met dat nieuwe scheerapparaat waar iedereen achteraanzat genaamd scyllaquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:07 schreef Jivis het volgende:
Prison Break? Is dat niet die serie met die kale dude die altijd fluistert?
quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:41 schreef Marble het volgende:
[..]
BSG had echt fantastische sfx ja, helemaal voor een serie op zo'n "kleine" zender.
Scylla & Unit13quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:18 schreef planethugo het volgende:
[..]
met dat nieuwe scheerapparaat waar iedereen achteraanzat genaamd scylla
Gast, ga fietsenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:37 schreef nikk het volgende:
[..]
Die SFX waren in seizoen 3 en 4 echt onwijs crap. Leek soms net een tekenfilm.
Dude?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:37 schreef nikk het volgende:
[..]
Die SFX waren in seizoen 3 en 4 echt onwijs crap. Leek soms net een tekenfilm.
Dat stukje waarbij de oude Adama door de lucht valt in een fabriek waar de Cylons hun eerste experimenten deden met mensen was belachelijk slecht gemaakt. Ik ben nog steeds onders de indruk van sommige sfx in BSG, maar in de laatste twee seizoenen leek het wel alsof het budget op was of dat men maar snel iets in elkaar had geflanst...quote:
Hij is aan het robotdansenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:48 schreef tralalala het volgende:
Waarom doet/staat Jack zo raar tijdens dit stukje:
[ afbeelding ]
Hij gaat toch naar het gewone eiland? Die ziet hij toch ook in de zoeker?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:23 schreef Bragi het volgende:
Maar Widmore is dus op weg naar the hydra island. Op weg om Locke te joinen?Of kiest hij geen partij?
Met oude Adama bedoelde ik dus vader Adama.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 11:07 schreef Mirel het volgende:
Dat was juist met de jonge Adama. En de Centurions, en dan vooral die old school soorten, zagen er niet supergoed uit. In Caprica als die Zoëbot beweegt ziet het er ook niet uit. Waarschijnlijk omdat Metaal er altijd wel neppig uitziet.
Een van zijn mannen zag dat, ja.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:39 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Hij gaat toch naar het gewone eiland? Die ziet hij toch ook in de zoeker?
Dat viel me ook al op. Hoop dat het Widmore-verhaal binnen twee episodes klaar is overigens. Heel dat Widmore gebeuren is ongeveer net zo boeiend als de backstory van Kate.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:45 schreef Bragi het volgende:
[..]
Een van zijn mannen zag dat, ja.En die zei (zoiets als): "there are people on the island. Should we stop?" Waarop Widmore zei: "No, continue as planned"...
Mja, het Widmore-verhaal (in combinatie met zijn fittie met Ben) had een stuk interessanter kunnen zijn als Jacob (en dus MIB) nog wat meer op de achtergrond was gebleven.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:47 schreef nikk het volgende:
[..]
Dat viel me ook al op. Hoop dat het Widmore-verhaal binnen twee episodes klaar is overigens. Heel dat Widmore gebeuren is ongeveer net zo boeiend als de backstory van Kate.
Het enige positieve dat die twist kan brengen is Desmondquote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:48 schreef Bragi het volgende:
[..]
Mja, het Widmore-verhaal (in combinatie met zijn fittie met Ben) had een stuk interessanter kunnen zijn als Jacob (en dus MIB) nog wat meer op de achtergrond was gebleven.Al denk/hoop ik stiekem dat de schrijvers nog wat verrassends toevoegen aan het Widmore-verhaal.
Dat betekent dus dat ze niet meteen van plan waren om de Losties en Ben Linus uit te roeien. Ze hebben eerst andere plannen.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:45 schreef Bragi het volgende:
[..]
Een van zijn mannen zag dat, ja.En die zei (zoiets als): "there are people on the island. Should we stop?" Waarop Widmore zei: "No, continue as planned"...
Weet Widmore dat?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:58 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Dat betekent dus dat ze niet meteen van plan waren om de Losties en Ben Linus uit te roeien. Ze hebben eerst andere plannen.
Dat vind ik wel een beetje raar sinds Ben Linus een week geleden Penny bijna had vermoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |