de hele up & away collectie is ook cremequote:Op woensdag 10 maart 2010 19:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die stond al in het lijstje ja die is
Eensquote:Op woensdag 10 maart 2010 19:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Onzin, lak staat vrijwel iedereen vrijwel altijd
Maar ja, dat vind ik
Nou, dat zou best leuk zijn, maar ben het er toch niet mee eensquote:Op woensdag 10 maart 2010 19:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Onzin, lak staat vrijwel iedereen vrijwel altijd
Maar ja, dat vind ik
Ja heb er ook een aantal besteld uit die collectiequote:Op woensdag 10 maart 2010 19:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de hele up & away collectie is ook creme
Waffer kleuren zoek je dan?
quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:55 schreef PeRi het volgende:
Ik heb er ook een nieuw liefje bij![]()
Models Own Purple Grey
!!
[ afbeelding ]
Ohhh issie niet prachtig, met een laagje zonder tc al![]()
![]()
![]()
Dit dus. Sommige kleurtjes zijn gewoon lachwekkend bij m'n huidtint.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, dat zou best leuk zijn, maar ben het er toch niet mee eensBepaalde kleurtjes vloeken met m'n huidskleur, of zo. Ziet er dan echt niet uit, terwijl het er bij anderen zo mooi uit ziet
Sjieke lakjes!quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:55 schreef PeRi het volgende:
Models Own Purple Grey
!!
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Vanmiddag had ik Herome WIC - Mexico City op
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, dat zou best leuk zijn, maar ben het er toch niet mee eensBepaalde kleurtjes vloeken met m'n huidskleur, of zo. Ziet er dan echt niet uit, terwijl het er bij anderen zo mooi uit ziet
Ja goede buit en mooie kleurenquote:Op woensdag 10 maart 2010 19:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja heb er ook een aantal besteld uit die collectieals je even op F5 drukt zie je wat ik ga bestellen
Oh my, wat mooi!quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Had ik al gezegd dat ik blij ben met m'n nieuwe aanwinsten van afgelopen week?
[ afbeelding ]
OPI DS Extravagance
Oooooohhhh die staat je echt prachtig Peri!quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:55 schreef PeRi het volgende:
Models Own Purple Grey
!!
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Vanmiddag had ik Herome WIC - Mexico City op
[ afbeelding ]
Dat dus, niet alle lak staat iedereenquote:Op woensdag 10 maart 2010 19:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oei die is ook echt zoooo mooiquote:Op woensdag 10 maart 2010 19:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
OPI DS Extravagance
oooow die vind ik zooo mooi he!quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
OPI DS Extravagance
Jep, met felle kleurtjes heb ik dat ook niet zo, maar juist met dit soort zachte kleurtjes gaat het mis.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:01 schreef Stormqueen het volgende:
Maar ik kies altijd van die hele felle kleuren uit, daar ga je minder snel mee de mist in dan met zachte kleuren denk ik
Dan heb ik vorige maand (quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:08 schreef MissJ het volgende:
[..]
oooow die vind ik zooo mooi he!![]()
Maar is steeds n/a op TD![]()
Die DS lakjes van OPI, ik hou van ze! Heb er al een paar
alvast gefeliciteeeeerd! en je hebt echt zulke vreselijke mooie nagelsquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:17 schreef Loqi het volgende:
Zo, ipv grijze huid maar grijze nagels met een oude vertrouwde.
Let's do it in 3D van China glaze, een van de weinige lakjes die ik heb die al half leeg is![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toch een beetje lente want zon + holo =![]()
Tevens mijn verjaardagsmani, want ik ben morgen jarig![]()
Ik krijg altijd zin om ehm... dingen in ehm.. 3D te doen van die naam![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:57 schreef Stormqueen het volgende:Ohhhh wat issie mooi! ik wil um knuffelen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Daph, welke kleur is dat? die van h&m?![]()
Ik heb 'm ook meteen besteldquote:Op woensdag 10 maart 2010 19:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die heb ik net besteldwat een bedrag
ja ik dacht, ga die unit es wat vaker gebruikenquote:
Lichtblauwquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:16 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
alvast gefeliciteeeeerd! en je hebt echt zulke vreselijke mooie nagels![]()
[..]
Ohhhh wat issie mooi! ik wil um knuffelen!![]()
![]()
![]()
Daph, welke kleur is dat? die van h&m?
Ja ik heb er ook eentje met melkschuimert...héérlijk! en ochja, 86,- voor 250 cupjes...is gewoon de normale prijs eigenlijk. (0,34 ct per cupje)quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja ik dacht, ga die unit es wat vaker gebruiken
Ik heb wel het allersimpelste kwartjesmodel. Ons mam heeft die Citiz met die melkschuimert... ik ben niet zo van cappucino maar dat is toch wel extreem lekker!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |