collectie heeft uitgebracht
ja maar ik drink geen decaf en dingen onder windkracht 7quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:24 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja ik heb er ook eentje met melkschuimert...héérlijk! en ochja, 86,- voor 250 cupjes...is gewoon de normale prijs eigenlijk. (0,34 ct per cupje)
Wel een leuk setje!quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:46 schreef Skaai het volgende:
Ze hebben een OPI mini collectie bij de Sephora, Tiny Take-Out van de Hong Kong Collection.
Deze week nog steeds 25% korting op o.a OPI he girls.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet gekocht btw, budgettechnisch even niet verantwoord.
Jaaaa ik zag de mini's inderdaad bij Sephora! Ik keek, knipperde met mijn ogen.. Keek nogmaals. Waren ze echt zo klein?!quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:46 schreef Skaai het volgende:
Ze hebben een OPI mini collectie bij de Sephora, Tiny Take-Out van de Hong Kong Collection.
Deze week nog steeds 25% korting op o.a OPI he girls.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet gekocht btw, budgettechnisch even niet verantwoord.
die ik heb? die heet toch u must have thisquote:
quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:30 schreef Daph_ het volgende:
[..]
True, maar dit is de enige collectie waar ik echt verliefd op benDeze komt over niet al te lange tijd hopelijk mijn kant op..
Ja zo heet ze ook, ik had niet op het flesje gekeken voor de naam toen ik posttequote:Op woensdag 10 maart 2010 20:59 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
die ik heb? die heet toch u must have this![]()
[..]
ikke willum ook!
Dat is idd wel erg raar! Maar komt vanzelf, is een betrouwbare verkoopster. Had je nog meer lakjes bij haar?quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:55 schreef mirannie het volgende:
@ Bernies
Heb mijn OPI designer glamour vandaag weer niet gehad. Zo zie je maar wat een verschil het kan zijn. Wel erg jammer, zit er zo naar uit te kijken, ben zooooo benieuwd!
Hahaha dat zou betekenen dat je met een grote maar 8 tot 12 keer kunt?quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:58 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Jaaaa ik zag de mini's inderdaad bij Sephora! Ik keek, knipperde met mijn ogen.. Keek nogmaals. Waren ze echt zo klein?!Ik had al foto's gezien maar niet bedacht dat ze 'mini' bij OPI wel erg letterlijk opvatten
![]()
Ik denk dat je daar twee of drie keer mee kunt lakken?
Als je wil dat ik er een paar oppik voor je bij de grote Kruidvat hier, moet je het maar even zeggenquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik geef het op met dat stomme stempelen.. Ik heb ook geen geschikte lakken maar ik heb geen zin om online te moeten bestellen alleen voor een stempellakje. Ik heb hier ook nog nooit Show your Feet-lakken gezien bij de Kruidvat.
Ik had zo'n mini setje van de Alice collectie besteld. Heb me echt rot gelachen toen ik het openmaakte en mijn dochter nog harder (8 jaar) en die zat maar Ohhhh, Ahhh, wat schattiiiiiiiiigggggg,quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:58 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Jaaaa ik zag de mini's inderdaad bij Sephora! Ik keek, knipperde met mijn ogen.. Keek nogmaals. Waren ze echt zo klein?!Ik had al foto's gezien maar niet bedacht dat ze 'mini' bij OPI wel erg letterlijk opvatten
![]()
Ik denk dat je daar twee of drie keer mee kunt lakken?
Bedenk je ook dat je niet met je kwastje over de bodem kunt schrapenquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:01 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hahaha dat zou betekenen dat je met een grote maar 8 tot 12 keer kunt?De flesjes zijn petite maar je kunt er echt wel vaker mee lakken dan je denkt
Het is een kwart van een normaal flesje, ik heb mijn MAAH al 3 keer flink gebruikt en er mist niet zoveel uit
Oh, ik vertrouw het ook wel hoor. Bestel vaak via eBay, al jaren lang verschillende dingen, dus ben niet bang dat het mis gaat ofzo.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:01 schreef bernies het volgende:
[..]
Dat is idd wel erg raar! Maar komt vanzelf, is een betrouwbare verkoopster. Had je nog meer lakjes bij haar?
Ze is trouwens zoooo mooi! Vooral vandaag met het zonnetje, dit wordt een van mijn favo´s!
kun je de knijpdop er af schroeven?quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:06 schreef Daph_ het volgende:
Kak, mijn kleine tube OPI Avoplex handcreme is op.. Die grote nog niet, maar nu heb ik dus geen tube om in mijn tas te doen
Heel lief aangeboden, maar doe geen moeite joh! Misschien zit er straks wel eentje in de swapdoos.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:02 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Als je wil dat ik er een paar oppik voor je bij de grote Kruidvat hier, moet je het maar even zeggen
Ja dat had ik geprobeerd, maar het gaatje in de grote tube is net zo groot als het gaatje in de kleine tubequote:Op woensdag 10 maart 2010 21:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kun je de knijpdop er af schroeven?
Zo ja, gewoon ff wat overspuiten
ow, kan niet los dus...quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:09 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja dat had ik geprobeerd, maar het gaatje in de grote tube is net zo groot als het gaatje in de kleine tubeDat was een beetje een smeerboel
Is geen moeite, ga regelmatig langsquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Heel lief aangeboden, maar doe geen moeite joh! Misschien zit er straks wel eentje in de swapdoos..
Ik vind de site erg mooi, nette prijzen ook, gaat vast goed lopenquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:32 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
http://www.nailpolishfashion.nl
Het is nu geopend. Bij je eerste aankoop krijg je een kortingscode van ¤ 5 bij minimale besteding van ¤ 15.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:27 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
De sweet collection 2010 van Orly, Ik houd van pastel kleurtjes![]()
ohw. Da's wel een matig design danquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:11 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja kan wel, maar het gaatje wordt er niet groter door
Whehehe ik wilde dus posten "Heuj jouw handen lijken ontzettend op die van Romika!quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:10 schreef Juud- het volgende:
[..]
![]()
![]()
Peri: wow, mooie kleurtjes! En ikbenjenaamffkwijtmaarjijmetdieOPI-DSlak> mooi!!
Hier nog steeds geen foto, camera ligt nog steeds op het werk van vriendIn elk geval Herome - Nairobi op. Creamy donkergrijs en pretty!! Ik heb ff een foto gepikt van de blog van Romika >
[ afbeelding ]
Nogal ja, want ik had die grote gekocht omdat ik dan die kleine kon bijvullenquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ohw. Da's wel een matig design dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |