Al dagen niet meer geweest. Zullen we elkaar ff adden op de friendslist? Kan ik i.i.g. nog zeggen dat ik één van de Singles heb gesproken!quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:49 schreef Ang3l het volgende:
Kom jij ineens ook zo weinig in [Singles]?
Ik heb de PS pas sinds zaterdag en hem nog niet aangesloten op internet (want geen Wifiquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Al dagen niet meer geweest. Zullen we elkaar ff adden op de friendslist? Kan ik i.i.g. nog zeggen dat ik één van de Singles heb gesproken!
AerwiN is mijn PSN nick
PM me de kortingscode?quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:45 schreef Satonol90 het volgende:
Free record shop![]()
Ik heb de CE grepreordert toen nog duidelijk de banner op de site stond en dan krijg ik de normale editie
Ik bel de FRS dus op en krijg ik te horen "Sorry meneer u bent net buiten de boot gevallen, er stond tenslotte op = op" ik vind dat gewoon oplichting![]()
En aan die 5 euro korting die je krijgt omdat FF13 ondertussen goedkoper is geworden heb ik ook niks omdat ik daar nooit meer iets zal bestellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:24 schreef Satonol90 het volgende:
[..]
Nee want dan schaf jij weer een product daar aan en ik gun hun geen inkomsten meer
Uit die angst heb ik dus ook de PS3 versie gekocht en ik moet zeggen dat ik echt geen spijt hebquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:53 schreef Jesse_ het volgende:
Ook eindelijk begonnen!
Valt wel op dat de cutscenes op de 360 er af en toe slecht uit zien.
Ik raakte gisteravond ZO onder de indruk van de filmpjes,... maar ook met name de flow van in-game naar CGI,... het is bijna niet te zien. Prachtig! De 360 versie zal dit waarschijnlijk niet zo mooi kunnen, maar het is wel cool dat 360 gamers ook kunnen genieten van FF!quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:02 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Uit die angst heb ik dus ook de PS3 versie gekocht en ik moet zeggen dat ik echt geen spijt heb
quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:40 schreef chibibo het volgende:
Mijn geest is zwak. Ik had eigenlijk geen budget voor extra spellen deze maand, vanwege de God of War LE, maar tijdens de lunch kon ik de verleiding niet weerstaan en ben ik de Fona (een soort FRS) binnengelopen, waar hij op de plank lag. Bedankt, Strolie en Chocobo.
Het boekje is gelukkig in het Engels (HAHA HIJ LEEST DE HANDLEIDINGEN VAN SPELLEN), zodat ik me in de trein naar huis alvast kan verlekkeren voorbereiden.
Serieus met zo'n username hoor je hem dag 1 te spelen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:40 schreef chibibo het volgende:
Mijn geest is zwak. Ik had eigenlijk geen budget voor extra spellen deze maand, vanwege de God of War LE, maar tijdens de lunch kon ik de verleiding niet weerstaan en ben ik de Fona (een soort FRS) binnengelopen, waar hij op de plank lag. Bedankt, Strolie en Chocobo.
Het boekje is gelukkig in het Engels (HAHA HIJ LEEST DE HANDLEIDINGEN VAN SPELLEN), zodat ik me in de trein naar huis alvast kan verlekkeren voorbereiden.
Excuses, het is level 16quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:46 schreef mirved het volgende:
[..]
lvl 31?! Welk chapter zit je? Zit in 10 en heb een lvl 6 wapen en 4 lvls 4's voor andere party members maar bijna alle components zijn nu wel op (nooit iets verkocht)
Tegen het eind van een stage had ik steeds alle rollen per character helemaal gelvled. Heb nooit CP gesaved voor later omdat het op mij overkomt dat je steeds genoeg CP krijgt om alle rollen te lvlen voordat er weer een volgende lvl open gaat.
Wou ook al zeggenquote:
quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:05 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Wou ook al zeggen, ik zit met mijn max lvl op 26.
Je weet dat je op je max zit ,als er een sterretje voor staat
Kan ook niet verder namelijk ( met mijn huidige wapen that is )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dikke tvp eigenlijk.-nee-
Dat werd ik al in januariquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:57 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Word er al iemand gepwnd in Chapter 11?![]()
Of heeft iedereen moeite om de laatste boss van Chapter 10 te verslaan![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |