SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: * DePanUit is een faaluserTuut Tuut Tuut
Kun je vannacht nu wel slapen?quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:16 schreef DePanUit het volgende:
topics worden gesloten zonder slot post![]()
dat dit kan in nederland!
neinquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:16 schreef BanaanTelefoon het volgende:
[..]
Kun je vannacht nu wel slapen?
Scherp, er moet nog een 'aan' tussen.quote:
Wel 8 keerquote:
wtf heb jij fok voor slechtzienden danquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:19 schreef BanaanTelefoon het volgende:
[ afbeelding ]
ONZ is wel degelijk de tumor van FOK!.
Wat is erquote:
bedoel je nieuwe topics of in de huidige topics?quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:20 schreef yvonne het volgende:
Niet slim om TOCH door te posten als ik aan het opruimen ben, ik heb al een hele lijst users die eraf gaan zo gauw als ik klaar ben met opruimen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tuut Tuut Tuut
Bohh twylight mn 4000e post stond ergens in die kuttopicsquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:20 schreef TwyLight het volgende:
[..]
wtf heb jij fok voor slechtzienden dan![]()
Oepsquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:20 schreef yvonne het volgende:
Niet slim om TOCH door te posten als ik aan het opruimen ben, ik heb al een hele lijst users die eraf gaan zo gauw als ik klaar ben met opruimen.
Hoe bedoel je? Ik heb gewoon de text vergroot zodat de websites niet 1/200 van mijn scherm gebruikenquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:20 schreef TwyLight het volgende:
[..]
wtf heb jij fok voor slechtzienden dan![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |