Het duurde bij mij ook even voor ik het doorhadquote:
Na het eerste trimester heb ik me twee maanden kiplekker gevoeld. Eigenlijk beter dan ik me normaal voel. Maar ineens was de koek opquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:16 schreef Sieppiee het volgende:
Dat is niet fijn.. Je geeft me slechte hoop
Ik slik wel vitamine pillen met ijzer maar dat helpt ook geen drol
Ik ben het moe zijn nu wel zat
Hier is het ook sinds een paar weken minder/wegquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:36 schreef CrazyPrincess het volgende:
Bij mij was het bij 12/13weken ook wel weg.
sssssstquote:maar bij 24 begon het weer
Ik laat je vrijdag wel weten of het aan m'n ijzer ligt. Zo ja, hoef jij je geen zorgen te makenquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:52 schreef Cantare het volgende:
[..]
Hier is het ook sinds een paar weken minder/wegHet was trouwens geen ijzertekort, want mijn ijzer was 9,3.
[..]
sssssst
Zorgen maken doe ik me niet, er valt toch niet zoveel aan te doen dus ik zie het welquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:55 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Ik laat je vrijdag wel weten of het aan m'n ijzer ligt. Zo ja, hoef jij je geen zorgen te maken
9,3... ik ben echt zo jaloers op mensen die zo hoog zitten![]()
Standaard (dus zonder zwangerschap zit ik meestal rond of net boven de 7 (ondergrens). Voel me ook altijd moe, maar volgens de dokter kan het daar niet aan liggenquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:59 schreef Cantare het volgende:
[..]
Zorgen maken doe ik me niet, er valt toch niet zoveel aan te doen dus ik zie het wel![]()
Mijn ijzer is altijd hoog geweest dus ik weet niet hoe het is als het laag is. Als je klachten daar vandaan komen, is er tenminste wel iets aan te doen, of is dat te optimistisch?
Ik hoorde pas van m'n schoonzusje dat zij een laag ijzergehalte heeft, maar juist weer niet moe is. Terwijl ik dacht dat het erg met elkaar te maken had. Mja, wel balen voor je om dat te horen, want het is toch fijn om een verklaring te hebben.quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:03 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Standaard (dus zonder zwangerschap zit ik meestal rond of net boven de 7 (ondergrens). Voel me ook altijd moe, maar volgens de dokter kan het daar niet aan liggen
ik hoop voor je dat er toch iets aan te doen is, want moe zijn is altijd vervelend, ik vond die 2 maanden moeheid al naar. Sterkte!quote:Bij zo'n 12 weken zwangerschap zat ik op 6,6. Voor een zwangerschap de ondergrens geloof ik en dus wel wat pilletjes gekregen van de vk (ook omdat m'n ijzervoorraad erg laag was).
Maar ik heb dus geen idee of iets opkrikken van het ijzer wel echt zin heeft. Toen ik mocht afbouwen zat ik op 7,2. Nog niet echt hoog te noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |