Dit is een soort tussen SC om te tijd te doden tot die Blauwe eindelijk een SC open doetquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
Verrek, ik heb #600 gemist.![]()
Naja, alsnog:
quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik kreeg daarnet lekkere spareribjes om te proeven.![]()
Wat is het toch tof om bij een supermarktketen te werken
quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik kreeg daarnet lekkere spareribjes om te proeven.![]()
Wat is het toch tof om bij een supermarktketen te werken
okquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dit is een soort tussen SC om te tijd te doden tot die Blauwe eindelijk een SC open doet
quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hoi, zei Hitler en toen besefte hij dat hij geen Nederlands sprak.
Shit, heb ik je gevoelens gekwetst?quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:18 schreef Gert het volgende:
Gut gut, nou.. verrassend.![]()
Met je snelle henkie image![]()
Ik gooi de mijne wel dicht. En ga cruesli eten en sporten.
Hopelijk net op tijd terug voor de lapo. O nee dat wordt toch niet geresecpteerd.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:18 schreef Gert het volgende:
Gut gut, nou.. verrassend.![]()
Met je snelle henkie image![]()
Ik gooi de mijne wel dicht. En ga cruesli eten en sporten.
Hopelijk net op tijd terug voor de lapo. O nee dat wordt toch niet geresecpteerd.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
nouhouuuuuu ik wil ook wat lekkers eten...heb alleen geen zin meer om dr uit te gaan
Dan kan je maar beter Lidocaïne/Vaseline Crème nemen! Dat helpt beter tegen de pijn!quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zal wel weer een week lang "het vrouwtje" moeten zijn![]()
*gaat vaseline kopen.
Stommerdquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met jou nog wel ja.quote:
Ik wil het ook niet weten, eerlijk gezegdquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan kan je maar beter Lidocaïne/Vaseline Crème nemen! Dat helpt beter tegen de pijn!![]()
En ik zeg niet hoe ik dat weet!
quote:
Sport zequote:Op woensdag 10 maart 2010 16:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Met jou nog wel ja.![]()
Alleen bij jou moet er vet bij, bij mij een pensje af.
Späterder.
Welke heb je dan, daar zit ook nog een enorm verschil inquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
Sport ze...en doe maar geen crusli...ik vond het persoonlijk niet te vreten
Ik heb oud internet en het is ook giga snelquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:33 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb nieuw internet en het is giga snel
quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:33 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb nieuw internet en het is giga snel
Ja sowieso iets van fruit of chocola er door dat scheelt met de smaakquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:35 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
De Volvezel met tropisch fruit is erg lekker
ik ben gewoon triest in die dingen...ik hou dat 3 dagen vol en dan hoef ik niet meer...zo ga ik vanavond weer eens met brinta beginnenquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:35 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
De Volvezel met tropisch fruit is erg lekker
Met je snikkeltje in de tuner van de TV?quote:
Ik heb geen snikkeltje.quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
Met je snikkeltje in de tuner van de TV?
Ik heb nog een pak brinta hier staan. Vermoedelijk nog uit '53.quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik ben gewoon triest in die dingen...ik hou dat 3 dagen vol en dan hoef ik niet meer...zo ga ik vanavond weer eens met brinta beginnen
O ja iedereen op fok heeft een snikkel van minstens 25 cm, mijn fout!quote:
Cc is een dudette.quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O ja iedereen op fok heeft een snikkel van minstens 25 cm, mijn fout!
Pssst! Vrouwen hebben geen snikkels.quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
O ja iedereen op fok heeft een snikkel van minstens 25 cm, mijn fout!
Zou mooi zijn als er nu een wereld voor hem open gaat.quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Pssst! Vrouwen hebben geen snikkels.
Dat had ik bij biologie ook meegekregen!quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Pssst! Vrouwen hebben geen snikkels.
Zei je dat nou tegen je biologieleraar of heb ik zo'n agressieve manier van posten dat je meteen bang voor mij en mijn getrapte pik wordt?quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wat ben jij snel op je pik getrapt, meneer!
Ik heb vuilniszakkenquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb nog een pak brinta hier staan. Vermoedelijk nog uit '53.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zei je dat nou tegen je biologieleraar of heb ik zo'n agressieve manier van posten dat je meteen bang voor mij en mijn getrapte pik wordt?
Volgens mij ben jij hier degene die op zijn pikkie getrapt is?quote:
Ik niet.....o wachtquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:55 schreef Laysa het volgende:
Volgens mij is er niemand op zn pik getrapt
Oei, wat een ben jij verbitterd!quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij hier degene die op zijn pikkie getrapt is?
Mevrouw.
Jij ziet ze volgens mij echt enorm vliegen, vandaag?quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
Oei, wat een ben jij verbitterd!![]()
[ afbeelding ]
Adem-in, Adem-uit, Adem-in, Adem-uit en grijp die innerlijke rust, meneer.
Nee. Heb jij bitterkoekjes voor me?quote:
Ik mag van mijn moeder niet met vreemde meneren zoenen!quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij ziet ze volgens mij echt enorm vliegen, vandaag?
Geen idee waar het vandaan komt, maar het is uhm ... typisch.
Kusje erop.
Dat deed ze anders zelf altijd graag!quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik mag van mijn moeder niet met vreemde meneren zoenen!
Logisch daar werd ze voor betaald!quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat deed ze anders zelf altijd graag!
Dat was z'n vader. Schat ik zo in. Beetje een genderbenderfamilie.quote:
Ik kop ze wel in hoorquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Logisch daar werd ze voor betaald!
Alsof ik weet wie mijn vader isquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat was z'n vader. Schat ik zo in. Beetje een genderbenderfamilie.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
Mijn moeder had meer dan één klant hoor, vraag dat maar aan je eigen opa
Kan ik nog niets aan doen dat je ene opa op tieners viel?quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Die is al ruim 20 jaar dood. En de andere al ruim 40 jaar.
Hou je spermakuttekop!quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat is dit voor soort van eo-terror?
Elkaar behoorlijk verrot schelden of je bek houden.
Ga jij toch lekker buiten de lijntjes kleuren, appendix!quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat is dit voor soort van eo-terror?
Elkaar behoorlijk verrot schelden of je bek houden.
Nog niets, nee.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
Kan ik nog niets aan doen dat je ene opa op tieners viel?
Ik vind jou te minderwaardig om te reageren, burger.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ga jij toch lekker buiten de lijntjes kleuren, appendix!
quote:
Snelle tijd qua reactie. Je moest zeker het woord appendix nog even opzoeken?quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vind jou te minderwaardig om te reageren, burger.
Oeps, raak geschotenquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze noemden me vroeger wel eens biafra, omdat ik graatmager was!
JIJ! JIJ hebt me wel pijn gedaan. Nu ben ik nog bitterderder dan dat ik al was.
Klundertse Klapjosti zonder handen.
Ja, tuurlijk.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Snelle tijd qua reactie. Je moest zeker het woord appendix nog even opzoeken?
Nee! Zike!quote:
quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Is het heel lullig dat ik Peter N op de streams hoor zeggen: ik heb bijna 200 kijkers, nog 8!
En dat ik dan snel de streams weg klik?
Behalve droomvangertsquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:18 schreef Noek het volgende:
Gert! Ondanks dat negatieve jedoe in FTR vond ik het echt een hele mooie film. Komt echt tot z'n recht in 3D ook. Script? Script? Boeiend, het was een sprookje om naar te kijken.
Ja, en wéér vind ik iets leuk. Ik vind echt alles leuk. Flexibel!
Alice.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:22 schreef Copycat het volgende:
Oh wacht! Subforum! Ik allemaal denken aan een filmtitel.
Over welke film ging het?
Zaten ze in FTR te zeiken op Alice?quote:
Je aura is troebel. En terecht! Dat krijg je met die aftandse hippie-bende.quote:
Alice In Wonderland #2 (Tim Burton - Maart 2010)quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zaten ze in FTR te zeiken op Alice?
Elfman, je vergeet Elfman.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:26 schreef Copycat het volgende:
Ik ga er volgende week naartoe.
Sowieso ben ik een Burton/Depp 'fan'.
Danny Elfman, die de briljante muziek maakt voor ongeveer alle geniale Burton/Depp combo films.quote:
Voor Sleepy Hollow schreef hij zijn mooiste muziekquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:30 schreef Copycat het volgende:
Oh! Dan ook van Elfman.
Oh wacht! Ik heb laatst een docu gezien bij de DVD van Ed Wood en daar werd hij inderdaad in aangehaald.
Ah tof!quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:18 schreef Noek het volgende:
Gert! Ondanks dat negatieve jedoe in FTR vond ik het echt een hele mooie film. Komt echt tot z'n recht in 3D ook. Script? Script? Boeiend, het was een sprookje om naar te kijken.
Ja, en wéér vind ik iets leuk. Ik vind echt alles leuk. Flexibel!
Nee joh, het was echt heel rustig. Zat daar met wat kinders en een paardenkop. Ja, beide jongens vonden het super! Er was al gezegd tegen ze dat het echt een meidenfilm was dus ze gingen al een beetje *krassend mee maar ze vonden het hun mooiste film evah.quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah tof!![]()
Met beide kids geweest? Hoe vonden die het?
Heb er zin in. Vind dat zo kicken, om helemaal in zoiets op te gaan, als in een trip.
Alleen dat moet helaas wel vanaf rij 1, dus hopelijk lukt het morgen nog om de kaartjes te ruilen voor andere plaatsen. Anders wil ik m'n geld terug en gaan we een andere keer.
Was het druk? Ja zeker hè, op woensdagmiddag!
Hi, ik wil alles straks van die film horen. Er waren wat onsympathieke posters dus laat ik m'n plaatje vast klaarzettenquote:
Haha o dat kan ook nog ja, dat het de bóvenste rij is.quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:27 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee joh, het was echt heel rustig. Zat daar met wat kinders en een paardenkop. Ja, beide jongens vonden het super! Er was al gezegd tegen ze dat het echt een meidenfilm was dus ze gingen al een beetje *krassend mee maar ze vonden het hun mooiste film evah.
Waarschijnlijk zondag toch maar naar Avatar 3D dan. Komen echt nog hele leuke films aan. Jij moet naar Toystory 3D met je boy. Leuk man!
Rij 1 is bij ons op het platteland de bovenste rij, bij jullie niet?
quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:31 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Hi, ik wil alles straks van die film horen. Er waren wat onsympathieke posters dus laat ik m'n plaatje vast klaarzetten
En hup naar de begane grondquote:Op woensdag 10 maart 2010 18:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Mijn lift is er, doei!
bronquote:Chuck Norris is 70: Our top 10 'facts' about the Hollywood action hero
By Mirror.co.uk 10/03/2010
Chuck Norris (Pic:Getty)
Movie tough guy Chuck Norris today celebrates his 70th birthday.
The star of Walker Texas Ranger has become something of an internet phenomenon in recent years due to a wave of ‘fact’ sites that document fictional, often absurdly heroic feats and special abilities possessed by the martial arts expert.
So, to mark this momentous occasion, here are our ten favourite pieces of information about the 'world's greatest human'.
1. Chuck Norris makes onions cry.
2. Chuck Norris can slam revolving doors.
3. When Chuck Norris does a push-up, he isn’t lifting himself up, he’s pushing the earth down.
4. Ghosts are actually caused by Chuck Norris killing people faster than death can process them.
5. Chuck Norris can build a snowman out of rain.
6. Chuck Norris can drown a fish.
7. Chuck Norris' calendar goes straight from March 31st to April 2nd; no one fools Chuck Norris.
8. A cobra once bit Chuck Norris' leg. After five days of excruciating pain, the cobra died.
9. Chuck Norris doesn't read books. He stares them down until he gets the information he wants.
10. The most honourable way of dying is taking a bullet for Chuck Norris. This amuses Chuck Norris because he is bullet-proof.
* For more essential Chuck Norris data, go to www.chucknorrisfacts.com
Sweet!quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:07 schreef BobdeStreamer het volgende:
van mij een plakje cake erbij![]()
[ afbeelding ]
Nee, had ik toch bijna zijn verjaardag gemist!quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:09 schreef Leandra het volgende:
NOEK!!!!!
Had je het al gezien?? Vandaag is Chuck Norris jarig
Whehe, we postten tegelijkquote:Op woensdag 10 maart 2010 19:09 schreef Leandra het volgende:
NOEK!!!!!
Had je het al gezien?? Vandaag is Chuck Norris jarig
Ik was gewoon 43 posts sneller dan jijquote:Op woensdag 10 maart 2010 19:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Whehe, we postten tegelijk
"Chuck Norris doesn't turn 70. 70 turns Chuck Norris"
Nou.... ik zag een Chuck Norris is jarig topic, en het eerste wat ik deed was kijken of ze er al in gepost had en vervolgens ging ik kijken of het topic hier al gepost was voor Noekquote:
Chuck heeft iets met Noekquote:Op woensdag 10 maart 2010 19:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou.... ik zag een Chuck Norris is jarig topic, en het eerste wat ik deed was kijken of ze er al in gepost had en vervolgens ging ik kijken of het topic hier al gepost was voor Noek![]()
Maar neuh, Noek heeft niets met Chuck
Die factsquote:Op woensdag 10 maart 2010 19:10 schreef remlof het volgende:
Chuck Norris is vandaag 70 geworden
[..]
bron
Wat wl je dan?quote:
Ik moet nog aan de kook. Heb zo'n wereld gerecht gekocht.. Chimichurri ... Slissshhehrhrbhhehjwrgslll Maar lijkt me wel lekker. Ooit in Porugal biefstuk gegeten wat hemels was misschien komt dit in de buurt. Maar de Boboti (zuid afrikaans) van knorr is echt een aanraderquote:
Ik dus ook weerquote:Op woensdag 10 maart 2010 19:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moet nog aan de kook. Heb zo'n wereld gerecht gekocht.. Chimichurri ... Slissshhehrhrbhhehjwrgslll Maar lijkt me wel lekker. Ooit in Porugal biefstuk gegeten wat hemels was misschien komt dit in de buurt. Maar de Boboti (zuid afrikaans) van knorr is echt een aanrader![]()
En nu heb ik trek
OMGquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:01 schreef Marrije het volgende:
ik ook, ik ga voor de tv zitten met een flink stuk [ afbeelding ]
Over een tijdje... laat maar.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik had om half 5 al thuis willen zijn en zit hier nog wel even.
Collega met kutkind dat zonodig een feest voor zn 1e levensjaar moet hebben, bedankt.
Neem een stuk van Marrije. Die is toch al te dik(ig)quote:
Ja me neus .. Je word vaderquote:
Ja maar Marrije heeft een goed excuus voor dikkig zijn hahaquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Neem een stuk van Marrije. Die is toch al te dik(ig)
Juud ook binnenkortquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar Marrije heeft een goed excuus voor dikkig zijn haha
quote:
Niet te hopen voor Dementor.quote:
Ach welnee. Dan ben je lekker jong als ouderquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Niet te hopen voor Dementor.
Veuls te jong!!!!!!
Ja uh ik vul de plaatjes in ..quote:
Volgende week 15 grrrrrrrrrrrrrrrrradennnnnnnnnnnnquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:09 schreef Coos het volgende:
Kan goed merken dat de lente er aan komt, ben helemaal van slag.![]()
Ben al klaar met eten
Heb m'n container al omgereden
Het moet niet gekker worden!
Ja als je de hele middag in de zon zit en thee, ja thee drinktquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:09 schreef Coos het volgende:
Ben al klaar met eten
Ja dat had ik al gepost, 7 's ochtends en 8 's middags.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
Volgende week 15 grrrrrrrrrrrrrrrrradennnnnnnnnnnn
Same hier.. Ramen gelapt, ijskast uitgemest en een paar kastjes. Zucht die zon ook he ??? En ik maar opschieten zodat ik om 16:00 weer in de zon kon zitten. NIKS NOPPES !!!!quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:09 schreef Coos het volgende:
Ben al klaar met eten
nee...zo *patsssssss.......smiddags...gewoon...15 en in de ochtend dan 8...dat maakt dus........23quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:11 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja dat had ik al gepost, 7 's ochtends en 8 's middags.
Gniffel. Binnen wel 15 hoorquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:11 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja dat had ik al gepost, 7 's ochtends en 8 's middags.
Hyperdehypquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee...zo *patsssssss.......smiddags...gewoon...15 en in de ochtend dan 8...dat maakt dus........23![]()
![]()
![]()
Nâh hele middag.....moest ook m'n auto nog wegbrengen voor APK morgen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja als je de hele middag in de zon zit en thee, ja thee drinkt
Tóch heeft het wel wat, die vrije marktconcurrentie.quote:Van: Ziggo (noreply@ziggo.nl)
Beste meneer/mevrouw xxx,
Ziggo heeft goed nieuws voor u. We verhogen in Den Haag als één van de eerste gemeenten in Nederland opnieuw de internetsnelheden.
Ga ik meteen doen, kut APK altijdquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:13 schreef Coos het volgende:
[..]
Nâh hele middag.....moest ook m'n auto nog wegbrengen voor APK morgen.
Ahh.....even een kaarsje branden dat de kosten mevallen.
quote:
Deed de KPN 2 weken geleden alquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Tóch heeft het wel wat, die vrije marktconcurrentie.
ff in mn agenda noteren dat ik dan ineens heul druk benquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:14 schreef Coos het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
en als het niet zo is dan ga ik hier toch lopen gallen!!!!!!!!!
quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:15 schreef Laysa het volgende:
Zagen jullie dat.....hoofdrekenen zonder rekenmachine
Pffff hou op zeg.. Die word brutaler. Alles maar alles van de grond en nog gaat tie er met een kussen 2x zo groot als hem ervan door met die korte dikke pootjes . En nog meer .. Ik ren me rot.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:12 schreef Laysa het volgende:
Hey Muis moest jij niet puppy passen?
Was het leuk?
quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Pffff hou op zeg.. Die word brutaler. Alles maar alles van de grond en nog gaat tie er met een kussen 2x zo groot als hem ervan door met die korte dikke pootjes . En nog meer .. Ik ren me rot.Maar tis een lieverd hoor en gister was het super lekker weer. Genieten in de zon. En elk bankje wat ik tegen kwam ff zitten..
Muis met hond in vondelpark...ik zie het helemaal voor mequote:Op woensdag 10 maart 2010 20:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Pffff hou op zeg.. Die word brutaler. Alles maar alles van de grond en nog gaat tie er met een kussen 2x zo groot als hem ervan door met die korte dikke pootjes . En nog meer .. Ik ren me rot.Maar tis een lieverd hoor en gister was het super lekker weer. Genieten in de zon. En elk bankje wat ik tegen kwam ff zitten..
En die hond er tegenaan pissen zeker?quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:16 schreef Soury het volgende:
[..]
En elk bankje wat ik tegen kwam ff zitten..
Morgen is ie er weer. Ik speel wel es youtubes af met honden en geluiden enz. Dan gaat die gerimpelde kop helemaal schuin. Zal es proberen een cam te maken van dat dingquote:
O ja doe eensquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Morgen is ie er weer. Ik speel wel es youtubes af met honden en geluiden enz. Dan gaat die gerimpelde kop helemaal schuin. Zal es proberen een cam te maken van dat ding
Nee dat deed ie op de vloerquote:
Gaat lukken hij zit graag op schoot.quote:
Ja van 3 naar 8mbps voor het "extra" abonnement. Muahahahaquote:
Ja nou, ik moet wel een beeeeetje oppassen. Ik had laatst zo'n slagroom boomstam gekocht, zoiets:quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar Marrije heeft een goed excuus voor dikkig zijn haha
Uh was dat danquote:
Ik heb geen "extra" abonnement, sterker nog zou het niet eens weten, hij doet het en verder boeit het me niet, tis dat ik er een brief over kreeg anders zou ik het niet eens weten, dit is betaalbaar voor mij, dus datquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja van 3 naar 8mbps voor het "extra" abonnement. Muahahaha
En dan zegt men "ach je eet voor twee" Daar zou ik echt ibbelig van wordenquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja nou, ik moet wel een beeeeetje oppassen. Ik had laatst zo'n slagroom boomstam gekocht, zoiets: [ afbeelding ]
Gewoon in 1 x opgegeten
Ik wil ookquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja nou, ik moet wel een beeeeetje oppassen. Ik had laatst zo'n slagroom boomstam gekocht, zoiets: [ afbeelding ]
Gewoon in 1 x opgegeten
Echt....damn.....wel lekkerquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
Gewoon in 1 x opgegeten
Dan zal ik dat binnenkort ook wel krijgen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja maar dat is ook gelul, eerlijk is eerlijk, dat kind krijgt zijn voeding wel hoor, ik at eigenlijk niks geks ofzo, had ook geen extra trek, gewoon normaalquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:24 schreef Soury het volgende:
[..]
En dan zegt men "ach je eet voor twee" Daar zou ik echt ibbelig van worden
Is ook gelulquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar dat is ook gelul, eerlijk is eerlijk, dat kind krijgt zijn voeding wel hoor, ik at eigenlijk niks geks ofzo, had ook geen extra trek, gewoon normaal
Prima hoor, bij huis-, tuin- en keukengebruik heb je die enorme snelheden ook helemaal niet nodig.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb geen "extra" abonnement, sterker nog zou het niet eens weten, hij doet het en verder boeit het me niet, tis dat ik er een brief over kreeg anders zou ik het niet eens weten, dit is betaalbaar voor mij, dus dat
Sjééssssquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
Gewoon in 1 x opgegeten
Ik heb er weinig tot geen verstand vanquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Prima hoor, bij huis-, tuin- en keukengebruik heb je die enorme snelheden ook helemaal niet nodig.
Er stond in de mail van vanavond dat Den Haag als een van de eerste gemeenten de snelheidsverhoging kreeg. Maar misschien hebben abonnees uit 127 andere gemeenten een vergelijkbare brief gehad, zodat ze zich bevoorrecht voelen door dat jofele ziggo.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:26 schreef Coos het volgende:
[..]
Dan zal ik dat binnenkort ook wel krijgen.
Oh ja biefstuk enzo eten... Nah kan wel ff wachtenquote:
Nog geen mail gehad hiero.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Er stond in de mail van vanavond dat Den Haag als een van de eerste gemeenten de snelheidsverhoging kreeg. Maar misschien hebben abonnees uit 127 andere gemeenten een vergelijkbare brief gehad, zodat ze zich bevoorrecht voelen door dat jofele ziggo.
Je rent voor 5 volgens mijquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:31 schreef CarOnline het volgende:
Oh die vienetta![]()
Die hebben ze hier voor 89 cent en lékker![]()
Ik ben gewoon voor 2 blijven eten.
Drie eigenlijk
Ohhh vandaar .. Dat had ik gemist.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
twee zielen 1 gedachte, ik opperde ook al zoiets eerder op de dag
quote:
Ja na 20 jaar ofzoquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:34 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja maar dat houdt op een gegeven moment ook wel een keer op
quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
![]()
Ja, stomme ik, ik had het mn man verteld toen hij belde 'ik heb ook slagroomtaart gekocht', zegt hij na het eten, nou ik lust wel een stukje. Eh. . .
Nee dat is al een tijdje, valt reuze mee hoor, kinders.quote:
Helemaal waarquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:35 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee dat is al een tijdje, valt reuze mee hoor, kinders.
't Duurt even maar als je ze goed traint heb je er jaren lol van
kloptquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar dat is ook gelul, eerlijk is eerlijk, dat kind krijgt zijn voeding wel hoor, ik at eigenlijk niks geks ofzo, had ook geen extra trek, gewoon normaal
Dat mag ik hopenquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:35 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee dat is al een tijdje, valt reuze mee hoor, kinders.
't Duurt even maar als je ze goed traint heb je er jaren lol van
quote:
Misschien omdat ze tweeling zijn haha, die speciale bandquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:41 schreef Soury het volgende:
Oef ook een babyboom in de familie hier. De tweeling (dames) van mijn zus zijn allebij zwanger. Zit een maand of 2/3 tussen. Hoe krijgen ze het voor mekaar.
Ik neem aan door flink te wippen.quote:
Best byzar ... sommige gasten doen er jaren over om een kindje te krijgen. Tis ook een echte tweeling. Soms engquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Misschien omdat ze tweeling zijn haha, die speciale band
Vind dat altijd wel bijzonder idd, dat je bijv. ook echt voelt als er wat met die ander isquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Best byzar ... sommige gasten doen er jaren over om een kindje te krijgen. Tis ook een echte tweeling. Soms eng
quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:46 schreef CarOnline het volgende:
Oh shit, ik zou vandaag helpen met de spreekbeurt van de kinders![]()
Over jawel: Tweelingen
Ze wonen boven elkaar,doen het zelfde werk kunnen geen dag zonder elkaar. Ik kan ze niet uit elkaar halen. De vriendjes zijn goede vrienden van elkaar. Weird maar grappig ook wel. Ik ga goed met mijn zus om maar ik moet haar echt niet naast me willen hebben wonen hoorquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Vind dat altijd wel bijzonder idd, dat je bijv. ook echt voelt als er wat met die ander is
Moet er niet aan denken whhahaha, ik hou echt wel van mijn broer maar pffff kan hem ook met liefde een stetter voor zijn harsens willen gevenquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze wonen boven elkaar,doen het zelfde werk kunnen geen dag zonder elkaar. Ik kan ze niet uit elkaar halen. De vriendjes zijn goede vrienden van elkaar. Weird maar grappig ook wel. Ik ga goed met mijn zus om maar ik moet haar echt niet naast me willen hebben wonen hoor
Ze hebben nog voor Hans Klok gewerkt.. Goh wat raar komt dat meissie ineens aan de rechterkant tevoorschijnquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:46 schreef CarOnline het volgende:
Oh shit, ik zou vandaag helpen met de spreekbeurt van de kinders![]()
Over jawel: Tweelingen
Ze hebben zelf genoeg ervaring hoorquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Vraag gewoon aan muis der nichtjes of ze komen vertellen, geheid succes
Mijn moeder zei laats .. Gut meis kom weer hier wonen. Dicht bij de familie. (Zo ver is het niet hoor) Ikke ja daaaagggggg moet er niet aan denken. Van de week was mijn zwager in de buurt in A'dam en hoorde ik nog door de telefoon. Gut jij was ook laat op de gordijnen waren nog dichtquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken whhahaha, ik hou echt wel van mijn broer maar pffff kan hem ook met liefde een stetter voor zijn harsens willen geven
O dat wist ik niet sorry, maar nu ben ik verliefd OMG hoe liefquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:52 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ze hebben zelf genoeg ervaring hoor![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ohh whut... die zijn ook exact .. éeneiigquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:52 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ze hebben zelf genoeg ervaring hoor![]()
Haha ja, wonderbaarlijk!quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze hebben nog voor Hans Klok gewerkt.. Goh wat raar komt dat meissie ineens aan de rechterkant tevoorschijn
Geeft ook nietquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:54 schreef Kally het volgende:
[..]
O dat wist ik niet sorry, maar nu ben ik verliefd OMG hoe lief
Nou moet ik heel eerlijk zeggen, ik woon in een flat en mijn moeder woont 4 verdiepingen lagerquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn moeder zei laats .. Gut meis kom weer hier wonen. Dicht bij de familie. (Zo ver is het niet hoor) Ikke ja daaaagggggg moet er niet aan denken. Van de week was mijn zwager in de buurt in A'dam en hoorde ik nog door de telefoon. Gut jij was ook laat op de gordijnen waren nog dicht
Ja ik vind van wel.. Ik kan die meiden niet onderscheiden. Wat grappig die twee van jou. Daar zie ik ook geen verschil inquote:
quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:54 schreef Kally het volgende:
[..]
O dat wist ik niet sorry, maar nu ben ik verliefd OMG hoe lief
Thanks, vind ze ook wel goed geluktquote:
De mijne is iestie andersquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou moet ik heel eerlijk zeggen, ik woon in een flat en mijn moeder woont 4 verdiepingen lagermaar we lopen elkaars deur niet plat, en zij is oppasoma voor mijn kinderen dus het is wel zo handig. Heb alleen wel een moeder die niet loopt te spitten wat ik allemaal doe gelukkig
't Schijnt ook lastig te zijn voor buitenstaanders.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik vind van wel.. Ik kan die meiden niet onderscheiden. Wat grappig die twee van jou. Daar zie ik ook geen verschil in
Dankquote:
Als ze allebij tegelijk ergens zijn zie ik het wel(iets langer hoofd). Maar één voor één binnenkomen is lastig. Dat zie ik echt niet. Was ook een beetje genant dat de éne zwanger was en de andere nog niet. Ik wist niet welke ik moest feliciteren. Gedoequote:Op woensdag 10 maart 2010 21:01 schreef CarOnline het volgende:
[..]
't Schijnt ook lastig te zijn voor buitenstaanders.
Ik zie wel duidelijk verschil, maar inderdaad, de meeste mensen hebben er echt moeite mee.
Zelfs mn vader moet altijd eerst even goed kijken. Oh en zelfs ik, heel af en toe
Hij zwemt weer lekker rond zonder te zinken, want het ijzerwerk is er inmiddels uitquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:03 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Dank![]()
Hoe is het trouwens met Donald zn zwemvlies?
Helemaal genezen?
Ja merk dat hier ook wel hoor, dat sommigen wat 'huiverig' zijn om ze bij de naam te noemen, omdat ze niet weten wie ze voor zich hebben. 'Uhhh jij!' werkt ook altijd wel.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ze allebij tegelijk ergens zijn zie ik het wel(iets langer hoofd). Maar één voor één binnenkomen is lastig. Dat zie ik echt niet. Was ook een beetje genant dat de éne zwanger was en de andere nog niet. Ik wist niet welke ik moest feliciteren. Gedoe
Is dat van dat vermoorde meisje?quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:07 schreef Deisyy het volgende:
Ik wilde naar die film The lovely bones, vorige week kwam ik erachter dat het een verfilming van een boek is en toen las ik hier op Fok! dat de film tegenvalt als je het boek hebt gelezen, maar ja ik heb het boek toch niet gelezen![]()
Dacht ikIk kwam het boek vandaag tegen met het leegruimen van een kast.
Helemaal vergeten dat ik het had
Oh! Goed gegaan dus?quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij zwemt weer lekker rond zonder te zinken, want het ijzerwerk is er inmiddels uit
Boek gelezen, film gezien en ik vond beide mooiquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:07 schreef Deisyy het volgende:
Ik wilde naar die film The lovely bones, vorige week kwam ik erachter dat het een verfilming van een boek is en toen las ik hier op Fok! dat de film tegenvalt als je het boek hebt gelezen, maar ja ik heb het boek toch niet gelezen![]()
Dacht ikIk kwam het boek vandaag tegen met het leegruimen van een kast.
Helemaal vergeten dat ik het had
quote:
Zijn ijzer staat nu als een trofee in een potje op zijn nachtkastjequote:Op woensdag 10 maart 2010 21:08 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh! Goed gegaan dus?
Al met al ben je er mooi een tijd mee zoet, maar mooi dat het eruit is
Ja hij lijkt mij ook erg mooi, maar als er een boek vn is wil ik dat dus ook lezenquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Ik heb al zoveel voorstukjes gezien en krijg er telkens kippenvel van.
Haha, hier heeft die pin (al snel zo'n 25 cm lang) wéken in de woonkamer in beeld gelegen (op de kast, op de tv, noem maar op), samen met het potje schroefjesquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zijn ijzer staat nu als een trofee in een potje op zijn nachtkastjeAl met al is hij er een jaar zoet mee geweest.
Ik ga toch lekker naar die film, het is ook al 100 jaar dat ik het boek gelezen heb.
Wat is dat toch voor vreemd gedrag van die mannen, echt he, alsof ze een hele prestatie geleverd hebbenquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:16 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha, hier heeft die pin (al snel zo'n 25 cm lang) wéken in de woonkamer in beeld gelegen (op de kast, op de tv, noem maar op), samen met het potje schroefjes
Tot ik het zat was
Ik zit jou post te lezen en toen ik bij the Pacific was dacht ik "O, dat is die duurste serie ooit".quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:20 schreef Kally het volgende:
Ik zie net op tv dat er een nieuwe serie komt, The Pacific, lijkt me echt wel goed, maar waarom moet er nu weer bij gezegd worden dat het de duurste tv serie ooit gemaakt is, alsof dat garantie is voor succes
Hahahaha jaaa dat was echt stomquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat is dat toch voor vreemd gedrag van die mannen, echt he, alsof ze een hele prestatie geleverd hebben![]()
Ik denk dan eerder dat wij die trofee verdienen voor het achterna lopen, klachten aanhoren en tandpasta op de tandenborstel doen
Nee whahahaha als dat het enige is wat blijft hangen, dure seriequote:Op woensdag 10 maart 2010 21:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zit jou post te lezen en toen ik bij the Pacific was dacht ik "O, dat is die duurste serie ooit".![]()
Het is natuurljk geen garantie voor succes
Hoe is het met de planning van het Hawai-feestje?quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:24 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hahahaha jaaa dat was echt stom![]()
![]()
Geweldig
April toch...volgens mij had Car0 ook een jarige in Aprilquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe is het met de planning van het Hawai-feestje?
Dat zou toch in maart zijn?
Zou zo maar eens heel goed april kunnen zijnquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
April toch...volgens mij had Car0 ook een jarige in April
Nee...de tijd vliegt idd...je bent geen oud wijfquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zou zo maar eens heel goed april kunnen zijn![]()
En dat is het al over 3 weken, de tijd vliegt (ik lijk wel een oud wijf)
Ow, die wil ik wel kuiken:quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:20 schreef Kally het volgende:
Ik zie net op tv dat er een nieuwe serie komt, The Pacific, lijkt me echt wel goed, maar waarom moet er nu weer bij gezegd worden dat het de duurste tv serie ooit gemaakt is, alsof dat garantie is voor succes
quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow, die wil ik wel kuiken:
[ afbeelding ]
bron: http://www.hbo.com/the-pacific/ - zie ook tv.com
Vanaf 16 mei dus![]()
Joh....2 keer knipperen en dan is het al 16 meiquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:35 schreef remlof het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vanaf 16 mei dus![]()
En dan nu al reclame op tvquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:35 schreef remlof het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vanaf 16 mei dus![]()
Basis was het, basis abboquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:22 schreef Gert het volgende:
[..]
"The Pacific", vrijdag? voor een week hebben we daar de hele avond/nacht naar zitten kijken, oersaaiquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:20 schreef Kally het volgende:
Tv wat is dat?quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:38 schreef Kally het volgende:
[..]
En dan nu al reclame op tv, nu snap ik waarom die zo duur is.......zendtijd
quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Basis was het, basis abbo![]()
![]()
![]()
Teun gaat straks nog sneller![]()
![]()
Gaan ze hier nog plezier van krijgen![]()
Of nietquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Hoeft niet hoor ik vond je met een 56 k modum ook al aardigquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
Stukje bewijsvoering, zo hoort dat![]()
[ afbeelding ]
Ha ik heb dus extra, moest ff de brief erbij zoeken maar damn ik ga snel wordenquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
Stukje bewijsvoering, zo hoort dat![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor ik vond je met een 56 k modum ook al aardig
Dubbel zelfsquote:
Ik zit met mijn laptop (draadloos) op 16 Mb en op de pc 23 Mbquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik heb basis, hou van basis, gronden, eenvoud en simpel, want dat vind Teun wel net zo doeltreffend en aangenaamquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Ha ik heb dus extra, moest ff de brief erbij zoeken maar damn ik ga snel worden
En als je staat?quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zit met mijn laptop (draadloos) op 16 Mb en op de pc 23 Mb
Wat is een eiermolen Caro?quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:47 schreef CarOnline het volgende:
Kind 3 is 1 April jarig. We gaan paas-eieren verven, al een zooi eiermolens bij Action besteld
Ik heb internet + bellen pakket, weet ik dan wat de snelheid van mijn internet isquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb basis, hou van basis, gronden, eenvoud en simpel, want dat vind Teun wel net zo doeltreffend en aangenaam![]()
Lekker gegeten wel trouwens![]()
![]()
Jullie ook?
Schadequote:Op woensdag 10 maart 2010 21:47 schreef CarOnline het volgende:
Ja het Hawai-feestje, kinders zijn 20 maart jarig maar wegens geen activiteit als bijvoorbeeld teenslippers of zonnekleppen versieren (want niet te krijgen) gaan we naar de film.
Althans dat is het idee van de dames, al willen ze echt graag een feestje a la mama 'want jij doet echt zulke leuke feestjes'![]()
![]()
Maar met dit weer heeft bbq-en ook niet veel zin![]()
Dus dat is even auf de lange baan geschoven.
Kind 3 is 1 April jarig. We gaan paas-eieren verven, al een zooi eiermolens bij Action besteld
Maart en April.....dan is de jongste dus op witte donderdag jarigquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:47 schreef CarOnline het volgende:
Ja het Hawai-feestje, kinders zijn 20 maart jarig maar wegens geen activiteit als bijvoorbeeld teenslippers of zonnekleppen versieren (want niet te krijgen) gaan we naar de film.
Althans dat is het idee van de dames, al willen ze echt graag een feestje a la mama 'want jij doet echt zulke leuke feestjes'![]()
![]()
Maar met dit weer heeft bbq-en ook niet veel zin![]()
Dus dat is even auf de lange baan geschoven.
1 April is heul een mooie dagquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Schade![]()
En een kuub zand in je woonkamer gooien is ook geen optie natuurlijk.
1 april jarig, wat zullen daar veel grappen over gemaakt zijn.
O ja, mijn keuken wordt 1 april geplaatst
Ow ja, bellen heb ik ook, na 8 uur graties of zo én in het weekend.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb internet + bellen pakket, weet ik dan wat de snelheid van mijn internet is![]()
Ik heb brood gegeten
Ik bel de hele dag gratis, althans als die kut batterij niet continue binnen een paar minuten leeg isquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ow ja, bellen heb ik ook, na 8 uur graties of zo én in het weekend.
Dan betaal je iets van 45 euro of zo? Als dat waar is heb je gewoon basisquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik bel de hele dag gratis, althans als die kut batterij niet continue binnen een paar minuten leeg is![]()
*notitie maakt voor nieuwe telefoon batterij
Ja kun je daar in drievoud de uitleg bij gevenquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
Kally, hier kun je je snelheid testen http://www.speedtest.nl/T(...)sp?TestTypeID=,8,12,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |