Heb JIJ de film wel gezien?quote:Op woensdag 10 maart 2010 @ 20:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
1/3 van de leeftijd.... verder niet veel![]()
![]()
![]()

uit welk jaar is die?quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:17 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb ook een metro-sexuele.
[ afbeelding ]

Neequote:

I wouldn't go to jail for it.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:21 schreef Hyman het volgende:
Saoirse Ronan (New York City, 12 april 1994) is een Ierse Oscargenomineerde actrice.
Ze is bijna 16 dus

nu werkt ie weer?quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:23 schreef gewoonfaye het volgende:
ben ik weer! laptop besloot dood te gaan.

Je hebt hem toch wel gereanimeerd hè?quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:23 schreef gewoonfaye het volgende:

Ik haat juist het wiskunde deelquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:22 schreef naatje_1 het volgende:
Althans, alles wat niet met wiskunde te maken heeft

Leukquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:23 schreef gewoonfaye het volgende:

quote:

Meiden zijn in het algemeen heel slecht in het reanimeren van computers. Zij zijn degenen die hem meestal kapot dood maken.quote:

Een goede reden om met ze af te spreken.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:24 schreef Hyman het volgende:
[..]
Meiden zijn in het algemeen heel slecht in het reanimeren van computers. Zij zijn degenen die hem meestal kapot dood maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |