Raar excuus. Misschien wilde ze gewoon niet. Als ze jouw vriendin niet kent is het toch raar dat ze zich daar tegenover schuldig voelt, geloof ik niets van.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:01 schreef SicSicSics het volgende:
Bij mij is het feest ooit eens niet doorgegaan want: 'Ik voel me schuldig tegenover je vriendin.' Die ze overigens niet kende en nooit gesproken of gezien had.
Nu kan ik wel zeggen dat ik nog nooit ben vreemdgegaan!
Ik zou er zelf geen problemen mee hebben. Ik kan zelfs nog heel relax doen tegen de bedrogene in kwestie!
Dus ook als je hem kent?quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:57 schreef HSG-BOMBER het volgende:
als het een überlekker wijf is /care
Ik stonk niet uit me bek en ik heb een goddelijk lichaam!quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:03 schreef Taurus het volgende:
Raar excuus. Misschien wilde ze gewoon niet. Als ze jouw vriendin niet kent is het toch raar dat ze zich daar tegenover schuldig voelt, geloof ik niets van.
Als ik weet dat ze een relatie heeft met iemand anders zou ik het niet doen. En anders gewoon het licht uit d'r ogen neukenquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:03 schreef Taurus het volgende:
[..]
Anyway, ik zou het gewoon doen. Het is inderdaad niet mijn probleem, een relatie is iets tussen twee mensen, de derde persoon valt niets aan te rekenen. Hij of zij zit immers niet in het verbond.
Nooit gehoord van inlevingsvermogen??quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:03 schreef Taurus het volgende:
[..]
Raar excuus. Misschien wilde ze gewoon niet. Als ze jouw vriendin niet kent is het toch raar dat ze zich daar tegenover schuldig voelt, geloof ik niets van.
.
Mwuuaaah, ik heb mijn twijfels.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:06 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik stonk niet uit me bek en ik heb een goddelijk lichaam!
Dat. Was. Wel. Dé. Reden!
Natuurlijk wilde ze wel!![]()
Nee natuurlijk niet, je bent helemaal niet verantwoordelijk voor je eigen daden en bent dan helemaal niet deel van iets waarmee iemand gekwetst wordt, wat je dan bewust aangaat omdat je het weet.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:03 schreef Taurus het volgende:
[..]
Anyway, ik zou het gewoon doen. Het is inderdaad niet mijn probleem, een relatie is iets tussen twee mensen, de derde persoon valt niets aan te rekenen. Hij of zij zit immers niet in het verbond.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:10 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou al direct alle respect voor de man in kwestie verliezen, dus die seks kan hij dan ook wel vergeten
En ik vind dat je dat een andere vrouw, ook al ken je d'r niet, niet kan aandoen. Dus nee.
Hij kwetst haar hoor, ik niet. Hij gaat vreemd met mij, dus hij neemt het niet al te serieus (zijn relatie of de trouw in ieder geval) blijkbaar, of ik nou degene ben die op hem zit of niet. Bovendien wil ik ook aan mijn eigen geluk denken en als hij het voor elkaar heeft gekregen dat ik met hem naar bed wil zal er voor mij ook wel iets te halen zijn.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:11 schreef erodome het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, je bent helemaal niet verantwoordelijk voor je eigen daden en bent dan helemaal niet deel van iets waarmee iemand gekwetst wordt, wat je dan bewust aangaat omdat je het weet.
Zelf weten. Ik vind niet dat ik deel uitmaak van iets waarmee iemand gekwetst wordt, dat 'iets' behoort aan twee mensen, niet aan mij als derde persoon.quote:Tja, dat zou mij toch niet lekker zitten, het zou daarop echt afketsen, daar heb ik geen zin in.
Nooit gedacht dat ik het zou zeggen maar ik ben het voor het eerst een keer met je eens.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:16 schreef Taurus het volgende:
[..]
Hij kwetst haar hoor, ik niet. Hij gaat vreemd met mij, dus hij neemt het niet al te serieus (zijn relatie of de trouw in ieder geval) blijkbaar, of ik nou degene ben die op hem zit of niet. Bovendien wil ik ook aan mijn eigen geluk denken en als hij het voor elkaar heeft gekregen dat ik met hem naar bed wil zal er voor mij ook wel iets te halen zijn.
[..]
Zelf weten. Ik vind niet dat ik deel uitmaak van iets waarmee iemand gekwetst wordt, dat 'iets' behoort aan twee mensen, niet aan mij als derde persoon.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:10 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou al direct alle respect voor de man in kwestie verliezen, dus die seks kan hij dan ook wel vergeten
En ik vind dat je dat een andere vrouw, ook al ken je d'r niet, niet kan aandoen. Dus nee.
Hier blijft ze ermee doorgaan omdat ze hoopt om op deze manier die gozer voor haar te winnen. Lijkt mij niet zo'n gezonde relatie.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:14 schreef verleiding het volgende:
Die situatie heb ik nooit meegemaakt, dus ik zou niet weten hoe ik op zo'n moment reageer. Ik denk eigenlijk niet dat ik het over mijn hart kan verkrijgen.
Een vriendin van mij doet het al een tijd die al een hele lange tijd een relatie blijkt te hebben. Dat wist zij dus niet vanaf het begin. Hij vertelde dat hij single was. Nu ze weet dat hij een relatie heeft, is ze like, ja dat is niet mijn probleem, die vriendin boeit me niet en ik kan er nu niet meer mee stoppen. Mja, ze is ook echt stapel op hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |