Tristan heeft een roze met Yoda die een groen laserzwaard vasthoudt. Ik kan hem niet online vinden!quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Met Stormtrooper? die heeft Daan ook.![]()
Nee, alles is weg online. Ze hadden in de shop op de grote markt echt nog heel veel. Maar zulke grote maten daar verzoop Daan in.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:47 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Tristan heeft een roze met Yoda die een groen laserzwaard vasthoudt. Ik kan hem niet online vinden!
ik twijfel of Force niet met een hoofdletter moet eigenlijk.quote:
die van H&M ook?quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:49 schreef Rewimo het volgende:
Er zit hier wel een H&M, morgen maar eens kijken
In de shirtjes die gepost werden krijg ik Christan echt niet meerDie gaat richting 158/164 inmiddels qua bovenkleding
goeie tip! Want anders dan gaat het toch mis hè. ik ga die Darth Vader toch maar bestellen van Trui.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:51 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik ga morgenavond naar m'n zus, dus dan ga ik nog even kijken bij H&M (die had ik overgeslagen afgelopen dinsdag om te zorgen dat ik eens met kleding voor mezelf thuiskwam, tip van Lishe.).
Weet ik niet, moet ik uitproberen. Ik kom er niet zo vaak.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:50 schreef debuurvrouw het volgende:
die van H&M ook?mijn oudste zwemt daar in.
wat is dat nou voor flauwekulquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:53 schreef pinquit het volgende:
lady- je moet voor minimaal 19,- bestellen.
Röntgenfoto maken? Ze doen er trouwens niks aan, behalve vasttapen aan een belendende teen. Beterschap!quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:54 schreef Linda2205 het volgende:
weet iemand hoe je weet of een teen gebroken of gekneusd is? Mn middel-teen knuffelde vanmorgen met de kinderstoel en nu isise bijna zwart
quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:55 schreef trui het volgende:
en anders kun je altijd nog zoiets bestellen.
nog iets extra's bestellen en dat terugsturenquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:55 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wat is dat nou voor flauwekul
iemand toevallig aan het bestellen die voor mij dat shirt even wil meebestellen?
moet je een foto laten maken. maar volgens mij doen ze er weinig aan alsie gebroken is. hooguit tapen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:54 schreef Linda2205 het volgende:
weet iemand hoe je weet of een teen gebroken of gekneusd is? Mn middel-teen knuffelde vanmorgen met de kinderstoel en nu isise bijna zwart
Een fot laten maken? Maar dat is vast niet wat je bedoelt.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:54 schreef Linda2205 het volgende:
dokter dus?quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:55 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Röntgenfoto maken? Ze doen er trouwens niks aan, behalve vasttapen aan een belendende teen. Beterschap!
zei ik toch ?quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:53 schreef Rewimo het volgende:
ebay.deStarwarslegoshirts
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kan 'm wel bewegen, maar niet zo goed omdattie zo dik geworden is. Indrukken gaat wel, doet zeer, maar niet "ik-wil-liever-bevallen-zeer"quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Een fot laten maken? Maar dat is vast niet wat je bedoelt.Kan je m aanraken? op de top drukken, alsof je m je voet in wil schuiven? als dat héél veel pijn doet lijkt het mij gebroken. Kan je m nog bewegen?
bijna he...gewoon heel erg donkerblauwquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:58 schreef trui het volgende:
nou als ie zwart is zou ik er toch wel even naar laten kijken, linda.
ik ga wel bellen of ze m gewoon in de winkel hebben hangen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:55 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
nog iets extra's bestellen en dat terugsturen
Iehquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:58 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
bijna he...gewoon heel erg donkerblauw
Foto!quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:58 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
* Rewimo Linda naar dokter duwtquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:58 schreef Linda2205 het volgende:
mja, mn loop-skills zijn niet meer wat ze geweest zijnquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:01 schreef innepin het volgende:
[..]
IehBel maar gewoon een dokter, mevrouw de stuntelkampioen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en ik moet mn nagellak weer eens doen
Lotte!
Noah!
quote:
huiliequote:Op woensdag 10 maart 2010 14:05 schreef innepin het volgende:
Linda! Ik hou niet van tenen. Zet dat ding es onder een linkje ofzo
quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:04 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
mja, mn loop-skills zijn niet meer wat ze geweest zijn
Tico, gij vraagt, wij draaien. Niet echt duidelijk alleen, in het echt issie donkerderOh daar doen ze niets aan mocht het gebroken zijn, alleen de grote teen wordt wel eens gegipst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en ik moet mn nagellak weer eens doen![]()
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
Ow, zal ik de mijne even showen dan? Ik heb geen nagels meer op mijn grote tenenquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:05 schreef innepin het volgende:
Linda! Ik hou niet van tenen. Zet dat ding es onder een linkje ofzo
ah, gezellig, ik halvequote:Op woensdag 10 maart 2010 14:06 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ow, zal ik de mijne even showen dan? Ik heb geen nagels meer op mijn grote tenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |