abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 10 maart 2010 @ 19:24:43 #76
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_78984155
Zou Richard trouwens elke keer uren in het struikgewas staan wachten tot er iemand voorbij komt zodat hij plots tevoorschijn kan springen?
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_78984705
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 18:39 schreef pfaf het volgende:

[..]

Ik vraag me altijd af wat 'mensen zoals jij' wel verwachten dat er moet gebeuren in een aflevering... Voor mij is dit zoals Lost hoort te zijn.
Waarschijnlijk de types die sinds seizoen 2 elke aflevering roepen: Wat is het Smoke Monster? Wat zijn de Numbers? Wat maakt Walt speciaal?

Ik snap niet hoe dat soort mensen het vijf en een half seizoen hebben uitgehouden. In deze aflevering zagen we hoe Ben na vier seizoenen lang bedriegen, moorden en intriges eindelijk met zichzelf in het reine is gekomen, en probeert zijn acties uit het verleden vanaf nu te compenseren. Dat is toch veel interessanter dan de speciale gaven van Walt?
pi_78985633
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 19:14 schreef RedFever007 het volgende:
Ik ben het eigenlijk helemaal eens met Pheno.
[..]



M'n quote uit het vorige topic
Begrijp je überhaupt wel wat het doel is van de AT? Deze aflevering liet dus duidelijk zien dat ze in die tijdslijn een kans hebben om hun fouten in het verleden en/of op het eiland goed te maken. En daarnaast, Lost heeft toch altijd gewerkt met flashbacks/flashforwards?

Als dit je niet bevalt, hoe heb je dan de afgelopen 5 seizoenen overleefd?
  woensdag 10 maart 2010 @ 20:06:18 #79
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_78986277
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 19:53 schreef Shoombak het volgende:

[..]

Begrijp je überhaupt wel wat het doel is van de AT? Deze aflevering liet dus duidelijk zien dat ze in die tijdslijn een kans hebben om hun fouten in het verleden en/of op het eiland goed te maken. En daarnaast, Lost heeft toch altijd gewerkt met flashbacks/flashforwards?

Als dit je niet bevalt, hoe heb je dan de afgelopen 5 seizoenen overleefd?
Ja hoor dat snap ik heus wel maar het boeit mij gewoon geen ene flikker Ik vind het een enorm overbodige toevoeging. De flashbacks en de flashforwards vond ik wel heel tof (althans het merendeel dan)
  woensdag 10 maart 2010 @ 20:12:47 #80
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_78986591
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 18:27 schreef pfaf het volgende:
Sjemig, begin ik het vorige topic te lezen, zie ik iedereen het een tegenvallende aflevering vinden!
Ik vond 'm in ieder geval meesterlijk. Ben is echt een geweldig karakter. Prachtige paralellen tussen de flash-sideways en het eiland, met de keuze tussen macht en de medemens. Het versterkt ook mijn gevoel dat de flas-sideways een leven voorstellen waarbij iedereen de beslissende keuzes maakt zoals ze op het eiland wilden dat ze die gemaakt hebben. Ben is tijdens de flash-sideways ook op het eiland geweest, ook wel een belangrijke nieuwe ontdekking, mijns inziens.

Blij dat Richard er nog is, die is zeker okay. Ik ben ook benieuwd hoe Jack met z'n pasverworven superkrachten om zal gaan...

Geweldige EP !
Niet pasverworven. Jack wilde al eerder zelfmoord plegen, wat niet succesvol was. Het is nu iig wel duidelijk wat de aanraking van Jacob voor gevolg heeft en dat Richard inderdaad een slaaf van the black rock is

Ep schepte toch ook echt wel weer wat duidelijkheid. Ook ben ik blij dat widmore terugkomt en die wordt ongetwijfeld deel van het Flocke kamp. Zowel Ben als Sun willen hem dood hebben, dus Charles gaat echt niet vrolijk achter Ilana aanhobbelen.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_78987109
Alex is echt fucking lekker
pi_78987287
alleen al door Alex is dit een top aflevering!
Anybody seen in a bus over the age of thirty has been a failure in life.
pi_78987369
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 20:12 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Niet pasverworven. Jack wilde al eerder zelfmoord plegen, wat niet succesvol was. Het is nu iig wel duidelijk wat de aanraking van Jacob voor gevolg heeft en dat Richard inderdaad een slaaf van the black rock is
Impliciet is nu ook dé vraag uit de pilot beantwoord: hoe hebben zoveel mensen zo'n crash overleefd (ze kunnen pas dood als Jacob klaar met ze is).
quote:
Ep schepte toch ook echt wel weer wat duidelijkheid. Ook ben ik blij dat widmore terugkomt en die wordt ongetwijfeld deel van het Flocke kamp. Zowel Ben als Sun willen hem dood hebben, dus Charles gaat echt niet vrolijk achter Ilana aanhobbelen.
Ik vraag me af of Widmore eigenlijk wel enige kennis heeft van/over Jacob. In seizoen 4 werd een beetje gesuggereerd dat Widmore ook maar zijn eigen ding deed, zonder contact met Jacob.

Maar ik zie Widmore sowieso niet achter iemand aanlopen, dus hij gaat z'n eigen kamp maken denk ik.
  woensdag 10 maart 2010 @ 20:29:20 #84
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_78987471
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 20:27 schreef Symer het volgende:

[..]

Impliciet is nu ook dé vraag uit de pilot beantwoord: hoe hebben zoveel mensen zo'n crash overleefd (ze kunnen pas dood als Jacob klaar met ze is).
[..]
Nou nee, dat niet. Hurley is pas aangeraakt na de crash bijvoorbeeld
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_78987637
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 20:29 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Nou nee, dat niet. Hurley is pas aangeraakt na de crash bijvoorbeeld
Dat we weten.

Ik denk ook niet dat Jacob een soort Midas is, dat alles wat hij aanraakt meteen onsterfelijk is, daar zit vast meer achter.
pi_78988045
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 20:27 schreef Symer het volgende:

[..]


[..]

Ik vraag me af of Widmore eigenlijk wel enige kennis heeft van/over Jacob. In seizoen 4 werd een beetje gesuggereerd dat Widmore ook maar zijn eigen ding deed, zonder contact met Jacob.

Maar ik zie Widmore sowieso niet achter iemand aanlopen, dus hij gaat z'n eigen kamp maken denk ik.
In seizoen vijf zei Widmore tegen Locke dat er een oorlog zou uitbreken op het eiland, en als Locke niet op het eiland was wanneer dat gebeurde, dan zou de verkeerde partij winnen. Dat lijkt me een duidelijke vooruitwijzing naar de oorlog tussen de MIB en de volgers van Jacob. Welk kamp Widmore zelf toebehoort is niet echt duidelijk nee. Hij zegt wel dat hij er voor zal zorgen dat Locke niet sterft voordat hij naar het eiland teruggaat (wat dus tegen de belangen van de MIB is), maar als Miles met de boot van Widmore mee wil gaan wordt hij benaderd door Bram die beweert dat Widmore niet aan de juiste kant staat...Het lijkt er inderdaad op dat hij vooral zijn eigen plan trekt.
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 20:29 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Nou nee, dat niet. Hurley is pas aangeraakt na de crash bijvoorbeeld
Ik denk dat we er wel van kunnen uitgaan dat Jacob meer mensen heeft bezocht dan we gezien hebben. Zoals Michael bijvoorbeeld, zijn onvermogen om zelfmoord te plegen in seizoen vier wordt nu dus verklaard doordat hij door Jacob is aangeraakt.
pi_78988450
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 20:39 schreef Ereinion het volgende:

[..]

In seizoen vijf zei Widmore tegen Locke dat er een oorlog zou uitbreken op het eiland, en als Locke niet op het eiland was wanneer dat gebeurde, dan zou de verkeerde partij winnen. Dat lijkt me een duidelijke vooruitwijzing naar de oorlog tussen de MIB en de volgers van Jacob.
Ik nam aan dat hij het toen over zichzelf vs Ben had, maar Locke vs Ilana is nu ook goed mogelijk idd.

Wat zijn kamp betreft: aangezien Widmore hier dus schijnbaar voorkennis van had, en vervolgens Locke terugstuurde om de leiding op zich te nemen van kamp MiB moet dat betekenen dat Widmore waarschijnlijk geen Jacob fan is.

Maar dat is tegenstrijdig met alles wat we gezien hebben van Widmore voordat hij verbannen werd (toch?).
pi_78988482
Net gezien en vond dit een mindere ep! Maar goed, mijn gevoel zegt dat we volgende week wel een knaller krijgen !
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_78988545
Waneer komen Jin en Sun nou eindelijk weer bij elkaar

Sterke aflevering wat betreft Ben, in de AT WEL voor alex kiezen, niet voor "power".
Definitief duidelijk dat Richard van de Black Rock komt, hij keek naar die lege plek, zat eventjes aan de boeien.
Whidmore in het verhaal geeft voor mij wel weer hoop dat we Desmond zeer snel weer gaan zien (the island is not done with you Desmond! )

Wat slechtere puntjes, inderdaad a la heroes Ben z'n boei los krijgen En dat ze volledig langs het feit gaan dat Miles met kaolo en pikkie heeft "gecommuniceerd" en blijkbaar ergens hun diamantjes vandaan heb getoverd.

En zou Sun niet hebben gedacht bij de oldskool ontmoeting op het strand "is Jin er nou gvd niet bij??"

[ Bericht 0% gewijzigd door frank010 op 11-03-2010 09:39:28 ]
Illuminated, Subtle & Aware
pi_78989191
Ik merkte deze episode op dat in beide tijdlijnen karakters een donker en licht oog hebben.
pi_78989248
Die ontmoeting idd, muziekje erbij en het lijkt net alsof het team compleet is
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  woensdag 10 maart 2010 @ 21:20:22 #92
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_78990064
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 20:49 schreef frank010 het volgende:
Wat slechtere puntjes, inderdaad a la heroes Ben z'n boei los krijgen
Wat is daarmee dan?
pi_78992393
Wat zit iedereen toch moeilijk te doen over Miles en de diamanten? Hij lijkt me bij uitstek iemand die zoiets opvangt, omdat hij bewust graven af aan het gaan was, of er ewoonte langswandelde. De graven liggen niet in het zicht van het strand en lijken een stukje lopen te zijn. Sun was bezig een huisje te bouwen, Lapidus met het vuur en Ben is allang blij dat hij niet dood is, terwijl Ilana zit te rouwen. Zo moeilijk kan het niet zijn om die shit op te graven terwijl hij met een smoes weg is.

Ik heb net de aflevering nog 's gezien, en zou het niet kunnen dat Lapidus candidate is? Hij stond op de lijst meen ik, Ilana beschermt hem, en hij had blijkbaar op Oceanic 815 moeten zitten, en is uiteindelijk toch op het eiland terecht gekomen.
  woensdag 10 maart 2010 @ 22:20:48 #94
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_78993331
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 20:47 schreef Symer het volgende:

[..]

Ik nam aan dat hij het toen over zichzelf vs Ben had, maar Locke vs Ilana is nu ook goed mogelijk idd.

Wat zijn kamp betreft: aangezien Widmore hier dus schijnbaar voorkennis van had, en vervolgens Locke terugstuurde om de leiding op zich te nemen van kamp MiB moet dat betekenen dat Widmore waarschijnlijk geen Jacob fan is.

Maar dat is tegenstrijdig met alles wat we gezien hebben van Widmore voordat hij verbannen werd (toch?).
Ik denk dat Jacob het eiland beschermt, en Widmore wil het duidelijk misbruiken. Ze zullen dus geen vriendjes zijn.
Laffe huichelaar
pi_78993495
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 22:20 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik denk dat Jacob het eiland beschermt, en Widmore wil het duidelijk misbruiken. Ze zullen dus geen vriendjes zijn.
?

Waar blijkt dat uit?
pi_78995517
Widmore wil er een resort van maken, dat is duidelijk.

Verder is Alex een lekker wijf en wil ik haar ongeneerd batsen.

LOST
lekker faxen heel de dag echt genot
  woensdag 10 maart 2010 @ 23:12:06 #97
236046 NotYou
tigerblood
pi_78995890
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 10:22 schreef NotYou het volgende:

[..]

Widmore heeft in Newport Beach een dubbelleven geleid als steenrijke projectontwikkelaar tot hij de dood van deze identiteit ensceneerde met behulp van de giftige spinnensoort die Nikki en Paulo wél fataal is geworden. Mijn gok is dan ook dat Widmore a.k.a. Caleb Nichol er een luxeresort en eventueel enkele villa's wil bouwen.

http://en.wikipedia.org/wiki/Caleb_Nichol
Je suis Charlie Sheen
  woensdag 10 maart 2010 @ 23:16:46 #98
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_78996107
Widmore About time dat zijn verhaal afsluiting krijgt. Hopelijk heeft hij Desmond en Penny meegenomen
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_78996161
ik vond het einde echt tergend
Anybody seen in a bus over the age of thirty has been a failure in life.
  Knapste mannelijke user 2022 woensdag 10 maart 2010 @ 23:20:52 #100
206731 Mortaxx
Doomer
pi_78996279
Een beetje een trage aflevering, maar verder wel aardig. Sommige antwoorden zoals Richard als slaaf van de Black Rock, waarom hij niet ouder werd, wat de kandidates zijn etc zullen voor de meeste hier geen verrassing zijn maar voor de gemiddelde tvkijker die geen theorieen op internet leest zijn ze wel nodig.

Volgende week weer wat meer actie hoop ik. Komt vast wel goed nu Widmore terug is en het hoog tijd wordt voor een Sayweraflevering
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')