Dit is een soort tussen SC om te tijd te doden tot die Blauwe eindelijk een SC open doetquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
Verrek, ik heb #600 gemist.![]()
Naja, alsnog:
quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik kreeg daarnet lekkere spareribjes om te proeven.![]()
Wat is het toch tof om bij een supermarktketen te werken
quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik kreeg daarnet lekkere spareribjes om te proeven.![]()
Wat is het toch tof om bij een supermarktketen te werken
okquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dit is een soort tussen SC om te tijd te doden tot die Blauwe eindelijk een SC open doet
quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hoi, zei Hitler en toen besefte hij dat hij geen Nederlands sprak.
Shit, heb ik je gevoelens gekwetst?quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:18 schreef Gert het volgende:
Gut gut, nou.. verrassend.![]()
Met je snelle henkie image![]()
Ik gooi de mijne wel dicht. En ga cruesli eten en sporten.
Hopelijk net op tijd terug voor de lapo. O nee dat wordt toch niet geresecpteerd.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:18 schreef Gert het volgende:
Gut gut, nou.. verrassend.![]()
Met je snelle henkie image![]()
Ik gooi de mijne wel dicht. En ga cruesli eten en sporten.
Hopelijk net op tijd terug voor de lapo. O nee dat wordt toch niet geresecpteerd.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
nouhouuuuuu ik wil ook wat lekkers eten...heb alleen geen zin meer om dr uit te gaan
Dan kan je maar beter Lidocaïne/Vaseline Crème nemen! Dat helpt beter tegen de pijn!quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zal wel weer een week lang "het vrouwtje" moeten zijn![]()
*gaat vaseline kopen.
Stommerdquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met jou nog wel ja.quote:
Ik wil het ook niet weten, eerlijk gezegdquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan kan je maar beter Lidocaïne/Vaseline Crème nemen! Dat helpt beter tegen de pijn!![]()
En ik zeg niet hoe ik dat weet!
quote:
Sport zequote:Op woensdag 10 maart 2010 16:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Met jou nog wel ja.![]()
Alleen bij jou moet er vet bij, bij mij een pensje af.
Späterder.
Welke heb je dan, daar zit ook nog een enorm verschil inquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
Sport ze...en doe maar geen crusli...ik vond het persoonlijk niet te vreten
Ik heb oud internet en het is ook giga snelquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:33 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb nieuw internet en het is giga snel
quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:33 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb nieuw internet en het is giga snel
Ja sowieso iets van fruit of chocola er door dat scheelt met de smaakquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:35 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
De Volvezel met tropisch fruit is erg lekker
ik ben gewoon triest in die dingen...ik hou dat 3 dagen vol en dan hoef ik niet meer...zo ga ik vanavond weer eens met brinta beginnenquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:35 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
De Volvezel met tropisch fruit is erg lekker
Met je snikkeltje in de tuner van de TV?quote:
Ik heb geen snikkeltje.quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
Met je snikkeltje in de tuner van de TV?
Ik heb nog een pak brinta hier staan. Vermoedelijk nog uit '53.quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik ben gewoon triest in die dingen...ik hou dat 3 dagen vol en dan hoef ik niet meer...zo ga ik vanavond weer eens met brinta beginnen
O ja iedereen op fok heeft een snikkel van minstens 25 cm, mijn fout!quote:
Cc is een dudette.quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O ja iedereen op fok heeft een snikkel van minstens 25 cm, mijn fout!
Pssst! Vrouwen hebben geen snikkels.quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
O ja iedereen op fok heeft een snikkel van minstens 25 cm, mijn fout!
Zou mooi zijn als er nu een wereld voor hem open gaat.quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Pssst! Vrouwen hebben geen snikkels.
Dat had ik bij biologie ook meegekregen!quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Pssst! Vrouwen hebben geen snikkels.
Zei je dat nou tegen je biologieleraar of heb ik zo'n agressieve manier van posten dat je meteen bang voor mij en mijn getrapte pik wordt?quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wat ben jij snel op je pik getrapt, meneer!
Ik heb vuilniszakkenquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb nog een pak brinta hier staan. Vermoedelijk nog uit '53.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zei je dat nou tegen je biologieleraar of heb ik zo'n agressieve manier van posten dat je meteen bang voor mij en mijn getrapte pik wordt?
Volgens mij ben jij hier degene die op zijn pikkie getrapt is?quote:
Ik niet.....o wachtquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:55 schreef Laysa het volgende:
Volgens mij is er niemand op zn pik getrapt
Oei, wat een ben jij verbitterd!quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij hier degene die op zijn pikkie getrapt is?
Mevrouw.
Jij ziet ze volgens mij echt enorm vliegen, vandaag?quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
Oei, wat een ben jij verbitterd!![]()
[ afbeelding ]
Adem-in, Adem-uit, Adem-in, Adem-uit en grijp die innerlijke rust, meneer.
Nee. Heb jij bitterkoekjes voor me?quote:
Ik mag van mijn moeder niet met vreemde meneren zoenen!quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij ziet ze volgens mij echt enorm vliegen, vandaag?
Geen idee waar het vandaan komt, maar het is uhm ... typisch.
Kusje erop.
Dat deed ze anders zelf altijd graag!quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik mag van mijn moeder niet met vreemde meneren zoenen!
Logisch daar werd ze voor betaald!quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat deed ze anders zelf altijd graag!
Dat was z'n vader. Schat ik zo in. Beetje een genderbenderfamilie.quote:
Ik kop ze wel in hoorquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Logisch daar werd ze voor betaald!
Alsof ik weet wie mijn vader isquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat was z'n vader. Schat ik zo in. Beetje een genderbenderfamilie.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
Mijn moeder had meer dan één klant hoor, vraag dat maar aan je eigen opa
Kan ik nog niets aan doen dat je ene opa op tieners viel?quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Die is al ruim 20 jaar dood. En de andere al ruim 40 jaar.
Hou je spermakuttekop!quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat is dit voor soort van eo-terror?
Elkaar behoorlijk verrot schelden of je bek houden.
Ga jij toch lekker buiten de lijntjes kleuren, appendix!quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat is dit voor soort van eo-terror?
Elkaar behoorlijk verrot schelden of je bek houden.
Nog niets, nee.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
Kan ik nog niets aan doen dat je ene opa op tieners viel?
Ik vind jou te minderwaardig om te reageren, burger.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ga jij toch lekker buiten de lijntjes kleuren, appendix!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |