Ik denk dat je Tom bedoelt...quote:Op zondag 28 maart 2010 17:30 schreef UltraR het volgende:
Best leuk, maar 1 van die gasten, (ken de namen nog niet, stond nu voor de kijker links), zingt nooit solo...
Lol.... Nee, dat klonk idd voor geen meter...quote:Op maandag 29 maart 2010 09:06 schreef Tomoya het volgende:
Ze waren allemaal slecht, op badboyz na. Ik vond hen nog redelijk goed individueel, maar samen klinkt het nog niet. Meisjesbands zijn verder niet zo populair (zie vorig jaar).
WTFquote:Op zondag 4 april 2010 23:09 schreef Tomoya het volgende:
Ze zijn in ieder geval beter dan deze gasten:
Toch 2 grote in het midden en de kleintjes daarnaast.
Hahahahahahaha! Geweldig!quote:Op zondag 4 april 2010 23:09 schreef Tomoya het volgende:
Ze zijn in ieder geval beter dan deze gasten:
Toch 2 grote in het midden en de kleintjes daarnaast.
Ja he... werd er bijna bang van.. hij past goed bij Janna.quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:49 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Verschrikkelijk. Die chagrijnige gast in het het midden is al helemaal erg. Wat een kop zeg, doe dan niet mee. Ben dan een vent en had meteen gezegd dat je niet in een boyband wil. Heb geen zin om de naam op te zoeken, maar ik bedoel die met dat grijze jasje.
Wel mee eens.quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:49 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Verschrikkelijk. Die chagrijnige gast in het het midden is al helemaal erg. Wat een kop zeg, doe dan niet mee. Ben dan een vent en had meteen gezegd dat je niet in een boyband wil. Heb geen zin om de naam op te zoeken, maar ik bedoel die met dat grijze jasje.
Hey kom niet aan westlifequote:Op vrijdag 9 april 2010 23:55 schreef BartUlft het volgende:
Wat een slap zeiknummer zeg, pfff.... Nog 100x erger dan de Backstreet Boys, NSync en Westlife bij elkaar. Laat ze volgende week ALSJEBLIEFT opnokken!
Slechtste vond ik nog altijd sumera en Matthijsquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:55 schreef MissBliss het volgende:
Belachelijk dat ze door zijn, slechtste act vd avond
Ik nietquote:Op zaterdag 10 april 2010 00:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Slechtste vond ik nog altijd sumera en Matthijs
het was inderdaad niet om aan te horen. De harmonieën klopten nietquote:Op zaterdag 10 april 2010 11:20 schreef XMarlies het volgende:
Ik stak letterlijk mijn vingers in mijn oren.
Niet om aan te horen, wat slecht.
mja, dat jij weinig verstand van zingen hebt wisten we allang... maar jij bent dan ook uitermate geschikt als X-Factor publiekquote:Op zaterdag 10 april 2010 00:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Slechtste vond ik nog altijd sumera en Matthijs
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |