quote:Op woensdag 10 maart 2010 08:52 schreef IkWilbert het volgende:
ik ben benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen
Daar gaan we achterkomen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:33 schreef shiNinG_staR het volgende:
De vraag is of ze samen wel klinken.. voor hetzelfde geld klinken hun stemmen samen niet bijzonder. Denk niet dat dit groepje het gaat redden.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:39 schreef -Vaduz- het volgende:
De heren samen op de Hitkrantposter hou ik wel voor mogelijk.
Waarom denk je dat?quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:18 schreef Woelli het volgende:
Mocht Gordon de groepen krijgen, dan belanden zij in de finale.
Ik vind ze ook leuk, jij niet dan?quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Misschien omdat Gordon het leuke jongetjes vindt?
Miloquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:11 schreef krootje het volgende:
[..]
Ik vind ze ook leuk, jij niet dan?
Ik heb ze nog niet horen zingen samen, dus ik kan nog niks zeggenquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:11 schreef krootje het volgende:
[..]
Ik vind ze ook leuk, jij niet dan?
Bennie had toch nee gezegdquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:01 schreef Pfe. het volgende:
Beetje jammer voor Bernie. Die zat ook in 1 van die 2 groepen die niet door waren, maar hem vroegen ze niet voor 't groepje.
Die paste er ook totaal niet bij.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:01 schreef Pfe. het volgende:
Beetje jammer voor Bernie. Die zat ook in 1 van die 2 groepen die niet door waren, maar hem vroegen ze niet voor 't groepje.
Die is sowieso niet erg aanwezig...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:53 schreef UltraR het volgende:
Klonk inderdaad helemaal niet onaardig.
Ze stonden er ook echt overtuigend als een boyband. Alleen die gozer met de muts heb ik vrijwel niets zien toevoegen. Maar we zullen ook niet het hele optreden hebben gezien.
Nee, die gozer met die muts zorgde voor die coole lage sound volgens mij.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:12 schreef Bartjebart het volgende:
Die is sowieso niet erg aanwezig...
Op zich hadden ze ook zonder hem gekund...
Ja, zag er een beetje onwennig uit.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:43 schreef TheVulture het volgende:
Hij moet alleen wat meer uit zijn schulp
Voor hem moet het trouwens ook wel erg vreemd zijn allemaal....quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:43 schreef TheVulture het volgende:
Tom![]()
Hij moet alleen wat meer uit zijn schulp
Met jou kan ik praten.quote:
leon , de rozenknipperquote:Op donderdag 18 maart 2010 07:30 schreef Deceit het volgende:
Vond die grap van gordon met hunnebed, hun na bed wel grap van de dag eigenlijk.. en die jongen heet? Die is leuk!
Dan had jij mee moeten doen, om het iets vlakker te trekken.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:41 schreef Steve het volgende:
Het is mij iets té boybandachtig.
Dat zie ik ff voor mequote:Op donderdag 18 maart 2010 11:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dan had jij mee moeten doen, om het iets vlakker te trekken.
oow ja idd: ups and downs.. True true. Ben benieuwdquote:Op zondag 21 maart 2010 12:40 schreef liefaapje het volgende:
Ze heten nu nog Ups and Downs..
maar er komt nog een nieuwe naam.. een veel betere naam.
maar dat wordt vrijdag bekend gemaakt voor de kijkers
Ik denk dat je Tom bedoelt...quote:Op zondag 28 maart 2010 17:30 schreef UltraR het volgende:
Best leuk, maar 1 van die gasten, (ken de namen nog niet, stond nu voor de kijker links), zingt nooit solo...
Lol.... Nee, dat klonk idd voor geen meter...quote:Op maandag 29 maart 2010 09:06 schreef Tomoya het volgende:
Ze waren allemaal slecht, op badboyz na. Ik vond hen nog redelijk goed individueel, maar samen klinkt het nog niet. Meisjesbands zijn verder niet zo populair (zie vorig jaar).
WTFquote:Op zondag 4 april 2010 23:09 schreef Tomoya het volgende:
Ze zijn in ieder geval beter dan deze gasten:
Toch 2 grote in het midden en de kleintjes daarnaast.
Hahahahahahaha! Geweldig!quote:Op zondag 4 april 2010 23:09 schreef Tomoya het volgende:
Ze zijn in ieder geval beter dan deze gasten:
Toch 2 grote in het midden en de kleintjes daarnaast.
Ja he... werd er bijna bang van.. hij past goed bij Janna.quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:49 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Verschrikkelijk. Die chagrijnige gast in het het midden is al helemaal erg. Wat een kop zeg, doe dan niet mee. Ben dan een vent en had meteen gezegd dat je niet in een boyband wil. Heb geen zin om de naam op te zoeken, maar ik bedoel die met dat grijze jasje.
Wel mee eens.quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:49 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Verschrikkelijk. Die chagrijnige gast in het het midden is al helemaal erg. Wat een kop zeg, doe dan niet mee. Ben dan een vent en had meteen gezegd dat je niet in een boyband wil. Heb geen zin om de naam op te zoeken, maar ik bedoel die met dat grijze jasje.
Hey kom niet aan westlifequote:Op vrijdag 9 april 2010 23:55 schreef BartUlft het volgende:
Wat een slap zeiknummer zeg, pfff.... Nog 100x erger dan de Backstreet Boys, NSync en Westlife bij elkaar. Laat ze volgende week ALSJEBLIEFT opnokken!
Slechtste vond ik nog altijd sumera en Matthijsquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:55 schreef MissBliss het volgende:
Belachelijk dat ze door zijn, slechtste act vd avond
Ik nietquote:Op zaterdag 10 april 2010 00:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Slechtste vond ik nog altijd sumera en Matthijs
het was inderdaad niet om aan te horen. De harmonieën klopten nietquote:Op zaterdag 10 april 2010 11:20 schreef XMarlies het volgende:
Ik stak letterlijk mijn vingers in mijn oren.
Niet om aan te horen, wat slecht.
mja, dat jij weinig verstand van zingen hebt wisten we allang... maar jij bent dan ook uitermate geschikt als X-Factor publiekquote:Op zaterdag 10 april 2010 00:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Slechtste vond ik nog altijd sumera en Matthijs
Hahahahahaahhaha *cola uit mijn neus*quote:Op zondag 11 april 2010 14:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Tom staat er nog steeds bij als een etalagepop die niet weet wat hem overkomt.![]()
Hij is een playmobil en Justin Bieber in 1quote:Op zondag 11 april 2010 14:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Tom staat er nog steeds bij als een etalagepop die niet weet wat hem overkomt.
das miloquote:Op maandag 12 april 2010 13:25 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Hij is een playmobil en Justin Bieber in 1
milo heet hijquote:
Milo jaquote:Op maandag 12 april 2010 19:20 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
milo heet hij
ik weet de namen niet meer
Justin B heeft ook zo een kapselquote:Op maandag 12 april 2010 19:28 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Milo ja![]()
![]()
Wat een hoofd, met dat verschrikkelijke kapsel
ik denk dat de meeste tienermeisjes wel verliefd zijn op Justinquote:Op maandag 12 april 2010 20:22 schreef Stefkeeh het volgende:
[..]
MIjn zusje is verliefd op hem![]()
Vind 4Granted trouwens verschrikkelijk slecht.
haha volgens mij ook inderdaadquote:Op maandag 12 april 2010 20:27 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik denk dat de meeste tienermeisjes wel verliefd zijn op Justin
quote:
Justin Bieber/Playmobil ?quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:06 schreef borisz het volgende:
Die gozert met dat kapsel over zijn oren, wie is dat?
Daar moet echt het haar vanaf.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:41 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
als ze niet in Hliversum wonen wel ja, dan moeten ze nog een eindje
quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:39 schreef Bartjebart het volgende:
Gordon: Milo is een groot talent... en de andere jongens ook...
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:41 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
als ze niet in Hliversum wonen wel ja, dan moeten ze nog een eindje
Het is wel duidelijk wie er vanavond mee mag naar de villa van Gordon.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:39 schreef Bartjebart het volgende:
Gordon: Milo is een groot talent... en de andere jongens ook...
quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:57 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk wie er vanavond mee mag naar de villa van Gordon.
quote:Op zondag 18 april 2010 23:50 schreef TheVulture het volgende:
Het was beter dan vorige week... en wat blijft Tom een schatje
quote:Op maandag 19 april 2010 14:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Door willen met z'n vieren, hoe kansloos.
in het begin gaf ik ze nog het voordeel van de twijfel van aan elkaar wennen. Maar als je zoveel weken verder bent, en het niveau stijgt niet meer, zijn ze blijkbaar uitgeleerd en daarmee te licht bevonden. Er zit geen verbetering meer in.quote:Op maandag 19 april 2010 14:59 schreef Woelli het volgende:
zeker niet de beste, maar misschien wel één van de acts die het meest zijn gegroeid.
Sterker nog, ik had het idee dat ze de eerste keer samen hun beste performance hadden.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
in het begin gaf ik ze nog het voordeel van de twijfel van aan elkaar wennen. Maar als je zoveel weken verder bent, en het niveau stijgt niet meer, zijn ze blijkbaar uitgeleerd en daarmee te licht bevonden. Er zit geen verbetering meer in.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |