Je hebt altijd een vooroordeel over mensen, dat is heel normaal, het is maar net hoe je er zelf mee omgaat en of je je vooroordeel los kan laten als je iemand ontmoet, of dat je altijd dat vooroordeel aan die persoon blijft koppelen, ook al blijkt hij/zij totaal anders te zijnquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat probeer ik te voorkomen maar die rotte appels maken het wel verdomd moeilijk hoorNet als dat ik heel goed weet dat niet alle Marokkanen klootzakken zijn, maar probeer maar eens geen vooroordeel te hebben als je er eentje ontmoet
Ik lees wel veel, maar die heb ik niet nee. Hoe kan ik daar eventueel aan komen?quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:01 schreef Etcetera het volgende:
Tuurlijk is het kutIk zat zelfs al te twijfelen over die post eerlijk gezegd
![]()
Om over iets vrolijkers te beginnen: iemand het Boekenweekgeschenk al gekregen/gelezen?
Dan krijg ik hem dus niet. Ik leen altijd boeken van mijn zus, die heeft van die coole fantasyzooiquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:23 schreef Etcetera het volgende:
Boekenweekgeschenk krijg je als een boek van 11,50 of meer koopt geloof ik
Dat dus.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:27 schreef Kn0x het volgende:
Dat is inderdaad jammer, maar daar doe je niks tegen. Het komt ook door de media die zulke zaken vaak helemaal opblazen en tot in den treure analyseren.
Jep, Nederlandstalig. Wat stom eigenlijjkquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:27 schreef Bravebart het volgende:
Oh is het nu al boekenweek ?Dan ga ik zo ff naar Rotterdam, mn boekenbonnen besteden
-edit- Oh wacht, het moeten wel Nederlandse boeken zijn zeker
Ja kut, boek wat ik wil hebben is Engelsquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Jep, Nederlandstalig. Wat stom eigenlijjk
Inderdaad geweldige boeken. De boeken van Pratchett vind ik dan weer minder, terwijl iedereen die ook ophemelt.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:29 schreef Etcetera het volgende:
Wat denk jij danIk heb een verzameld werk van 'm liggen, ook in het Engels, geen doorkomen aan
Wat ik trouwens een geniaal boek vind is Hitchhikers Guide To The Galaxy
Lezenquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:25 schreef Etcetera het volgende:
Ik moet nog een nieuwe van Feist hebben, had Magier gekocht om te lezen in het weekend dat we naar Center Parcs gaan met vrienden (laatste weekend van maart). Heb 'm bijna uit
Die zijn meesterlijkquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:30 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Inderdaad geweldige boeken. De boeken van Pratchett vind ik dan weer minder, terwijl iedereen die ook ophemelt.
Ik wil ze nu wel allemaal lezen nadat ik de eerste twee in een ruk uit heb gelezenquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:35 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb Colour of Magic, vond het wel grappig maar had niet de neiging 'oh maar daar moet ik alles van hebben!'
Nog niks van gelezen... leuk?quote:
Holla!quote:
Whazaap my nigga?quote:
quote:
Bijna weekendquote:
Weekendquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:12 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Bijna weekend
Morgen naar carrièrebeurs. Alles loopt redelijk volgens plan. Vanavond uit eten (2e date)
Y tu?
En ze eten er tapas en houden siestaquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:15 schreef Etcetera het volgende:
In Madrid staan huizen
ben er nooit geweest
Ze doen aan stierenvechten... (quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:14 schreef Milou__ het volgende:
Wie weet er nog wat dingen te vertellen over Madrid. Ik moet in een verslag verwerken hoe de mensen daar zijn en hoe de stad is.
ZE KUNNEN NIET VOETBALLEN! hihihihi wat erruggg. Pannekoekenquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:14 schreef Milou__ het volgende:
Wie weet er nog wat dingen te vertellen over Madrid. Ik moet in een verslag verwerken hoe de mensen daar zijn en hoe de stad is.
Stierenvechtenquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:17 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ze doen aan stierenvechten... ()
She's living a fantasyquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:25 schreef jna het volgende:
Waarom moet je eigenlijk iets over Madrid schrijven? Of heb je weer gedaan alsof je er bent geweest?
Nee het moet niet zulke informatie zijn.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:20 schreef Bootje84 het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Madrid_(stad)
Ctrl+C
Ctrl+V
*fin*
Een project internationale organisatie.. je moet studenten een buitenlandse stage aansmeren.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:25 schreef jna het volgende:
Waarom moet je eigenlijk iets over Madrid schrijven? Of heb je weer gedaan alsof je er bent geweest?
Had dan Suriname genomenquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:31 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Een project internationale organisatie.. je moet studenten een buitenlandse stage aansmeren.
Ik heb madrid voor de outgoing students en rusland voor de incoming students
Dien!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |