Ik kan ook wel op maandag! En zwemmen weet ik nog niet zeker.... Ik moet wel heel goed op mn financiën letten, hoewel 5 euro er vast wel een keer af kan.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:51 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ik voel een chocomelk-met-slagroom-meet aankomen...
Ik heb mijn jaaropgave op mijn loonstrook van december staan.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:45 schreef Croli het volgende:
meestal krijg je je jaaropgave pas ergens in februari d8 ik zo. Maar ik had m wel gelijk verstuurd. Ben wel benieuwd of ik dit jaar boven de 33 euro van vorig jaar uit kom!!
Kom je ook bij mij langs?quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:47 schreef Croli het volgende:
Ik ben heerlijk vrij vandaag.
Doet de TV het alweer niet!! grom. Moet ik me verplicht gaan wijden aan huishoudelijke taken... stofzuigen net gedaan. was 1 zit er in. Zometeen nog afwassen, boodschappen, was 2 en uitgebreid koken (stoofpotje)... zei ik dat ik vrij was????
Pics?quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:40 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik mag vanavond nog even fijn een witte was draaien, afstoffen en stofzuigen... Hamstertjes proberen op te pakken voor het eerst
Uhm............ Ik denk toch maar dat ik het zelf ga doen danquote:
Voordat dat huisje van mij klaar isquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:01 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Uhm............ Ik denk toch maar dat ik het zelf ga doen dan
Deur in de slaapkamer is geverfd.
Zo de afwas maar eens doen dan.
mooi dan kom ik zometeen ook even langs met een lading was, als je toch bezig bent...quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:16 schreef Croli het volgende:
nu met het koken bezig, duurt toch altijd langer dat snijden dat je denkt. was 1 ligt droog op de bank om opgevouwen te worden en was 2 zit in de droger:)
Dus we kunnen wel mee eten?quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:29 schreef Croli het volgende:
ik WAS bezig ja! nu ben ik klaar:) uitgezonderd van het opvouwen dan, mah goed...
Eten staat op, blijkt toch weer genoeg te zijn voor een heel weeshuis... naja komt wel op ofzo
Ik had tijdens het lezen echt van: WTF is een Benno?quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:18 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Dus we kunnen wel mee eten?
En Geerd druk aan het klussen dus?
Ik ben ondertussen een geschikte locatie aan het vinden voor twee benno's. Staan nu tussen de muur en de bank (onderste gedeelte dus niet bruikbaar) en een stukje uit de hoek, want israpunt en tv aansluiting zitten in de weg :S (wel mooi opgelost met blauwe tlbuisdingverlichting).
Op de plek waar ik het had bedacht staat niet. Kan niet naast de boekenkast, want cvding en stopcontact in de weg. Kan niet de hoek om bij de andere benno's, want cv buizen in de weg... pffffffff...
Nu wachten tot Maarten terug is van tour, kan ie het beoordelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |