Dit is een soort tussen SC om te tijd te doden tot die Blauwe eindelijk een SC open doetquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
Verrek, ik heb #600 gemist.![]()
Naja, alsnog:
quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik kreeg daarnet lekkere spareribjes om te proeven.![]()
Wat is het toch tof om bij een supermarktketen te werken
quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik kreeg daarnet lekkere spareribjes om te proeven.![]()
Wat is het toch tof om bij een supermarktketen te werken
okquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dit is een soort tussen SC om te tijd te doden tot die Blauwe eindelijk een SC open doet
quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hoi, zei Hitler en toen besefte hij dat hij geen Nederlands sprak.
Shit, heb ik je gevoelens gekwetst?quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:18 schreef Gert het volgende:
Gut gut, nou.. verrassend.![]()
Met je snelle henkie image![]()
Ik gooi de mijne wel dicht. En ga cruesli eten en sporten.
Hopelijk net op tijd terug voor de lapo. O nee dat wordt toch niet geresecpteerd.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:18 schreef Gert het volgende:
Gut gut, nou.. verrassend.![]()
Met je snelle henkie image![]()
Ik gooi de mijne wel dicht. En ga cruesli eten en sporten.
Hopelijk net op tijd terug voor de lapo. O nee dat wordt toch niet geresecpteerd.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
nouhouuuuuu ik wil ook wat lekkers eten...heb alleen geen zin meer om dr uit te gaan
Dan kan je maar beter Lidocaïne/Vaseline Crème nemen! Dat helpt beter tegen de pijn!quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zal wel weer een week lang "het vrouwtje" moeten zijn![]()
*gaat vaseline kopen.
Stommerdquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met jou nog wel ja.quote:
Ik wil het ook niet weten, eerlijk gezegdquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan kan je maar beter Lidocaïne/Vaseline Crème nemen! Dat helpt beter tegen de pijn!![]()
En ik zeg niet hoe ik dat weet!
quote:
Sport zequote:Op woensdag 10 maart 2010 16:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Met jou nog wel ja.![]()
Alleen bij jou moet er vet bij, bij mij een pensje af.
Späterder.
Welke heb je dan, daar zit ook nog een enorm verschil inquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
Sport ze...en doe maar geen crusli...ik vond het persoonlijk niet te vreten
Ik heb oud internet en het is ook giga snelquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:33 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb nieuw internet en het is giga snel
quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:33 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb nieuw internet en het is giga snel
Ja sowieso iets van fruit of chocola er door dat scheelt met de smaakquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:35 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
De Volvezel met tropisch fruit is erg lekker
ik ben gewoon triest in die dingen...ik hou dat 3 dagen vol en dan hoef ik niet meer...zo ga ik vanavond weer eens met brinta beginnenquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:35 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
De Volvezel met tropisch fruit is erg lekker
Met je snikkeltje in de tuner van de TV?quote:
Ik heb geen snikkeltje.quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
Met je snikkeltje in de tuner van de TV?
Ik heb nog een pak brinta hier staan. Vermoedelijk nog uit '53.quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik ben gewoon triest in die dingen...ik hou dat 3 dagen vol en dan hoef ik niet meer...zo ga ik vanavond weer eens met brinta beginnen
O ja iedereen op fok heeft een snikkel van minstens 25 cm, mijn fout!quote:
Cc is een dudette.quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O ja iedereen op fok heeft een snikkel van minstens 25 cm, mijn fout!
Pssst! Vrouwen hebben geen snikkels.quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
O ja iedereen op fok heeft een snikkel van minstens 25 cm, mijn fout!
Zou mooi zijn als er nu een wereld voor hem open gaat.quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Pssst! Vrouwen hebben geen snikkels.
Dat had ik bij biologie ook meegekregen!quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Pssst! Vrouwen hebben geen snikkels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |