Dierenarts neemt niet meer op.. nou lekker dan.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:34 schreef chocoladedrop het volgende:
Erg raar dat ie dat doet. Wat zei de dierenarts?
toen was ie nog te mager....quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:55 schreef Pablo88 het volgende:
Kerst duurt nog lang, waarom heb je hem 2 maanden terug niet in de pan gelegd?
Had je het voedsel aan moeten passen, de datum van Kerst staat redelijk vast.quote:
Wat ben jij grappigquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:55 schreef Pablo88 het volgende:
Konijn houdt zich goed in de vriezer.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:55 schreef Pablo88 het volgende:
ja morgen gaan we meteen heen ik vind het zelf ook kut dat me ma nu niet heen gaat.quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:43 schreef Miss_Isis het volgende:
ik zou zeker even een andere DA proberen, zodra je aan een konijn echt ziet dat er iets mis is, is er vaak ook iets ernstig mis. Kan hij nog wel lopen? Geeft hij pijn aan als je de pootjes één voor één bevoelt? Is er iets duidelijk warm/gezwollen? Valt hij om of lijkt het of hij geen kracht heeft in zijn poten? Kan hij nog wel schoppen/trappelen als je hem optilt? Het kan natuurlijk iets lulligs zijn als een verrekte spier maar met veel pech zou het ook een probleem met de rug kunnen zijn of iets gebroken als hij zich versprongen heeft ofzo.. Hoe dan ook veel succes met hem...
Hoe oud is Gerrit en waarom bel je zelf de dierenarts niet op? Bellen kan altijd en ik zou ook gewoon zelf naar de da gaan als ie zegt dat het nodig is. Dan betaal je het toch zelf?quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:15 schreef Eisoep het volgende:
[..]
ja morgen gaan we meteen heen ik vind het zelf ook kut dat me ma nu niet heen gaat.
maarja mams wil is wet.
iig hij kan niet knap lopen hij huppelt half zeg maar en gaat dan meteen weer leggen omdat hij niet verder kan denk ik.
maar dit is pas sinds vandaag dus ik vraag me af wat er is geberud
Heb ik ook wel eens gehad, m'n ouders werkte niet mee.quote:Op donderdag 11 maart 2010 07:56 schreef Eisoep het volgende:
ik wou zelf ook het liefste gisteren gaan maar mijn ouders werkte niet mee,
over 3 min kan ik bellen dus ik wacht het af...
Zeker weten?quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:11 schreef Eisoep het volgende:
Blijbaar werkte het dat ik ging janken nu is me pa naar de DA.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |