abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78965248
Naar aanleiding van een korte discussie in dit topic: opbiechten vreemdgaan?
Ik vraag me af wat mensen er van vinden, is het jouw probleem dat degene met wie je seks hebt aan het vreemdgaan is? Of is dat iets wat hij/zij zelf moet bepalen? Of iets anders

Ik zelf ben van mening dat het totaal niet mijn probleem is, en doe het ook gewoon. Het wordt anders als ik de partner ken, dan doe ik het niet om hem.
pi_78965288
als het een überlekker wijf is /care
  woensdag 10 maart 2010 @ 11:59:16 #3
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_78965364
Eens met TS. Niet mijn probleem, zolang ik de andere partij niet persoonlijk ken.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 10 maart 2010 @ 12:01:13 #4
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_78965462
Bij mij is het feest ooit eens niet doorgegaan want: 'Ik voel me schuldig tegenover je vriendin.' Die ze overigens niet kende en nooit gesproken of gezien had.

Nu kan ik wel zeggen dat ik nog nooit ben vreemdgegaan!

Ik zou er zelf geen problemen mee hebben. Ik kan zelfs nog heel relax doen tegen de bedrogene in kwestie!

Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_78965552
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 12:01 schreef SicSicSics het volgende:
Bij mij is het feest ooit eens niet doorgegaan want: 'Ik voel me schuldig tegenover je vriendin.' Die ze overigens niet kende en nooit gesproken of gezien had.

Nu kan ik wel zeggen dat ik nog nooit ben vreemdgegaan!

Ik zou er zelf geen problemen mee hebben. Ik kan zelfs nog heel relax doen tegen de bedrogene in kwestie!

Raar excuus. Misschien wilde ze gewoon niet. Als ze jouw vriendin niet kent is het toch raar dat ze zich daar tegenover schuldig voelt, geloof ik niets van.

Anyway, ik zou het gewoon doen. Het is inderdaad niet mijn probleem, een relatie is iets tussen twee mensen, de derde persoon valt niets aan te rekenen. Hij of zij zit immers niet in het verbond.
pi_78965626
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 11:57 schreef HSG-BOMBER het volgende:
als het een überlekker wijf is /care
Dus ook als je hem kent?
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 10 maart 2010 @ 12:05:14 #7
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_78965650
Zolang ik het niet weet dat de ander aan het vreemdgaan is ga ik lekker m'n gang.
Als ze het eerst verteld dat ze vreemdgaat met mij weet ik niet of ik haar zou neuken eerlijk gezegt.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  woensdag 10 maart 2010 @ 12:06:02 #8
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_78965681
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 12:03 schreef Taurus het volgende:
Raar excuus. Misschien wilde ze gewoon niet. Als ze jouw vriendin niet kent is het toch raar dat ze zich daar tegenover schuldig voelt, geloof ik niets van.
Ik stonk niet uit me bek en ik heb een goddelijk lichaam!

Dat. Was. Wel. Dé. Reden!

Natuurlijk wilde ze wel!

Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_78965718
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 12:04 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Dus ook als je hem kent?
ligt er aan wie
  woensdag 10 maart 2010 @ 12:07:17 #10
97868 Krullehoofd
Knap, intelligent en eerlijk.
pi_78965732
quote:

[..]

Anyway, ik zou het gewoon doen. Het is inderdaad niet mijn probleem, een relatie is iets tussen twee mensen, de derde persoon valt niets aan te rekenen. Hij of zij zit immers niet in het verbond.
Als ik weet dat ze een relatie heeft met iemand anders zou ik het niet doen. En anders gewoon het licht uit d'r ogen neuken
Een frigide vrouw beminnen is als een lekke fietsband oppompen....
  woensdag 10 maart 2010 @ 12:07:25 #11
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_78965738
als ik weet dat een gozer bezet is dan is bij mij de zin over. Ik pas ervoor om onderdeel te zijn van de ellende van een ander ook al zou ik die persoon niet kennen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_78965744
ik vind het niet kunnen
  woensdag 10 maart 2010 @ 12:07:45 #13
92279 N.icka
Windforce 11
pi_78965756
Ik zou het nooit doen , heb zo'n tering hekel aan vreemdgangers
pi_78965762
zo lang het mij gewoon verteld is dat die ander een relatie heeft vind ik dat het in theorie gewoon moet kunnen (alleen of ik het in praktijk over mijn hart kan verkrijgen is wat anders )
Als de persoon met een relatie dat even vergeten is tegen mij te vertellen en zo de keus voor mij probeert te maken vind ik het wat anders
dat vind ik namelijk zo niet netjes dat ik er boos over zou zijn en niet meer zou willen denk ik
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_78965835
quote:

[..]

.
Nooit gehoord van inlevingsvermogen??
Iedereen is uniek, behalve ik
pi_78965869
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 12:06 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Ik stonk niet uit me bek en ik heb een goddelijk lichaam!

Dat. Was. Wel. Dé. Reden!

Natuurlijk wilde ze wel!

Mwuuaaah, ik heb mijn twijfels.
pi_78965899
Ik zou al direct alle respect voor de man in kwestie verliezen, dus die seks kan hij dan ook wel vergeten
En ik vind dat je dat een andere vrouw, ook al ken je d'r niet, niet kan aandoen. Dus nee.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_78965921
quote:

[..]

Nee natuurlijk niet, je bent helemaal niet verantwoordelijk voor je eigen daden en bent dan helemaal niet deel van iets waarmee iemand gekwetst wordt, wat je dan bewust aangaat omdat je het weet.

Tja, dat zou mij toch niet lekker zitten, het zou daarop echt afketsen, daar heb ik geen zin in.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_78965934
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 12:10 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou al direct alle respect voor de man in kwestie verliezen, dus die seks kan hij dan ook wel vergeten
En ik vind dat je dat een andere vrouw, ook al ken je d'r niet, niet kan aandoen. Dus nee.
Iedereen is uniek, behalve ik
pi_78966014
Het zou niet mijn probleem zijn.
pi_78966086
Die situatie heb ik nooit meegemaakt, dus ik zou niet weten hoe ik op zo'n moment reageer. Ik denk eigenlijk niet dat ik het over mijn hart kan verkrijgen.

Een vriendin van mij doet het al een tijd die al een hele lange tijd een relatie blijkt te hebben. Dat wist zij dus niet vanaf het begin. Hij vertelde dat hij single was. Nu ze weet dat hij een relatie heeft, is ze like, ja dat is niet mijn probleem, die vriendin boeit me niet en ik kan er nu niet meer mee stoppen . Mja, ze is ook echt stapel op hem.
pi_78966140
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 12:11 schreef erodome het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet, je bent helemaal niet verantwoordelijk voor je eigen daden en bent dan helemaal niet deel van iets waarmee iemand gekwetst wordt, wat je dan bewust aangaat omdat je het weet.
Hij kwetst haar hoor, ik niet. Hij gaat vreemd met mij, dus hij neemt het niet al te serieus (zijn relatie of de trouw in ieder geval) blijkbaar, of ik nou degene ben die op hem zit of niet. Bovendien wil ik ook aan mijn eigen geluk denken en als hij het voor elkaar heeft gekregen dat ik met hem naar bed wil zal er voor mij ook wel iets te halen zijn.
quote:
Tja, dat zou mij toch niet lekker zitten, het zou daarop echt afketsen, daar heb ik geen zin in.
Zelf weten. Ik vind niet dat ik deel uitmaak van iets waarmee iemand gekwetst wordt, dat 'iets' behoort aan twee mensen, niet aan mij als derde persoon.
pi_78966166
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 12:16 schreef Taurus het volgende:

[..]

Hij kwetst haar hoor, ik niet. Hij gaat vreemd met mij, dus hij neemt het niet al te serieus (zijn relatie of de trouw in ieder geval) blijkbaar, of ik nou degene ben die op hem zit of niet. Bovendien wil ik ook aan mijn eigen geluk denken en als hij het voor elkaar heeft gekregen dat ik met hem naar bed wil zal er voor mij ook wel iets te halen zijn.
[..]

Zelf weten. Ik vind niet dat ik deel uitmaak van iets waarmee iemand gekwetst wordt, dat 'iets' behoort aan twee mensen, niet aan mij als derde persoon.
Nooit gedacht dat ik het zou zeggen maar ik ben het voor het eerst een keer met je eens.
pi_78966175
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 12:10 schreef Isabeau het volgende:
  woensdag 10 maart 2010 @ 12:19:41 #25
97868 Krullehoofd
Knap, intelligent en eerlijk.
pi_78966299
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 12:14 schreef verleiding het volgende:
Die situatie heb ik nooit meegemaakt, dus ik zou niet weten hoe ik op zo'n moment reageer. Ik denk eigenlijk niet dat ik het over mijn hart kan verkrijgen.

Een vriendin van mij doet het al een tijd die al een hele lange tijd een relatie blijkt te hebben. Dat wist zij dus niet vanaf het begin. Hij vertelde dat hij single was. Nu ze weet dat hij een relatie heeft, is ze like, ja dat is niet mijn probleem, die vriendin boeit me niet en ik kan er nu niet meer mee stoppen . Mja, ze is ook echt stapel op hem.
Hier blijft ze ermee doorgaan omdat ze hoopt om op deze manier die gozer voor haar te winnen. Lijkt mij niet zo'n gezonde relatie.
Een frigide vrouw beminnen is als een lekke fietsband oppompen....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')