En Jan Peter en zijn sukkels zien ze als belastinginkomstenquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
vriend van mij is vorige week gepromoveerd op een behandelmethode voor longkanker. Die moet die mensen toch als zijn pensioenvoorziening zien
Gewoon, omdat het kanquote:
Moet ook vooral blijven kunnenquote:
zou fantastisch, maar isquote:
lijkt me erg sterk, aangezien Eric er niet isquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:53 schreef alors het volgende:
Ik heb em al een tijdje uitstaan, ben niet zo onder de indruk van de muziek. En Eric zal straks wel de MH, The Heavy en Bomba gaan draaien
Als Rudy er nou wasquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:57 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
lijkt me erg sterk, aangezien Eric er niet is
och.. Annemiek draait ook lekkere muziek, en ik kijk nu iets vaker naar de VR dan als Rudy der zou zijnquote:
Top !quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:22 schreef MichielV het volgende:
Gerucht is nergens op gebaseerd. Er wordt nog druk gepuzzeld met alle nieuwe zendtijden voor de bestaande en nieuwe omroepen en er valt echt nog geen zinnige conclusie uit te trekken nu.
Vlak Foo Fighters niet uit.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:53 schreef alors het volgende:
Ik heb em al een tijdje uitstaan, ben niet zo onder de indruk van de muziek. En Eric zal straks wel de MH, The Heavy en Bomba gaan draaien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |