Niet slim om te lezen dan iddquote:Op vrijdag 12 maart 2010 00:34 schreef Prowl het volgende:
Ik durf nog niet echt te lezen, ben net begonnen aan S05e02
Meen heeft het dit seizoen nog vaak zat over Aaron gehad. Dus ik denk het niet. Wat is anders het doel van het herintroduceren van Claire?quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
Een grote vraag die nog openstaat vanuit het begin van de serie is waarom Aaron nu zo belangrijk is en waarom Claire hem persoonlijk moest opvoeden. Het begint er toch op te lijken dat deze verhaallijn uiteindelijk is losgelaten tenzij... Aaron Jacob's 'candidate' is. Maar ik denk eigenlijk van niet.
Kom dan morgen maar terug, als je alles gekeken hebt!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 00:34 schreef Prowl het volgende:
Ik durf nog niet echt te lezen, ben net begonnen aan S05e02
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
You missed me.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:23 schreef Symer het volgende:
Ik heb Bragi al een tijdje niet meer gezien. Heeft ie een ban ofzo?
Ik was officieel dus pas sinds 00:23 deze nacht terug.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:48 schreef TwyLight het volgende:
Bragi is al weer terug, werd unbanned na 48u
[..]
Ik was dood. Maar ik werd weer wakker in een soort bad met vies water.quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:02 schreef Marble het volgende:
[..]
Hij was geen candidate, dus is een kopje kleiner gemaakt. Zo gaat dat.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 00:51 schreef Bragi het volgende:
Ik was dood. Maar ik werd weer wakker in een soort bad met vies water.
En sindsdien glimlach ik nu heel sneaky. Gnagnagna.
Fittie met Lamon.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 07:53 schreef wolfrolf het volgende:
Maar Braagski, ik heb je ook gemist hoorWat heb je uitgespookt om die ban te krijgen? Tubgirl?
Geweldigquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:41 schreef Symer het volgende:
Aflevering 6 van de slapdowns alweer:
[..]
Indubitably.
Dat shirt van "Please don't spoil it" vraagt er natuurlijk gewoon om...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:05 schreef Xurk het volgende:
[..]
Ik las net op de Twitter van Darlton dat er een podcast opgenomen isDie zal wel in de loop van vandaag of morgen verschijnen dan
Ook was er een tweet voor de liefhebbers van LOST T-shirts... hier heb je er 101 van: klik!
Ik heb ze niet allemaal bekeken, maar vind zo eentje als deze ook wel erg grappig
[ afbeelding ]
http://www.cotygonzales.c(...)warning-skreened.png
Alleen jammer dat die na dit seizoen niet echt meer van toepassing is.
Wie van jullie twee is Jacob en wie is Esau?quote:
Dat was toch prison break?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:31 schreef Teteteterek het volgende:
vannacht voor het eerst sinds lange tijd weer een bloedneus gehad
moest gelijk aan lost denken
Nee, dat was Lost, tijdens de tijdreizenquote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:07 schreef Jivis het volgende:
Prison Break? Is dat niet die serie met die kale dude die altijd fluistert?
met dat nieuwe scheerapparaat waar iedereen achteraanzat genaamd scyllaquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:07 schreef Jivis het volgende:
Prison Break? Is dat niet die serie met die kale dude die altijd fluistert?
quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:41 schreef Marble het volgende:
[..]
BSG had echt fantastische sfx ja, helemaal voor een serie op zo'n "kleine" zender.
Scylla & Unit13quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:18 schreef planethugo het volgende:
[..]
met dat nieuwe scheerapparaat waar iedereen achteraanzat genaamd scylla
Gast, ga fietsenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:37 schreef nikk het volgende:
[..]
Die SFX waren in seizoen 3 en 4 echt onwijs crap. Leek soms net een tekenfilm.
Dude?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:37 schreef nikk het volgende:
[..]
Die SFX waren in seizoen 3 en 4 echt onwijs crap. Leek soms net een tekenfilm.
Dat stukje waarbij de oude Adama door de lucht valt in een fabriek waar de Cylons hun eerste experimenten deden met mensen was belachelijk slecht gemaakt. Ik ben nog steeds onders de indruk van sommige sfx in BSG, maar in de laatste twee seizoenen leek het wel alsof het budget op was of dat men maar snel iets in elkaar had geflanst...quote:
Hij is aan het robotdansenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:48 schreef tralalala het volgende:
Waarom doet/staat Jack zo raar tijdens dit stukje:
[ afbeelding ]
Hij gaat toch naar het gewone eiland? Die ziet hij toch ook in de zoeker?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:23 schreef Bragi het volgende:
Maar Widmore is dus op weg naar the hydra island. Op weg om Locke te joinen?Of kiest hij geen partij?
Met oude Adama bedoelde ik dus vader Adama.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 11:07 schreef Mirel het volgende:
Dat was juist met de jonge Adama. En de Centurions, en dan vooral die old school soorten, zagen er niet supergoed uit. In Caprica als die Zoëbot beweegt ziet het er ook niet uit. Waarschijnlijk omdat Metaal er altijd wel neppig uitziet.
Een van zijn mannen zag dat, ja.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:39 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Hij gaat toch naar het gewone eiland? Die ziet hij toch ook in de zoeker?
Dat viel me ook al op. Hoop dat het Widmore-verhaal binnen twee episodes klaar is overigens. Heel dat Widmore gebeuren is ongeveer net zo boeiend als de backstory van Kate.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:45 schreef Bragi het volgende:
[..]
Een van zijn mannen zag dat, ja.En die zei (zoiets als): "there are people on the island. Should we stop?" Waarop Widmore zei: "No, continue as planned"...
Mja, het Widmore-verhaal (in combinatie met zijn fittie met Ben) had een stuk interessanter kunnen zijn als Jacob (en dus MIB) nog wat meer op de achtergrond was gebleven.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:47 schreef nikk het volgende:
[..]
Dat viel me ook al op. Hoop dat het Widmore-verhaal binnen twee episodes klaar is overigens. Heel dat Widmore gebeuren is ongeveer net zo boeiend als de backstory van Kate.
Het enige positieve dat die twist kan brengen is Desmondquote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:48 schreef Bragi het volgende:
[..]
Mja, het Widmore-verhaal (in combinatie met zijn fittie met Ben) had een stuk interessanter kunnen zijn als Jacob (en dus MIB) nog wat meer op de achtergrond was gebleven.Al denk/hoop ik stiekem dat de schrijvers nog wat verrassends toevoegen aan het Widmore-verhaal.
Dat betekent dus dat ze niet meteen van plan waren om de Losties en Ben Linus uit te roeien. Ze hebben eerst andere plannen.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:45 schreef Bragi het volgende:
[..]
Een van zijn mannen zag dat, ja.En die zei (zoiets als): "there are people on the island. Should we stop?" Waarop Widmore zei: "No, continue as planned"...
Weet Widmore dat?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:58 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Dat betekent dus dat ze niet meteen van plan waren om de Losties en Ben Linus uit te roeien. Ze hebben eerst andere plannen.
Dat vind ik wel een beetje raar sinds Ben Linus een week geleden Penny bijna had vermoord.
Dat zou mijns inziens een goede verklaring zijn.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:03 schreef Bragi het volgende:
En oh, Sun deed toch niet mee met het time travelen, nadat Ajira 316 was geland?Misschien omdat zij geen candidate is (en Jin dus wel).
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:03 schreef Mirel het volgende:
Jacob heeft dus ook Walt aangeraakt. Lekker kinderseks met Walt gehad zeker bwhehehehe.
Maar Kate is toch ook geen kandidaat, waarom time travelled die dan wel?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:03 schreef Bragi het volgende:
En oh, Sun deed toch niet mee met het time travelen, nadat Ajira 316 was geland?Misschien omdat zij geen candidate is (en Jin dus wel).
Ja, volgens mij heeft Widmore toen Eloise Hawking ontmoet voor het ziekenhuis waar Penny lag.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:00 schreef Bragi het volgende:
[..]
Weet Widmore dat?En wellicht vindt hij de upcoming war veel belangrijker.
Nou ja die "war" is eigenlijk al gaande.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:00 schreef Bragi het volgende:
[..]
Weet Widmore dat?En wellicht vindt hij de upcoming war veel belangrijker.
Ik vraag me ineens af waarom ie haar niet eerder opgezocht heeft om het eiland te kunnen vinden? Dan hadden die lui van de freighter gewoon op een vliegtuig kunnen stappen..quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:03 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Ja, volgens mij heeft Widmore toen Eloise Hawking ontmoet voor het ziekenhuis waar Penny lag.
Er zijn bepaalde 'regels' die dat verbieden om als je eenmaal verbannen bent van het eiland om nog terug te komen. Toen Ben het eiland verplaatste beweerde hij dat hij nooit meer terug mocht komen, en toen hij uiteindelijk terugkwam moest hij Smokey om 'vergiffenis' vragen. Wat er veranderd is waardoor Widmore nu gewoon mag komen weet ik niet (misschien de dood van Jacob?).quote:Op zondag 14 maart 2010 09:23 schreef MOETIG het volgende:
[..]
Ik vraag me ineens af waarom ie haar niet eerder opgezocht heeft om het eiland te kunnen vinden? Dan hadden die lui van de freighter gewoon op een vliegtuig kunnen stappen..
Omdat ze stiekem toch een candidate is?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:02 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Maar Kate is toch ook geen kandidaat, waarom time travelled die dan wel?![]()
En Jin heeft ook alleen maar getime travelled op het eiland terwijl Sun al van het eiland af was, en toen hebben vele getime travelled.
Misschien idd door de dood van jacob, maar hoe weet widmore dat jacob dood is?!quote:Op zondag 14 maart 2010 09:49 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Er zijn bepaalde 'regels' die dat verbieden om als je eenmaal verbannen bent van het eiland om nog terug te komen. Toen Ben het eiland verplaatste beweerde hij dat hij nooit meer terug mocht komen, en toen hij uiteindelijk terugkwam moest hij Smokey om 'vergiffenis' vragen. Wat er veranderd is waardoor Widmore nu gewoon mag komen weet ik niet (misschien de dood van Jacob?).
Je hebt gelijk, Jacob is nog maar een paar dagen dood, Widmore moet eerder vertrokken zijn.quote:Op zondag 14 maart 2010 10:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Misschien idd door de dood van jacob, maar hoe weet widmore dat jacob dood is?!
Of hij zit al een tijdje onder water!
quote:Jacob doesn't age because he touches himself
Of moet zijn dat widmore nog iemand op het eiland heeft zitten, of hij weet al een tijdje hoe je bij het eiland kan komenquote:Op zondag 14 maart 2010 11:51 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, Jacob is nog maar een paar dagen dood, Widmore moet eerder vertrokken zijn.
Misschien kan hij wel terugkeren doordat Jacob dood is.quote:Op zondag 14 maart 2010 13:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Of moet zijn dat widmore nog iemand op het eiland heeft zitten, of hij weet al een tijdje hoe je bij het eiland kan komen
maar had niet het gevoel dat ie iemand kwam redden
Zoals (dode) jacob zelf al zei bij de lighthouse "someone is coming to the island.. etc".quote:Op zondag 14 maart 2010 14:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Misschien kan hij wel terugkeren doordat Jacob dood is.
Alleen had hij dan wel al moeten weten dat de beste man zou doodgaan, anders heeft hij wel héél snel een hele submarinecrew opgetrommeld en naar het eiland gevaren
Die kerel zoekt al jaren een weg naar binnen.quote:Op zondag 14 maart 2010 14:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
Dan moet widmore er achter zijn gekomen dat jacob dood is! Of hij wist dat het zou gebeuren!
Jouw hoofd zit toch helemaal niet in een van de afleveringenquote:Op zondag 14 maart 2010 18:27 schreef Jivis het volgende:
Huh, die scene zit toch helemaal niet in een van de afleveringen........
PROESTquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |