quote:The movie is actually a sequel in some ways. The film begins at a party where Alice, now 17, finds out that she is about to be proposed to in front of hundreds of snooty high society types. She makes a run for it, and of course, ends up following a white rabbit down a hole, back to Wonderland — a place where she visited a decade prior. The White Rabbit is convinced that he has the right girl but Alice doesn’t remember her past visit to Wonderland. The creatures of Wonderland are ready to revolt and are hoping/waiting for Alice to help them, but will she? Can she?
Omdat het vooralsnog nergens een landelijke boycot zal worden. Hooguit een paar recalcitrante bioscoopjes.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:47 schreef melanie_the_miss het volgende:
wow de vorige is al vol. Maar wel raar dat het in andere landen niet in het nieuws is...
Nee het is in die periode nog makkelijker geld cashen natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:53 schreef De_Hertog het volgende:
Ze hadden zeker geen zin om een grote kaskraker vlak voor kerst uit de bioscopen te halen om hun punt duidelijk te maken.
Uhm, Minerva, JT Bioscopen, Utopolis, Wolff en Pathe boycotten de film. Eigenlijk alleen de kleinere bioscoopjes houden zich dus niet aan de boycot.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:51 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Omdat het vooralsnog nergens een landelijke boycot zal worden. Hooguit een paar recalcitrante bioscoopjes.
Dan kan je ook iets nuttigs toevoegenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:12 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Kan de tvp wel verwijderd worden, maar ik wil dit topic alsnog volgen als het mag.
'Wil deze film echt in 3D zien, wat ongelooflijk dat hij niet in de bios komt. 'Alleen Nederland heeft het hardgemaakt'. 'Dan ga ik wel naar België'quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:15 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Dan kan je ook iets nuttigs toevoegen
quote:
Dat was een reactie op de slotpost dat pixar van disney wasquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:17 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
'Wil deze film echt in 3D zien, wat ongelooflijk dat hij niet in de bios komt. 'Alleen Nederland heeft het hardgemaakt'. 'Dan ga ik wel naar België'
Daarbij :
[..]
Die van mij ookquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:12 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Kan de tvp wel verwijderd worden, maar ik wil dit topic alsnog volgen als het mag.
Juist. De pauperbioscopen in Nederland kunnen daar toch niet aan tippen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:50 schreef Lemans24 het volgende:
Het topic voor de grootste film-gerelateerde blunder in de Nederlandse geschiedenis...
Dat wordt lekker in 3D in België kijken.
Metropolis is idd een verademing.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:50 schreef Sj0rs het volgende:
[..]
Juist. De pauperbioscopen in Nederland kunnen daar toch niet aan tippen.
Ik wacht wel op American MCGee Alice.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:35 schreef Khadgar het volgende:
Was het niet een paar jaar terug dat Disney riep inderdaad de DVD release veel dichter op de biosrelease te willen hebben? Voor de kids die eerst naar de bios gaan en daarna meteen thuis de film nog een keer willen zien? (het ijzer smeden als het heet is)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |