Tristan heeft een roze met Yoda die een groen laserzwaard vasthoudt. Ik kan hem niet online vinden!quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Met Stormtrooper? die heeft Daan ook.![]()
Nee, alles is weg online. Ze hadden in de shop op de grote markt echt nog heel veel. Maar zulke grote maten daar verzoop Daan in.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:47 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Tristan heeft een roze met Yoda die een groen laserzwaard vasthoudt. Ik kan hem niet online vinden!
ik twijfel of Force niet met een hoofdletter moet eigenlijk.quote:
die van H&M ook?quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:49 schreef Rewimo het volgende:
Er zit hier wel een H&M, morgen maar eens kijken
In de shirtjes die gepost werden krijg ik Christan echt niet meerDie gaat richting 158/164 inmiddels qua bovenkleding
goeie tip! Want anders dan gaat het toch mis hè. ik ga die Darth Vader toch maar bestellen van Trui.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:51 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik ga morgenavond naar m'n zus, dus dan ga ik nog even kijken bij H&M (die had ik overgeslagen afgelopen dinsdag om te zorgen dat ik eens met kleding voor mezelf thuiskwam, tip van Lishe.).
Weet ik niet, moet ik uitproberen. Ik kom er niet zo vaak.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:50 schreef debuurvrouw het volgende:
die van H&M ook?mijn oudste zwemt daar in.
wat is dat nou voor flauwekulquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:53 schreef pinquit het volgende:
lady- je moet voor minimaal 19,- bestellen.
Röntgenfoto maken? Ze doen er trouwens niks aan, behalve vasttapen aan een belendende teen. Beterschap!quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:54 schreef Linda2205 het volgende:
weet iemand hoe je weet of een teen gebroken of gekneusd is? Mn middel-teen knuffelde vanmorgen met de kinderstoel en nu isise bijna zwart
quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:55 schreef trui het volgende:
en anders kun je altijd nog zoiets bestellen.
nog iets extra's bestellen en dat terugsturenquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:55 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wat is dat nou voor flauwekul
iemand toevallig aan het bestellen die voor mij dat shirt even wil meebestellen?
moet je een foto laten maken. maar volgens mij doen ze er weinig aan alsie gebroken is. hooguit tapen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:54 schreef Linda2205 het volgende:
weet iemand hoe je weet of een teen gebroken of gekneusd is? Mn middel-teen knuffelde vanmorgen met de kinderstoel en nu isise bijna zwart
Een fot laten maken? Maar dat is vast niet wat je bedoelt.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:54 schreef Linda2205 het volgende:
dokter dus?quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:55 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Röntgenfoto maken? Ze doen er trouwens niks aan, behalve vasttapen aan een belendende teen. Beterschap!
zei ik toch ?quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:53 schreef Rewimo het volgende:
ebay.deStarwarslegoshirts
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kan 'm wel bewegen, maar niet zo goed omdattie zo dik geworden is. Indrukken gaat wel, doet zeer, maar niet "ik-wil-liever-bevallen-zeer"quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Een fot laten maken? Maar dat is vast niet wat je bedoelt.Kan je m aanraken? op de top drukken, alsof je m je voet in wil schuiven? als dat héél veel pijn doet lijkt het mij gebroken. Kan je m nog bewegen?
bijna he...gewoon heel erg donkerblauwquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:58 schreef trui het volgende:
nou als ie zwart is zou ik er toch wel even naar laten kijken, linda.
ik ga wel bellen of ze m gewoon in de winkel hebben hangen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:55 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
nog iets extra's bestellen en dat terugsturen
Iehquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:58 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
bijna he...gewoon heel erg donkerblauw
Foto!quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:58 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
* Rewimo Linda naar dokter duwtquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:58 schreef Linda2205 het volgende:
mja, mn loop-skills zijn niet meer wat ze geweest zijnquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:01 schreef innepin het volgende:
[..]
IehBel maar gewoon een dokter, mevrouw de stuntelkampioen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en ik moet mn nagellak weer eens doen
Lotte!
Noah!
quote:
huiliequote:Op woensdag 10 maart 2010 14:05 schreef innepin het volgende:
Linda! Ik hou niet van tenen. Zet dat ding es onder een linkje ofzo
quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:04 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
mja, mn loop-skills zijn niet meer wat ze geweest zijn
Tico, gij vraagt, wij draaien. Niet echt duidelijk alleen, in het echt issie donkerderOh daar doen ze niets aan mocht het gebroken zijn, alleen de grote teen wordt wel eens gegipst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en ik moet mn nagellak weer eens doen![]()
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
Ow, zal ik de mijne even showen dan? Ik heb geen nagels meer op mijn grote tenenquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:05 schreef innepin het volgende:
Linda! Ik hou niet van tenen. Zet dat ding es onder een linkje ofzo
ah, gezellig, ik halvequote:Op woensdag 10 maart 2010 14:06 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ow, zal ik de mijne even showen dan? Ik heb geen nagels meer op mijn grote tenen
Wil wel ruilen. Krijg jij mijn blauwequote:
dankdankquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:09 schreef trui het volgende:
linda, ik hoop maar dat ie er niet afvalt. may The Force be with you! And with your toe!![]()
Zonde van het geld, nooit harder rijden dan je kan betalenquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:46 schreef innepin het volgende:
Oei ik heb net mn eerste bekeuring ever binnengekregen.
138 euro![]()
Zonde zonde zonde...
I knowquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:47 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zonde van het geld, nooit harder rijden dan je kan betalen
M. had er 2 in 1 week voor het parkeren op de stoep, op dezelfde plaats....quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:49 schreef innepin het volgende:
[..]
I know![]()
dit was een zondagmiddag op een stukje waar ze aan de weg aan het werken zijn en je dus maar 90 mag. En als er dan vrijwel geen autos op de weg zijn, en ze ook niet aan het werk zijn, is de neiging groot om gewoon 120 te rijden
Zelf even aan elkaar tapen? Dat scheelt wel enorm hoor.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:56 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
dokter dus?
bluh...dan maar doorlopen, als ze er toch niks mee doen...
De eerste 4-5 dagen zeker non-stop. Weet je hoe zeer erafhalen deed?quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:27 schreef trui het volgende:
hoelang heb je die tape erom laten zitten BE?
Ik gok een jaartje, tot de teen eraf viel. Sindsdien heeft ze nooit meer last van die teen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:27 schreef trui het volgende:
hoelang heb je die tape erom laten zitten BE?
geintje hoor!quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:28 schreef Brighteyes het volgende:
De eerste 4-5 dagen zeker non-stop. Weet je hoe zeer erafhalen deed?![]()
En toen ik het er wel af haalde was het wel goed blauw, maar niet zwart. Dat bedoel ik.
Hongerig?quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:33 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, ik besefte me al dat ik heel erg aan het happen was.
Ik heb ook geen idee. Woensdag = D. thuis dus hij kookt.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:34 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hongerig?
Wat eten we vandaag?
Ik heb geen flauw idee, woensdag = eten bij mijn pap en mam. Meestal hollandse kost.
Damn, ik wil bij jou eten. Uitgebakken speklap!quote:
Dat mag, moet je wel op Seb passen vanavondquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:51 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Damn, ik wil bij jou eten. Uitgebakken speklap!
quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:00 schreef trui het volgende:
innepin, ze is wel behoorlijk afwezig inderdaad. maar ik denk niet dat 't aan jou ligt hoor.
en sorry, te flauw, ik weet 't.![]()
ik ben ook benieuwd hoe 't met haar gaat.
aiquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:46 schreef innepin het volgende:
Oei ik heb net mn eerste bekeuring ever binnengekregen.
138 euro![]()
Zonde zonde zonde...
Er is volgens mij genoeg over gezegd..quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:44 schreef lily het volgende:
Collega's met baby's zullen we hem bang gaan maken![]()
Oh ik duim voor je!quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:55 schreef Vicky het volgende:sollicitatiegesprek ging goed!! Morgen hoor ik of ik het wel of niet word..
quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:55 schreef Vicky het volgende:sollicitatiegesprek ging goed!! Morgen hoor ik of ik het wel of niet word..
quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:55 schreef Vicky het volgende:
sollicitatiegesprek ging goed!! Morgen hoor ik of ik het wel of niet word..
quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:00 schreef Vicky het volgende:
Ook goed. Niks afwijkends. Fysio en brace moeten de oplossing zijn.
ik quote mezelf evenquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:53 schreef lily het volgende:
[..]
oh, echt?
En hoezo is er al genoeg over gezegd?
Ik mis vast weer een hoop
6e keer inmiddels x_xquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:54 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Mijn dochter kijkt nu voor de 5e keer in 2dagen Diego en het dinosaurusavntuur
quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:55 schreef Vicky het volgende:sollicitatiegesprek ging goed!! Morgen hoor ik of ik het wel of niet word..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
waar ben jij de laatste tijd?quote:
ja hallo...die van mij staat er ookquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:49 schreef Spuuglokje het volgende:
En even hier en niet in het fototopic omdat ik anders zoveel andere kindjes moet passeren: Debuurvrouw wat leuk om die foto's van je kinderen te zien!
Sorry!quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:50 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
ja hallo...die van mij staat er ook
!!!quote:
foto?quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:58 schreef huuphuup het volgende:
@KD oh ok haha dan heb k het verkeerd onthouden, maar desalniettemin keitof man! Gefeliciteerd![]()
Ik heb een shirtje gemaakt net voor Amélie om papa mee op te halen van het vliegveldben benieuwd wat ie ervan zegt
quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:06 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
foto?
klinkt gezellig, je middag/avond
Ik zou doen alsof ik slaap morgenochtendquote:Op donderdag 11 maart 2010 02:46 schreef Linda2205 het volgende:
mn vent komt nu thuis uit het werk...maakt mij wakker en nu kan ik niet slapen...en wie staat er morgen weer om half 7 op om een kind te entertainen....juist
De meezingbioscoop!quote:Op donderdag 11 maart 2010 07:47 schreef Saffier het volgende:
Wat was er zo leuk gister Vicky? En hoe laat hoor je van je sollicitatie? Ik duim!
Goedemorgen overigens
Ik denk dat ik er heel dronken voor zou moeten zijn om het leuk te vindenquote:Op donderdag 11 maart 2010 08:13 schreef De_Taartjesfee het volgende:
En toch ben ik nog steeds blij dat ik niet mee was
Mogguh!
quote:Op donderdag 11 maart 2010 08:26 schreef Kleurdoos het volgende:
hullo
waarom heeft mijn dochter een voorkeur voor lady gaga
steeds als die troela op de radio komt dan staat elin bootylicious te doen
JA!quote:Op donderdag 11 maart 2010 08:30 schreef Kleurdoos het volgende:
FGo - a dIEEEEWWWWWWWr, a femaaaaaaaale dieeeeer *hips*
jeeeeeeeeee - a WRrrrrrrrrrrop offff gollledeede sunnnnn
Mieeeeeeeew - a name to kooooollll meseeeeeeeff *burp hahha LALLALLAL
HAHAHAEAGHAH LALALAL MEZZE ALLEEEE
?
Ik heb gister met Cas de lion king gekeken, samen jankenquote:Op donderdag 11 maart 2010 08:36 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik heb die film laatst met m'n dochter gekeken. Thuis, op de bank. Was heel gezellig.
The hills are alivequote:Op donderdag 11 maart 2010 08:54 schreef Brighteyes het volgende:
Kan iemand mijn hersens vertellen dat het nu echt wel klaar is met de Sound of Music?
*How do you solve a problem like Maria...
Ik heb de hele weg naar schoolquote:Op donderdag 11 maart 2010 08:54 schreef Brighteyes het volgende:
Kan iemand mijn hersens vertellen dat het nu echt wel klaar is met de Sound of Music?
*How do you solve a problem like Maria...
quote:Op donderdag 11 maart 2010 08:41 schreef Kleurdoos het volgende:
hmm, ik zie net op hyves dat mijn zus en verse nichtje met spoed naar t ziekenhuis zijn ivm complicaties..maar kan nu niemand bereiken, lekker dan ..
Ben je daar treurig over?quote:Op donderdag 11 maart 2010 08:58 schreef innepin het volgende:
[..]Da's eng zeg
Zeg, heb ik een OUD-Meezing-Meet gemist ofzo?
We zouden leesclub hebben, maar m@x kwam erachter dat er SoM was en dus zijn we daar maar heen gegaan.quote:Op donderdag 11 maart 2010 08:58 schreef innepin het volgende:
[..]Da's eng zeg
Zeg, heb ik een OUD-Meezing-Meet gemist ofzo?
Vanzelfsprekend! Als er meezingen gebeurt wil ik er natuurlijk bij zijnquote:
wat was er?quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:01 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
We zouden leesclub hebben, maar m@x kwam erachter dat er SoM was en dus zijn we daar maar heen gegaan.
Oh neequote:Op donderdag 11 maart 2010 09:04 schreef innepin het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend! Als er meezingen gebeurt wil ik er natuurlijk bij zijn
We gaan ook karaoke doen op m'n vrijgezellenfeest
Ja, ik ben echt zo'n nerd.
Kom je ook op m'n vrijgezellenfeestje?quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:05 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb 1 keer gekaraokéd, linda roos en jessica en ik moest Roos zijn
Ikquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:01 schreef Ticootje het volgende:
Ik ben echt blij dat ik weer een beetje normaal kan ontbijten, geen bambix meer
quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:06 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh nee(stiekem vind ik dat ook leuk hoor, maar ik kan echt, echt, echt niet zingen)
Ik ging naar het sexmuseum.
JA!quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:06 schreef innepin het volgende:
[..]
Kom je ook op m'n vrijgezellenfeestje?![]()
quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:10 schreef Kleurdoos het volgende:
eigenlijk is het heul niet grappig maar ik moet er nog steeds om lachen
quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:15 schreef Kleurdoos het volgende:
als ik ga trouwen nooit dus mogen jullie allemaal komen, want ik heb geen vrienden
Trouwen is leuk joh...quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:15 schreef Kleurdoos het volgende:
als ik ga trouwen nooit dus mogen jullie allemaal komen, want ik heb geen vrienden
Ja nogal.. ik zag dat ze na de geboorte wel wat stickertjes opgeplakt had (kindje), maar geen idee waar die voor dienen..misschien is dat 'normaal' bij veel geboortes?quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:13 schreef Rewimo het volgende:
Ik was naar Troels vrijgezellenfeestje, met een stel melige meiden in Verkeerspark Assen. Dikke pret
KD, ik hoop dat je snel wat hoort, best eng met zo'n kleintje
ja, maar ik mag dan linda zijnquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:19 schreef innepin het volgende:
KD, gezellig
Huupske dan moet jij ook komen. En zingen
Nee volgens mij niet hoor.quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:20 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Ja nogal.. ik zag dat ze na de geboorte wel wat stickertjes opgeplakt had (kindje), maar geen idee waar die voor dienen..misschien is dat 'normaal' bij veel geboortes?
Karaoke in een auto op weg naar het sexmuseum?quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:16 schreef pinquit het volgende:
dus wij mogen je vrijgezellenparty organiseren
misschien om zo'n hartmonitor op aan te kunnen sluiten?quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:20 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Ja nogal.. ik zag dat ze na de geboorte wel wat stickertjes opgeplakt had (kindje), maar geen idee waar die voor dienen..misschien is dat 'normaal' bij veel geboortes?
Ja alleen in de auto, als niemand het hoort..quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Karaoke in een auto op weg naar het sexmuseum?![]()
Wat akelig KD, ik hoop dat je gauw wat hoort.
En goeiemorgen natuurlijk! ik doe mijn eigen Karaoke. Foute uur!
Ik had weinig keus, het werd georganiseerd door Y&J... Dan weet je genoeg denk ik...quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:23 schreef huuphuup het volgende:
[..]
misschien om zo'n hartmonitor op aan te kunnen sluiten?
wat naar zeg.sterkte met afwachten.
@Innepin oh nee huuu.ik doe het écht niet dat zingen. Ik beleef er zelf echt totáál geen lol aan, ook niet als ik straallam ben dus nah. Karaoke is niet voor mij weggelegd.
Later als ik ga trouwen wil ik geen vrijgezellenfeestik hou er niet zo van geloof ik. Ik denk dat ik lekker met wat vriendinnen ergens wat wil eten ofzo, of misschien een picknick in een park ofzo. Vet truttig
maar zo'n vrijgezellenfeest is eigk niets voor mij.
nou, onlythelonely in mijn huis ook wel hoor.quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:23 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja alleen in de auto, als niemand het hoort..
Yolanthe en Jan?quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:24 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik had weinig keus, het werd georganiseerd door Y&J... Dan weet je genoeg denk ik...
Wij zijn met een groepje naar de Griek geweest, en daarna nog wezen stappen. ik noem dat gewoon een vrijgezellenfeest hoor.quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:23 schreef huuphuup het volgende:
[..]
misschien om zo'n hartmonitor op aan te kunnen sluiten?
wat naar zeg.sterkte met afwachten.
@Innepin oh nee huuu.ik doe het écht niet dat zingen. Ik beleef er zelf echt totáál geen lol aan, ook niet als ik straallam ben dus nah. Karaoke is niet voor mij weggelegd.
Later als ik ga trouwen wil ik geen vrijgezellenfeestik hou er niet zo van geloof ik. Ik denk dat ik lekker met wat vriendinnen ergens wat wil eten ofzo, of misschien een picknick in een park ofzo. Vet truttig
maar zo'n vrijgezellenfeest is eigk niets voor mij.
Hahahah ik zit hier ook met mijn beentjes te trillen!quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:26 schreef debuurvrouw het volgende:
Follow the leader.ff meedoen
ik kan niet stilzitten dan hè.
ik merk ineens een spierpijn achtig iets in mijn schuine buikspierenquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:27 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Hahahah ik zit hier ook met mijn beentjes te trillen!
ja dat is ook wel een feestje. Maar je snapt wel wat ik bedoelquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wij zijn met een groepje naar de Griek geweest, en daarna nog wezen stappen. ik noem dat gewoon een vrijgezellenfeest hoor.![]()
Follow the leader.ff meedoen
ik kan niet stilzitten dan hè.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:28 schreef Kleurdoos het volgende:
ik ben alleen gezellig met een 1 op 1 iets
ik doe het niet zo goed op feestjes, meestal kom ik alleen voor het eten
Whehehe moet je ook niet van die enge marteldingen doen!quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik merk ineens een spierpijn achtig iets in mijn schuine buikspieren
Ik dus ook niet hoor! Brrrrr.quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:29 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja dat is ook wel een feestje. Maar je snapt wel wat ik bedoel![]()
ik ben een muts ik hou er niet zo van als daar dan 'verrassingen' bijzitten of dat je verkleed moet ofzo![]()
Het gaat ook niet over wat jij weet.quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:28 schreef innepin het volgende:
Huupjust kidding dear.
Maar zonder dollen, ik krijg dus wel een vrijgezellenfeestje, maar ik ga ook niet verkleed als playboybunny een speurtocht door de stad doen hoor. Gewoon een avondje met een zooi vriendinnen. Feestje bouwen. En verder weet ik niks.
weet je hoeveel ik gegeten heb toenquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:29 schreef innepin het volgende:
[..]Maf mens. Volgens mij was je best gezellig op de meet in utrecht toen!
What's new?quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:32 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
weet je hoeveel ik gegeten heb toen![]()
quote:
Wat een partypoeperquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:37 schreef debuurvrouw het volgende:
Of in een badkuip rondgereden worden. Mijn schoonzus wilde niet.Raar toch?
Dat vind ik nou ook.quote:
Rondje over de wallen (te voet dan) hoort hier standaard bij een mannenavondje. Vind het zo raar, ze kunnen er allemaal dagelijks overheen lopen, als ze dat zouden willen, maar dat is dan niet goed genoeg, kennelijkquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:50 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn vrijgezellenfeest bestond uit high-tea met de meiden. Vet cool en leuk genoeg
Wederhelft werd afgevoerd als teletubbie voor een rondvaart over de wallen en door de Jordaan. Ik geloof dat hij het achteraf toch ook wel leuk vond
Ja ik snapte het nut er ook niet zo van, maar dat moest ik natuurlijk ruim zienquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:55 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Rondje over de wallen (te voet dan) hoort hier standaard bij een mannenavondje. Vind het zo raar, ze kunnen er allemaal dagelijks overheen lopen, als ze dat zouden willen, maar dat is dan niet goed genoeg, kennelijk
laatste keer dat wij in de efteling waren in de zomer was er ook een vrijgezellenfeest van een Belse mevrouw. Mijn hemel zegquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:54 schreef miss_sly het volgende:
lily gefeliciteerd met je grote zoon
mijn eerste en enige eigen vrijgezellenfeest was een dagje Efteling met wat meidenDat was dan wel weer leuk!
Als ik ooit nog eens zou trouwen, dan hoeft er voor mij ook niets georganiseerd, hoor. Ik hou er helemaal niet vanMet een vriendinnetje hadden we Fotofeestje gedaan, dat was wel erg leuk. Daarna wat eten en toen naar de kroeg en veeeeeel gin-tonics drinken
Erg gezellig!
Ja, maar zo is het ook niet leukquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:00 schreef huuphuup het volgende:
[..]
laatste keer dat wij in de efteling waren in de zomer was er ook een vrijgezellenfeest van een Belse mevrouw. Mijn hemel zegze was als bloem verkleed.
en ze waren alle 6 heel stevig aangeschoten, stonden te lallen in de rijen (wel gezellig maar toch
) en ze hadden een boekske bij zich waar ze dan aan wildvreemden aan vroegen om een wens voor het aanstaanden bruidspaar in te schrijven.
oh echt hè, en ze had van dat crêpe papier om haar hoofd als bloemblaadjes en zweten als een otter natuurlijk want bloedheet enzo. De straaltjes rood en roze en oranje liepen over haar hoofd
Haha heb je het licht gezien?quote:
O, dat lijkt me ook tofquote:
Oh mijn mams deed ook altijd dat soort dingenquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:11 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Haha heb je het licht gezien?
Zal ik mezelf opgeven als begeleiding naar de Efteling met schoolreis (huu wat een rare niet kloppende zin)
Het is nu al zeker dat ik niet ingedeeld wordt in het groepje van m`n eigen kindHet waarom daarvan is me niet echt duidelijk..iets met vervelende resultaten in het verleden..
Zal ik me dan opgeven voor groep 3 of voor groep 6? Lastig
Ik zou juist kiezen waar ik het leukste mee kan doen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Groep 3 wil waarschijnlijk niet in de Piranha, dus ik denk dat ik die moet hebben
Ik vind groep 3 wel cool. En daar zitten de minste etterbakjes inquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik zou juist kiezen waar ik het leukste mee kan doen.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:22 schreef Ticootje het volgende:
Oh achtbanen, mij maak je er echt niet blij mee....
Sixflags zou echt een hel zijn voor mij.
quote:
Dit hebben ze hier in België ook ooit georganiseerdquote:
hoe enger ze zijn hoe leuker ik ze vindquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:43 schreef pinquit het volgende:
vroeger was ik dol op achtbanen. nu niet meer
Ik denk eerlijk gezegd niet dat ze het snappenquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:45 schreef Books het volgende:
Ik snapte je vlaamse dialect wel hoor. Jou collega's snappen toch wel dat je nu moet genieten van je kersverse ventje en niet boos moet worden omdat ze je bellen om te zeggen dat ze een zooi hebben achtergelaten. Ik zal het wel anders moeten zien maar ik vind dat ze dat helemaal niet hadden hoeven te melden snappie het nog?
Dan zou ik zeggen: 'fijn dat het zo goed bevallen is, doen jullie het voortaanquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:42 schreef leonieke het volgende:
Hmz, misschien even verduidelijken. Met lastig bedoel ik dat ik me lastig voel (als in: zo f*cking pissed en kwaad op mijn collega's). Met mijn Vlaams dialect weer
Maar het ergste is eigenlijk nog dat ik er helemaal niet naar gevraagd had, maar dat er mij daar dus deze ochtend iemand heeft voor getelefoneerd om te vertellen dat ze zijn blijven slapen met een bende. Even vertellen hoe leuk het wel niet was om daar de nacht door te brengen met collega's![]()
Maar idd, ik mag het mij eigenlijk niet aantrekken.
Hier 3 juni schoolreisje, ook naar de Efteling ..quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:11 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Haha heb je het licht gezien?
Zal ik mezelf opgeven als begeleiding naar de Efteling met schoolreis (huu wat een rare niet kloppende zin)
Het is nu al zeker dat ik niet ingedeeld wordt in het groepje van m`n eigen kindHet waarom daarvan is me niet echt duidelijk..iets met vervelende resultaten in het verleden..
Zal ik me dan opgeven voor groep 3 of voor groep 6? Lastig
Zie je, toen ik de telefoon had neergelegd dacht ik ook dat ik zoiets moest geantwoord hebben. Maar op het moment zelf zat ik vooral met mijn mond vol tanden te luisterenquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:02 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dan zou ik zeggen: 'fijn dat het zo goed bevallen is, doen jullie het voortaan' en verder inderdaad naar je mooie menneke staren en je er niks van aan trekken
Ik heb zelfs mijn eerste keer er al opzitten... Ons kvd doet ook aal "schoolreisjes".quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:49 schreef innepin het volgende:
Ik wil later ook een moeder zijn die meegaat op schoolreis![]()
Mijn moeder is trouwens juf en die heeft echt een gruwelijke rothekel aan schoolreisjes
laat ze maar komen!quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:58 schreef Ticootje het volgende:
De jaren 80 belde net, ze willen hun tegeltjes terug.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:54 schreef lady-wrb het volgende:
kijk nou, ik heb ook een funda-topic-waardige keuken
[ afbeelding ]
ik kwam gisteren thuis en toen lag er ineens een stuk keukenkast in de tuin met dit als resultaat
t kan toch echt alleen maar beter worden
twitbird!quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:38 schreef Pvoesss het volgende:
Sterkte KD..
Grmbl tweetdeck doet weer stom.. iemand een beter idee dan tweetdeck?
Met echofon had ik ook steeds problemen en nu ik zo actief twitter moet het wel werken he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |