SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: * DePanUit is een faaluserTuut Tuut Tuut
Kun je vannacht nu wel slapen?quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:16 schreef DePanUit het volgende:
topics worden gesloten zonder slot post![]()
dat dit kan in nederland!
neinquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:16 schreef BanaanTelefoon het volgende:
[..]
Kun je vannacht nu wel slapen?
Scherp, er moet nog een 'aan' tussen.quote:
Wel 8 keerquote:
wtf heb jij fok voor slechtzienden danquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:19 schreef BanaanTelefoon het volgende:
[ afbeelding ]
ONZ is wel degelijk de tumor van FOK!.
Wat is erquote:
bedoel je nieuwe topics of in de huidige topics?quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:20 schreef yvonne het volgende:
Niet slim om TOCH door te posten als ik aan het opruimen ben, ik heb al een hele lijst users die eraf gaan zo gauw als ik klaar ben met opruimen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tuut Tuut Tuut
Bohh twylight mn 4000e post stond ergens in die kuttopicsquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:20 schreef TwyLight het volgende:
[..]
wtf heb jij fok voor slechtzienden dan![]()
Oepsquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:20 schreef yvonne het volgende:
Niet slim om TOCH door te posten als ik aan het opruimen ben, ik heb al een hele lijst users die eraf gaan zo gauw als ik klaar ben met opruimen.
Hoe bedoel je? Ik heb gewoon de text vergroot zodat de websites niet 1/200 van mijn scherm gebruikenquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:20 schreef TwyLight het volgende:
[..]
wtf heb jij fok voor slechtzienden dan![]()
blij dat het in onzin staat. ik geloofde het bijnaquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:13 schreef yvonne het volgende:
Vanaf hier ga ik bannen voor iedere nieuwe lemming...
haha, dat hoop je maarquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:22 schreef Pixie. het volgende:
Ban voor hoelang?
48 kan ik nog wel mee omgaan
honderdquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:22 schreef Pixie. het volgende:
Ban voor hoelang?
48 kan ik nog wel mee omgaan
Maak op zn minst een rijmquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:23 schreef Pixie. het volgende:
YVONNE SORRY
ik zal het nooit meer doen.
Ik zal nu vooraltijd een brave fok user zijn.
Zonder ongein en rare dingetjes.
Ik kus u voeten.
Ik hou van u.
Astublieft
Wat moet ik doen
das de verkeerdequote:Op woensdag 10 maart 2010 17:23 schreef DePanUit het volgende:
Banmeldtopic voor FP, sport en games - Mail voor meer info
hier kun je het in iedergeval volgen
ninja -editquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:24 schreef Tommy.Cooper het volgende:
[..]
das de verkeerde
oeh net op tijd![]()
Ik heb nog nooit een kleurplaat van laffer mogen aanschouwenquote:
moet je eerst crew wordenquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:27 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een kleurplaat van laffer mogen aanschouwen
quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:28 schreef yvonne het volgende:
DePanUit, Pixie., a.stegeman, mopst3r Allen een week weg.
Juist nietquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:26 schreef Tommy.Cooper het volgende:
Yvonne, als je gaat bannen, zet je er dan ook de redenen bij zoals tong wilt? of doe je het dan juist niet
Whahaha, jullie zijn snelquote:
Beetje vroeg niet?quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:33 schreef yvonne het volgende:
Maar goed, gister in KLB, vandaag in ONZ, voorjaarsopruiming
Ah, dat verklaart een hoopquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:33 schreef yvonne het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, thee.quote:
quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:35 schreef TwyLight het volgende:
er zit wel een zure nasmaak aan deze actieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
A little knowledge is a dangerous thing.
Zijn er al een heel stel weg, gaat ongemerktquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:35 schreef Loveless85 het volgende:
Wanneer komt er overigens weer een grote kutkloontjes voorjaarsopruiming?
Dan ga ik doodquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mooi, blijven drinken.
Als je dorst krijgt is het te laat
Daarom zeg ik ook; BLIJVEN DRINKENquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan ga ik dood
Is dit een doodsverwensing?
het toch hier wat. De geuren van febreze komen goed overquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:33 schreef yvonne het volgende:
Mijn paint is stuk. Nu hoor ik er nog niet echt bijquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:27 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een kleurplaat van laffer mogen aanschouwen
Neequote:Op woensdag 10 maart 2010 17:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mijn paint is stuk. Nu hoor ik er nog niet echt bij
Ik wil hem wel voor je inkleurenquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mijn paint is stuk. Nu hoor ik er nog niet echt bij
Geilquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:33 schreef yvonne het volgende:
quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan ga ik dood
Is dit een doodsverwensing?
Jij hebt echt mazzel net, op een haartje na!quote:
Murpquote:
Banmeldtopicquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij hebt echt mazzel net, op een haartje na!
tumors have souls too!!quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:19 schreef BanaanTelefoon het volgende:
[ afbeelding ]
ONZ is wel degelijk de tumor van FOK!.
Nee.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:17 schreef Ongrijpbaar het volgende:
en yvonne van:
[ afbeelding ]
waarom al die topics op een fijne middag
het begon zo goed
Ah, bedankt voor de bevestiging.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:57 schreef TwyLight het volgende:
[..]
het is gelukt hoor, ik zie je post
Ik heb gister nog een overvaller geholpen. Bleek gewoon een aardige man te zijn die wat in geldnood zat, was nodig voor de drugs zei ie. Ja, daar stond ik dan met mijn vooroordeel. Dus heb ik maar geholpen en excuses aangeboden.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:03 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Geen probleem, die Sire reclame heeft me toch aan het nadenken gezet
Sympathiek, mensen worden tegenwoordig maar direct in een hokje gezet.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:13 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik heb gister nog een overvaller geholpen. Bleek gewoon een aardige man te zijn die wat in geldnood zat, was nodig voor de drugs zei ie. Ja, daar stond ik dan met mijn vooroordeel. Dus heb ik maar geholpen en excuses aangeboden.
Mag die vis niet meer gepost worden ofwat?quote:
Sommige users mogen de vis plaatsen, graag zelfs.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:19 schreef ikke043 het volgende:
[..]
Mag die vis niet meer gepost worden ofwat?
quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Sommige users mogen de vis plaatsen, graag zelfs.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Sommige users mogen de vis plaatsen, graag zelfs.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |