Aan die punten ga je bij lange na niet genoeg hebben, geloof me maarquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:31 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik level ook alles zoveel mogelijk op, heb nu ook punten overOmdat ik niet verder kan gaan met het 'upgraden'. Dat vind ik raar, en heb het idee dat ik iets mis. Daarom snap ik het niet. Of zo
Volgens mij ben ik niet helemaal duidelijk.
Wel vind ik het een mooi spel, ookal vindt mijn TV het soms ingewikkeld, en het hapert soms als een gek. Maar het te doen
Maar nu heb ik er nog wel over. Later heb ik ze vast nodig, maar nu heb ik er meer dan genoegquote:Op woensdag 10 maart 2010 @ 11:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Aan die punten ga je bij lange na niet genoeg hebben, geloof me maar
Volgens mij mis je gewoon CPquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:31 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik level ook alles zoveel mogelijk op, heb nu ook punten overOmdat ik niet verder kan gaan met het 'upgraden'. Dat vind ik raar, en heb het idee dat ik iets mis. Daarom snap ik het niet. Of zo
Volgens mij ben ik niet helemaal duidelijk.
Ja, hoe meer je hit, hoe hoger de stagger wordt en hoe meer damage je dus doet. In sommige gevallen lijkt het me dan beter nog even door te rammen en wellicht de vijand dood te maken met hoge damage dan healen en daarna de vijand dood te maken. Volgens mij scheelt dat ook wel voor je score en dus CP.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je raakt toch niet je hele stagger kwijt wanneer je switcht? Maar natuurlijk wel een deel omdat het meer tijd kost zeker. Zoiets?
Hoe kan ik CP missen?quote:Op woensdag 10 maart 2010 @ 11:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Volgens mij mis je gewoon CPAlthans,... zo lijkt het,... maar jij kan dus echt niet verder? Voelt als restrictie. Ik hoorde dat die grids gigantisch zijn overigens.
Alles komt vanzelf!quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:08 schreef Ang3l het volgende:
Waar kun je dat, je wapens upgraden?
Ik verkoop nu iig geen components meer omdat ik 't hier gelezen heb.
maar ben het nog niet tegengekomen.
Ja dat inderdaad ja. Maar mijn CP was op. Zit aan het begin van chapter 3 waar dat nog allemaal uitgelegd wordt.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:51 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hoe kan ik CP missen?Nmaar in het beginscherm van dat ch. Grid. Zie je toch, magic x/3, strength, x/5, zitten allemaal al vol. Of bedoel je dat niet?
lvl 31?! Welk chapter zit je? Zit in 10 en heb een lvl 6 wapen en 4 lvls 4's voor andere party members maar bijna alle components zijn nu wel op (nooit iets verkocht)quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:03 schreef Ker_Plunk het volgende:
In het begin is je Crystarium wel snel gevuld, maar wordt later snel uitgebreid
Gisteren trouwens voor het eerst me wapens geupgrade, zo van level 1 naar 31 ofzo
pas na chapter 10quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:28 schreef Ravvie het volgende:
tvp. Ben er afgelopen weekend ook in begonnen. Tot nu toe (Chapter 4) word je wel erg aan het handje gehouden. Hoop dat ik iets meer vrijheid krijg
Nou ja tis maar goed dat ik hier gelezen heb dat je daar die components voor nodig hebt, want anders was ik gewoon doorgegaan met verkopen van die dingenquote:
Doe ik ook constant, zonde is wel dat de teller van gespeelde uren dan rustig doorloopt. Ik vind het namelijk altijd wel leuk om te zien hoeveel uur ik er nu uiteindelijk _echt_ over heb gedaanquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:40 schreef RenRen- het volgende:
Oh, ik zette mijn spel gerust een uur op pauzse als het nog te lang duurde.
Kom jij ineens ook zo weinig in [Singles]?quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:48 schreef AirwiN het volgende:
Al sinds 9 uur vanochtend aan het spelen.Moest ff wennen aan de paradigm shifts, maar dat gaat nu helemaal goed. Een prima opwaardering van het battle system als je het mij vraagt. Nu ff lunchen en dan weer verder spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |