abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78979004
Zwangerschap en geboorte deel 635

07 april 2010: _NIKKI_ (meisje)
23 april 2010: Shandaly
26 april 2010: Becky27 (meisje)
12 mei 2010: harley (papa)
18 mei 2010: draculettetje
20 mei 2010: Libell
22 mei 2010: Baldria
23 mei 2010: Morretje
31 mei 2010: CrazyPrincess
09 juni 2010: proud_mami (jongetje)
11 juni 2010: Becky1983
11 juni 2010: Frummelmuis
16 juni 2010: Guess
27 juni 2010: Knuffelbeestje
*** 05 juli 2010: Mereltje en Forno ***
06 juli 2010: Sonnetje85 (jongetje)
06 juli 2010: djenneke
07 juli 2010: Grunsfan
08 juli 2010: Lieszdraaijer
15 juli 2010: Webcrowler (papa)
15 juli 2010: nytar
*** 21 juli 2010: flugeltje en Martijn_AR *** (jongetje)
25 juli 2010: Lenaatje en Tazz
27 juli 2010: Pessie
01 augustus 2010: ChilllayD
10 augustus 2010: Orea
23 augustus 2010: Cantare
23 augustus 2010: Ticootje
27 augustus 2010: maffemuts
28 augustus 2010: Saffier
12 september 2010: Arinyo
14 september 2010: Floria
18 september 2010: Mardis
20 september 2010: Rixtje
20 september 2010: Tessie
09 oktober 2010: devilishbaby
14 oktober 2010: kaatjejannie
23 oktober 2010: Barbabientje01 en Pipo_de_clown
25 oktober 2010: Veerle1982
15 november 2010: Sieppiee

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)
pi_78979044
Had ik hem bijna weer ongemerkt gesloten
pi_78979156
Dat is niet fijn.. Je geeft me slechte hoop
Ik slik wel vitamine pillen met ijzer maar dat helpt ook geen drol
Ik ben het moe zijn nu wel zat
pi_78979264
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 17:14 schreef Orea het volgende:
Had ik hem bijna weer ongemerkt gesloten
Het duurde bij mij ook even voor ik het doorhad
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 17:16 schreef Sieppiee het volgende:
Dat is niet fijn.. Je geeft me slechte hoop
Ik slik wel vitamine pillen met ijzer maar dat helpt ook geen drol
Ik ben het moe zijn nu wel zat
Na het eerste trimester heb ik me twee maanden kiplekker gevoeld. Eigenlijk beter dan ik me normaal voel. Maar ineens was de koek op
Vitaminepillen slik ik ook, dus daar krijg ik wat extra ijzer van. En dan nog die ene ijzerpil per dag extra. Zou toch voldoende moeten zijn denk ik dan
En ik zou me geen zorgen maken als ik jou was. Ik ben altijd al erg snel moe van mezelf
pi_78979438
Ik zit nu dus in week 4. En direct na de eisprong begon het al.
Daarna kwam er de duizeligheid bij
Dat had ik bij de eerste voor mijn gevoel nooit zo erg als ik daar aan terug denk.
pi_78979526
Die eerste weken staan er wel om bekend ja. Echt leuk zo'n zwangerschap
pi_78979668
De vorige keer was ik vanaf 12 weken echt dood moe, kon niet eens meer werken zo moe. En dat is eigenlijk net pas 2 maandjes over Maar das wel een uitzondering hoor
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_78979833
De moeheid was bij mij rond 11 weken wel weg, maar was ook wel erg extreem de eerste weken. Heel gezellig was ik ook rond de kerst , toen was ik ongeveer 7/8 weken... En ondanks dat ik nu 's nachts vaak niet langer dan 1,5 tot 2 uur achter elkaar slaap, ben ik best fit overdag.
pi_78979952
Bij mij was het bij 12/13weken ook wel weg, maar bij 24 begon het weer
En de laatste twee weken slaap ik ook minder goed. Als ik eind van de nacht nog een keer wakker word voor een toiletronde dan kan ik daarna maar moeilijk in slaap komen, soms zelfs helemaal niet meer. Maar overdag slapen lukt me ook niet

Zo, ga ik nu weer ophouden met klagen hoor
pi_78980396
Klagen is af en toe best ff lekker hoor ik hoop voor je dat het met een pilletje op te lossen is...
pi_78980560
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 17:36 schreef CrazyPrincess het volgende:
Bij mij was het bij 12/13weken ook wel weg.
Hier is het ook sinds een paar weken minder/weg Het was trouwens geen ijzertekort, want mijn ijzer was 9,3.
quote:
maar bij 24 begon het weer
sssssst
pi_78980661
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 17:52 schreef Cantare het volgende:

[..]

Hier is het ook sinds een paar weken minder/weg Het was trouwens geen ijzertekort, want mijn ijzer was 9,3.
[..]

sssssst
Ik laat je vrijdag wel weten of het aan m'n ijzer ligt. Zo ja, hoef jij je geen zorgen te maken
9,3... ik ben echt zo jaloers op mensen die zo hoog zitten
pi_78980806
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 17:55 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]

Ik laat je vrijdag wel weten of het aan m'n ijzer ligt. Zo ja, hoef jij je geen zorgen te maken
9,3... ik ben echt zo jaloers op mensen die zo hoog zitten
Zorgen maken doe ik me niet, er valt toch niet zoveel aan te doen dus ik zie het wel

Mijn ijzer is altijd hoog geweest dus ik weet niet hoe het is als het laag is. Als je klachten daar vandaan komen, is er tenminste wel iets aan te doen, of is dat te optimistisch?
pi_78980943
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 17:59 schreef Cantare het volgende:

[..]

Zorgen maken doe ik me niet, er valt toch niet zoveel aan te doen dus ik zie het wel

Mijn ijzer is altijd hoog geweest dus ik weet niet hoe het is als het laag is. Als je klachten daar vandaan komen, is er tenminste wel iets aan te doen, of is dat te optimistisch?
Standaard (dus zonder zwangerschap zit ik meestal rond of net boven de 7 (ondergrens). Voel me ook altijd moe, maar volgens de dokter kan het daar niet aan liggen
Bij zo'n 12 weken zwangerschap zat ik op 6,6. Voor een zwangerschap de ondergrens geloof ik en dus wel wat pilletjes gekregen van de vk (ook omdat m'n ijzervoorraad erg laag was).
Maar ik heb dus geen idee of iets opkrikken van het ijzer wel echt zin heeft. Toen ik mocht afbouwen zat ik op 7,2. Nog niet echt hoog te noemen.
pi_78981068
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 18:03 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]

Standaard (dus zonder zwangerschap zit ik meestal rond of net boven de 7 (ondergrens). Voel me ook altijd moe, maar volgens de dokter kan het daar niet aan liggen
Ik hoorde pas van m'n schoonzusje dat zij een laag ijzergehalte heeft, maar juist weer niet moe is. Terwijl ik dacht dat het erg met elkaar te maken had. Mja, wel balen voor je om dat te horen, want het is toch fijn om een verklaring te hebben.
quote:
Bij zo'n 12 weken zwangerschap zat ik op 6,6. Voor een zwangerschap de ondergrens geloof ik en dus wel wat pilletjes gekregen van de vk (ook omdat m'n ijzervoorraad erg laag was).
Maar ik heb dus geen idee of iets opkrikken van het ijzer wel echt zin heeft. Toen ik mocht afbouwen zat ik op 7,2. Nog niet echt hoog te noemen.
ik hoop voor je dat er toch iets aan te doen is, want moe zijn is altijd vervelend, ik vond die 2 maanden moeheid al naar. Sterkte!
pi_78981806
Bij mij is de moeheid ook echt weer terug hoor. Ik geloof dat ik er 3 a 4 weken na week 12 geen last van heb gehad. Maar nu al een hele tijd weer wel.

Komt bij mij ook wel door het slechte slapen, maar soms ben ik het wel een beetje beu. Ik lijk wel alleen mens in het weekend als ik eens lekker heb uitgeslapen (want dat lukt wel altijd).
Soms zou ik gewoon best een dagje minder in de week willen werken, gewoon voor de rust. Maar ja, dat is niet echt een optie.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  woensdag 10 maart 2010 @ 18:32:31 #17
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_78981991
Wat betreft de moeheid, ik kan me eigenlijk niet meer voorstellen hoe het was. Ik weet nog dat ik het verschrikkelijk vond en dat ik niets kon, maar echt weten niet meer...
Ik heb een vriendin en die is al vanaf het begin zo moe als dat ik de eerste weken was, ze is al 35 weken .

Oh ja, en ik ga juist niet slapen overdag bij moeheid, dan slaap ik snachts namelijk niet meer en ben ik weer extra vermoeid, ik doe wel rustig aan maar probeer wel elke dag een stukje te bewegen door te wandelen of te fietsen.
pi_78982241
Ik zou ook elke dag even naar buiten moeten voor wat beweging. Gisteren een flink stuk gefietst en vandaag dus echt kapot zodat ik vandaag alleen maar op een stoel, de bank en in bed heb kunnen hangen.
En ik werk niet eens op het moment. Zou ook niet goed meer gaan denk ik. Soms is lopen en fietsen al zo inspannend dat ik bang ben onderuit te gaan en m'n concentratievermogen is ook erg laag.

Owh wacht, ik ging ophouden met klagen

Verder gaat het goed met me. Hele milde klachten voor wat betreft m'n bekken en maagzuur, maar dat overleef ik wel
pi_79001272

Slaap is zó overrated.... Ben er maar uit gegaan na 2 uur draaien....
pi_79001377
Orea, jij ook al... ik alweer voor de 3e nacht achter elkaar.
Zou dit dan alvast de voorbereiding van je lichaam op de nog komende slapeloze nachten door de beeb zijn? Nouja, ik ga m'n huis maar eens een beetje stoffen en stofzuigen, de mevrouw van de kraamzorg komt om 12 uur voor de intake en ze moet natuurlijk niet gelijk noteren dat ik een viezerd ben.
pi_79001595
Ik ben vannacht een paar keer ziek geworden . Ik ben nu echt óp. Ik ga me dus maar ziek melden en terug in bed kruipen... Slaap is niet overrated Ik wil het! NU!

En de misselijkheid is ook nog niet over trouwens, kom ik net achter

[ Bericht 16% gewijzigd door djenneke op 11-03-2010 07:44:58 ]
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  donderdag 11 maart 2010 @ 07:59:11 #22
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_79001737
CP, dat lopen en fietsen al te inspannend kunnen zijn herken ik wel. Al denk ik dat het bij mijn fiets ook wel ligt aan het soort fiets, is zo'n half 'lig-model' waardoor m'n buik in m'n longen wordt geduwd als ik er op zit. Ik heb dus ook erg weinig zin in bewegen momenteel, raak zo snel buiten adem. Even gezellig wandelen gaat ook niet lekker, praten tijdens het lopen lukt niet echt met die kortademigheid. Ik had dan ook al een conditie van 0.0, dat pakt me nu wel terug merk ik.

Slapen is hier geen enkel probleem, maar ik begin steeds meer slaap te krijgen. Zit nu op zo'n 10 uur slaap per dag en zou eigenlijk best wat meer willen hebben, want 's middags na de lunch kak ik enorm in. Gisteren ook weer op de bank in slaap gevallen, dat is echt helemaal niets voor mij. Waarschijnlijk zal het nodig zijn...

Fijne dag allemaal
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_79002281
10 uur slaap, dat is echt al eeuwen geleden!!! Als ik bij elkaar aan 6 uur kom, is het veel... (terwijl ik vroeger (als in voor de zwangerschap) regelmatig aan 8 uur slaap écht niet voldoende had...) Heb op de bank nog wel een uurtje kunnen pitten, zodadelijk naar de gyn. Ben benieuwd naar de controle zal wel anders zijn dan bij de vlos..

Djenneke, wat naar hoop dat je inmiddels weer lekker in je bedje ligt en dat je in elk geval snel van het ziek zijn af bent.. Dit is niks zo...

Nikki, het lijkt erop, maar ik heb het al vanaf dat er maar een spoortje HCG in mijn bloed zat heel raar. Maargoed, ik ben ook raar
  donderdag 11 maart 2010 @ 08:56:04 #24
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_79002566
Het is voor mij ook heel apart hoor Orea, ik ben altijd al wel een vroege vogel geweest, maar nu kan ik er 's ochtends echt niet uit. En vooral het op de bank in slaap vallen is echt heel erg anti-fluugs...

controle gyn is veel leuker dan bij de vlos Orea, gyn's geloven namelijk alleen hun eigen ogen en hebben het echo-apparaat erop staan voor je het weet. Lekker naar je meiske kijken even

Djenneke
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  donderdag 11 maart 2010 @ 08:58:45 #25
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_79002621
1 of andere buurman besloot vannacht om 3 uur de deur van zijn fietsenkelder met een smak dicht te gooien ...

Balen van jullie slaapproblemen! Ikzelf slaap wel weer beter nu al wordt ik wel elke nacht wakker. En Djenneke wat jammer dat je weer zo misselijk bent. Rust lekker uit!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')